Modi di cummattiri l'addiction di sustanzi spiegati in Bornova

Modi di luttà contra l'addiction di sustanzi Spiegati in Bornova
Modi di cummattiri l'addiction di sustanzi spiegati in Bornova

In u quadru di a 59ª Settimana di a Biblioteca, a Cumuna di Bornova, chì riunisce parechje attività diverse, da cunversazione à pannelli, da incontri di scrittori-lettori à attelli, hà priparatu u primu avvenimentu pè e famiglie. U pannellu intitulatu "Misuri chì ponu esse pigliati contr'à a dipendenza da sustanziali trà i ghjovani, i zitelli è e persone disabili" hè statu tenutu in u Centru di Cultura è Artu Uğur Mumcu.

Ege University Facultà di Medicina Capu di u Dipartimentu di Salute Publica Prof. Dr. In u pannellu induve Ali Osman Karababa era un parlante, hè stata data infurmazione nantu à ciò chì hè l'addiction di sustanzi, e misure da piglià per impediscenu è i studii nantu à questu sughjettu. Indittendu chì l'addiction hè un prublema di salute publica universale chì cresce ogni ghjornu in a so presentazione, Karababa hà dettu: "Stu prublema hè un prublema chì ùn tocca micca solu l'individuu chì usa droghe, ma ancu a so famiglia, l'ambiente vicinu è a sucietà sana. cù e perdite è i danni chì provoca". Ali Osman Karababa, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i tipi di dipendenza, hà dichjaratu chì l'addiction ùn hè micca una malatia chì si sviluppa di colpu è spiegò u so prucessu di sviluppu.

Avemu da guidà a ghjuventù

Bornova Mayor Dr. Mustafa İduğ hà dettu chì l'abusu di sustanziali hè un prublema impurtante è hà dettu: "Avemu da prutege i nostri figlioli, a petra di a sucità. Avemu da piglià a guida impedendu chì si alluntanassi in modi cattivi. Cum'è Comune di Bornova, avemu travagliatu per sensibilizà e famiglie nant'à sta questione. Pruvemu dinò di dirige a nostra ghjuventù à l’attività sportiva, artistica è culturale. Per quessa, aumentemu u numeru di campi di sport in u nostru distrittu è urganizemu corsi in parechji campi da u teatru à a musica.

U vice-sindaco di Bornova, Barbaros Taşer, chì hà participatu à u pannellu chì hà attiratu una grande attenzione da i residenti di Bornova, Prof. Dr. Ali Osman hà ringraziatu Karababa dandu fiori.