Marchi di barche famosi in u mondu à a Fiera MAST İzmir

Marchi di barche famosi in u mondu à a Fiera MAST Izmir
Marchi di barche famosi in u mondu à a Fiera MAST İzmir

Organizata per a prima volta quist'annu, a Fiera MAST-Marine Saloon Trade Boat, Equipment Barche è Accessori Marini hà apertu e so porte in Fuar İzmir. U presidente hà parlatu à a cerimonia di apertura Tunç SoyerDichjarà chì İzmir è u paese ùn sò micca à u puntu chì meritanu in u settore marittimu, hà dettu: "Avemu bisognu di aumentà u cummerciu marittimu. Unemu e mani è cresce stu settore inseme ", disse.

MAST-Marine Saloon Trade, Barche, Equipaggiamenti per Barche è Accessori Marini Fiera, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir è urganizata in cuuperazione cù İZFAŞ è ED Fair Organization, hà iniziatu in Fiera İzmir. A fiera, chì durà finu à u 2 d'aprile di u 2023, hà riunitu e marche di barche famose in u mondu, i principali produttori di barche domestiche di u settore, è cumpagnie d'equipaggiu è accessori in İzmir.

Aumenteremu u nostru putere cumpetitivu in u mondu

Parlendu à a ceremonia di apertura di a fiera, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyeranu enfatizatu l'impurtanza di a fiera chì anu urganizatu per a prima volta questu annu per a cità marittima di Izmir. U presidente Soyer hà dettu: "İzmir hè stata una di e cità portu più impurtanti di u bacinu di u Mediterraniu dapoi centinaie d'anni. Purtantu, simu luntanu da u marittimu è simu à un puntu chì ùn ci meritemu micca. Hè pussibule di superà questu. Chjamemu İzmir una "città di mare" o una "città mediterranea". Vulemu allargà a nostra rivindicazione in u Mediterraniu. Sta fiera era una di e fiere più impurtanti chì avemu sunniatu. Hè per quessa chì simu cusì entusiasmati è felici. Vogliu chì aumenteremu u nostru putere cumpetitivu in u mondu cresce è sviluppendu sta fiera ogni annu. Siate assicurati, faremu assai di più ".

Chjama da u presidente Soyer

Dichjarà chì Izmir è Turchia meritanu più in u cummerciu marittimu, Soyer hà cunclusu u so discorsu cusì:
"Avemu da esse in più competizione in u cummerciu marittimu cù Croazia, Spagna è Grecia. Ma ùn simu in quellu puntu. Pensu chì ci hè una mancanza di scelta publica. Pensu chì ci hè una mancanza di scelta in a so spesa. Hè per quessa ch’e invitu l’autorità cintrali à esse sensibili à u mare quant’è no à l’amministrazione publica lucale. esistimu. Chjamu à l'autorità cintrali: Unemu e mani è cresce stu affari inseme. Stu affari ùn hè nè nostru nè vostru. Questu hè u nostru travagliu. Tutti chì campanu in questa terra anu bisognu di capisce l'impurtanza di sta storia è di fà a so parte.

U settore hè cuntentu di MAST İzmir Fair

U presidente di l'Assemblea di a Càmera di Cummerciu di Izmir, Selami Özpoyraz, hà dettu: "Izmir hà vintu novi fieri in l'ultimu periodu grazia à a sinergia è a visione creata da tutte l'istituzioni è l'urganisazione in a nostra cità. I paisaghji chì vedemu quì mostra chì sta fiera si svilupperà in pocu tempu è diventerà unu di l'avvenimenti promettenti è sustinibili di a nostra cità.

U vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione di l'EBSO, Hakan Product, hà dettu: "Hè veramente eccitante di vede marchi di barche famosi in u mondu, i principali fabricatori domestici di u settore, è cumpagnie d'equipaggiu è accessori in u campu marittimu inseme à a Fiera Izmir".

Dicendu chì Izmir hè u pumu di l'ochju di u turismu marittimu, u capu di Izmir Branch of IMEAK Chamber of Shipping, Yusuf Ozturk, hà dettu: "Vogliu dì chì sò felice per questa magnifica fiera".

Ingranderemu a fiera

U presidente di İZDENİZ, Hakan Erşen, hà dettu: "Hè un piacè per noi di vede oghje. In questa fiera, un ghjocu di squadra cumpletu, a sulidarità si manifesta ».

Fatih Yağınlı, Vicepresidente di l'Associazione Solidarità di i Produttori di Barche è Yacht d'İzmir (TEKİMDER), hà enfatizatu l'impurtanza di a fiera per u settore. U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di l'Industria di Yacht è Boat (YATED), Cem Hüroğlu, hà dettu chì sò felici di sustene a fiera.

Emel Yılmaz, unu di i partenarii fundatori di ED Fair, hà dettu chì continuanu à espansione a fiera. Dilek Günaydın, unu di i partenarii fundatori di ED Fair Organization, hà dettu: "Era un grande sognu, u nostru presidente. Tunç SoyerGrazie mille per avè fattu u so sognu cun noi. Avemu un pede in Izmir avà. Hè unu di i nostri sogni più grande di cultivà a nostra fiera da avà ".

MAST İzmir hà vultatu a strada di u settore à İzmir

L'Associazione di l'Industria di Yacht è Barche (YATED) è İzmir Boat and Yacht Manufacturers' Solidarity Association (TEKİMDER) eranu trà i sustenitori di a fiera; L'equipaggiu è l'accessorii per i battelli, cum'è i yacht à motore, i barche à vela, i battelli è i battelli gonfiabili, i battelli veloci, i motori fora di bordu, i motori principali, l'elettronica di i barche, l'equipaggiu di sport acquatici, l'equipaggiu di immersione, l'attrezzatura di pesca sò esposti. Yachts à motore, barche à vela, trawlers, speedboats è barche di punta, equipaghji è accessori chì varianu in lunghezza da 3 metri à 17 metri anu pigliatu u so postu à a Fiera MAST. À a fiera, induve i visitori ponu truvà e più grande marche di barche di u mondu, l'ultime barche di designu di u fabricatore lucale è ogni pruduttu per barche di pre-stagione, quasi 250 mudelli di barche venenu in terra è scuntrà i visitatori. MAST, l'unica fiera tenuta in terra in u 2023, cambia a strada di l'espositori è u visitatore à İzmir.