MEB riunita per e vittime di u terremotu per entra in LGS è YKS

MEB hà riunitu per e vittime di u terremotu per entra in LGS è YKS
MEB riunita per e vittime di u terremotu per entra in LGS è YKS

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Mahmut Özer, hà presidutu a riunione realizata cù a participazione di i Vice-Ministri è tutti i direttori generali per fà valutazioni nantu à l'attività realizate da u Ministeru in a zona di u terrimotu.

À a riunione tenuta in u MEB Tevfik İleri Hall, e misure pigliate per i studienti di 8th chì sò stati affettati da u terrimotu è chì entreranu in LGS è i studienti di 12th chì entreranu in YKS, è l'attività ligati à questi corsi sò stati discututi. .

À a riunione, induve sò stati ancu discututi i prucessi educativi in ​​l'area di u terrimotu, u Ministru Özer hà dettu: "Avemu furmatu u 'Gruppu di Monitoraghju è Monitoraghju di Studenti Affettati da Terremoto' per assicurà a continuità di i prucessi educativi di i nostri studienti chì sò stati trasferiti in altre pruvince. per via di u disastru di u terrimotu. Di novu, continueremu à stà à fiancu à i nostri prufessori è studienti mubilisendu tutti i nostri mezi per i nostri figlioli in a zona di u terrimotu. Seguiremu da strettu i prucessi educativi di i nostri sopravviventi di u terrimotu è scuntrà tutti i so bisogni ". hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì a scola hè l'indirizzu più impurtante per sustene a vita dopu à u terrimotu senza interruzzione, Özer hà dettu: "Avemu stabilitu 127 scole primarie è 168 scole secundarie in a zona di disastru per i nostri figlioli per cuntinuà a so educazione". disse.

I Vice Ministri Petek Aşkar, Sadri Şensoy è Nazif Yılmaz è tutti l'altri direttori generali eranu presenti à a riunione.