MEB hà stabilitu un gruppu di seguimentu è monitoraghju per i studienti affettati da u terrimotu

MEB hà stabilitu un gruppu di seguimentu è monitoraghju per i studienti affettati da u terrimotu
MEB hà stabilitu un gruppu di seguimentu è monitoraghju per i studienti affettati da u terrimotu

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Mahmut Özer, hà dettu chì anu furmatu u "Gruppu di seguimentu è monitoraghju di i studienti affettati da u terremotu" per assicurà a continuità di i prucessi d'educazione è di furmazione per i studienti chì sò stati trasferiti da e pruvince affettate da u terrimotu à altre pruvince.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà ricurdatu chì dopu à u disastru di u terrimotu in e pruvince circundanti, in particulare i terrimoti in Kahramanmaraş, u trasferimentu di i studienti da a zona di disastru à altre pruvince fora di a regione hè statu fattu, è hà nutatu chì anu pigliatu una nova misura per sti studienti.

Özer hà dettu: "Per assicurà a continuità di i prucessi d'educazione è di furmazione di i studienti trasferiti senza alcuna interruzzione, a necessità di risponde à i bisogni necessarii è di stabilisce un sistema di seguimentu è monitoraghju per i studienti affettati da u terrimotu in u terrimotu. l'ambiente è i prucessi educativi. In questu cuntestu, u "Gruppu di seguimentu è monitoraghju di i studienti affettati da u terremotu" hè statu furmatu cù a participazione di un numeru abbastanza di prufessori vuluntarii assignati da u nostru Ministeru. In questu cuntestu, cù u gruppu di surviglianza chì avemu furmatu, serà assicuratu chì almenu una volta à u mese, in certi periodi, i scoli cù i studienti trasferiti da a zona di u terrimotu seranu visitati, è e soluzioni seranu prudutte in cuuperazione cù i pertinenti. unità per a determinazione è l'offerta di bisogni.

U Ministru Özer hà nutatu chì anu da cuntinuà à fà ogni sforzu per assicurà chì i studienti anu accessu à l'educazione riunendu cù a scola.