Mantene a vostra immune forte Evite infezioni

Mantene a vostra immune forte Evite infezioni
Mantene a vostra immune forte Evite infezioni

Yeni Yüzyıl University Hospital Gaziosmanpaşa, Dipartimentu di Malattie Infettive, Exp. Dr. Fatih Yıldız hà rispostu à quelli chì si dumandavanu nantu à l'infezioni scontri in a stagione invernale. Rispondendu à a quistione di perchè l'infizzioni di e vie respiratorie si sparghjenu rapidamente, u Dr. Dr. Fatih Yıldız hà dettu: "Queste infizzioni si sparghjenu da i pazienti à l'ambiente in forma di gocce sospese in l'aria. Dopu à un certu piriudu di tempu, sti gocce scendenu da l'aria à superfici piatte cum'è pavimenti, tavulini, banchetti, è quandu a ghjente tocca queste superfici, e mani diventanu imperceptiblemente brutte. In più di questu, i microbichi in a scarica nasale, saliva è sputum di i pazienti sò trasmessi da i pazienti à l'uggetti è à l'altri populi. Dunque, cum'è queste infizzioni sò sparse per l'aria è u cuntattu, un gran numaru di persone si ammalanu à u stessu tempu. disse.

Spieghendu i microbi chì causanu infezzione di e vie respiratorie, u Dr. Dr. Fatih Yıldız hà dettu: "Molti virus è batteri causanu malatie respiratorie. Spessu i sintomi sò simili, ancu s'è certi ponu causà malatie più severi. Influenza (virus di l'influenza), u friddu, u streptococcu di u gruppu A è u SARS-CoV2 (Covid-19) sò i più cunnisciuti. L'infezzione respiratoria più cumuna hè in realtà u friddu cumuni è hè causata da u Rhinovirus. Oltre à questu, pneumococchi, parainfluenza, RSV, adenovirus, coronavirus, metapneumovirus, morbillo, rosolia, Haemophilus influenzae, Moraxella catarrhalis, Chlamydia, Mycoplasma, Bordetella (agenti pertussis), citomegalovirus (CMV), virus Ebstein-Barr cum'è Ebstein-Barr. Parechji microbi chì ùn cuntemu micca causanu malatie respiratorie ". usa espressioni.

Dichjarà chì ùn hè micca pussibule di prutezzione contra u friddu o a gripe 100 per centu, Uzm. Dr. Fatih Yıldız hà dichjaratu chì stà luntanu da i malati, lavà e mani abbastanza frequentemente ogni ghjornu, è aduprà maschere in ambienti affollati durante i periodi epidemici sò e precauzioni principali.

In più di questi, Uzm hà dichjaratu chì una nutrizione curretta, un eserciziu regulare, un sonnu adattatu, u cuntrollu di u stress è evità l'abitudini dannosi sò assai impurtanti per u funziunamentu propiu di u sistema immune. Dr. Fatih Yıldız, in più, hà dettu chì quelli cù malatie croniche o persone di più di 65 anni di età ponu riduce u risicu di ammalassi ricevendu una vacuna di gripe ogni annu.

In quantu à i vaccini, Yıldız hà dettu:

"Nisuna vaccina hè 100% protettiva o indefinita. L'efficacità di a vacuna di a gripe varieghja secondu i virus di a gripe chì anu causatu a malatia quellu annu, l'efficacità di a vacuna di a gripe per l'annu 2022 hè stata trovata vicinu à u 60%. Cum'è a vacuna di u sarampellu ùn prutege micca da a gripe, a vacuna di a gripe ùn prutege micca da u friddu, u mal di gola, o altre malatie causate da i germi. Da questu puntu; Aghju avutu a vacuna di a gripe questu annu, ma ùn hè micca significatu di dì chì aghju più malatu chè in l'anni precedenti. A cosa giusta hè chì e persone in risicu per piglià e so vaccinazioni di a gripe prima di l'inguernu principia o si ammalate è cuntinueghjanu à seguità altre precautions. U benefiziu di a vacuna; Ùn si tratta micca di prevene completamente a malatia, ma ancu in a forma di un cursu ligeru di una malatia severa, una diminuzione di l'uspitalisazioni è di i morti, è e malatie croniche prisenti in u paci ùn esce micca di cuntrollu.

exp. Dr. Fatih Yıldız, quandu hè dumandatu quandu hè necessariu di cunsultà un duttore in infezioni di e vie respiratorie, hà dettu: "In particulare l'anziani, i zitelli, quelli chì anu malatie croniche, quelli chì sò sottumessi à trattamentu di cancro è quelli chì anu subitu trasplante d'urgani ponu soffre di malatie severi. Febbre alta chì dura più di 2-3 ghjorni, pruducia sputum scuru, mancanza di respirazione, sensazione debole, crescente perdita di l'appetite è prublema di alimentazione, cambiamenti estremi in u zuccheru in sangue o a pressione di sangue indicanu una malatia severa. In questu casu, hè necessariu cercà aiutu da l'istituzioni di salute ". disse.

Dichjarà chì a maiò parte di e malatie di e vie respiratorie si sviluppanu per via di virus, ùn hè micca necessariu di utilizà antibiotici in ogni casu. Dr. Fatih Yıldız hà dettu chì l'usu di l'antibiotici ancu s'ellu ùn hè micca necessariu pò purtà à u sviluppu di a resistenza à l'antibiotici, a deteriorazione di a flora bacteriana (microbioma) di a persona, è l'effetti secundari di a droga.

exp. Dr. Fatih Yıldız hà suggeritu i seguenti per una forte immunità contru infizzioni:

"Manghjendu verdura è frutti freschi, evitendu l'alimenti cù zuccaru aghjuntu, ottene abbastanza proteini di qualità è grassi à u corpu ogni ghjornu sò essenziali per mantene a salute è avè un sistema immune forte.

Esse fisicamente attivu è fà sportu face chì a ghjente si senti bè, dorme di qualità è riduce a tensione. Questi cambiamenti influenzanu positivamente u sistema immune.

Ritorna à u vostru pesu ideale. L'obesità debilita u sistema immune è impedisce à i vaccini di esse efficace.

Dormi abbastanza aiuta u corpu à aduprà l'energia in u locu ghjustu è face scelte sani.

U fumu affetta negativamente u sistema immune è dannu assai organi, in particulare u sistema respiratorju. Smetti di fumà è micca di fumà in presenza di i zitelli è di l'anziani hè un sforzu unicu per esse sanu.

Se l'alcolu hè cunsumatu eccessivamente, l'infizzioni sò più severi perchè provoca diabete, cirrosi, obesità, cancru è ferite. Limità l'alcolu è evitendu l'alcoolu s'ellu hè pussibule hè una scelta assai bona per a nostra vita ".