Operazione di droga in Kapikule

Operazione di droga in Kapikule
Operazione di droga in Kapikule

13 kilogrammi di cannabis sò stati sequestrati in l'operazione realizata da e squadre di l'Uffiziu Doganale di u Ministeru di u Cummerciu nantu à un camion chì hè ghjuntu à a Porta Doganale Kapıkule per entre in Turchia.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, e squadre di l'Infurzazione Doganale anu verificatu un camion chì hè ghjuntu in l'Area Doganale di Kapıkule per entre in Turchia per mezu di sistemi tecnologichi di nova generazione utilizati in u scopu di l'attività anti-contrabanda.

Duranti l'ispezione, hè statu determinatu chì ci sò suspetti pacchetti trasparenti di culore sottu u veiculu. Dopu, u veiculu sospettu hè statu mandatu à scanning di raghji X da e squadre. Invece di entre in a linea di raghji x di u veiculu in quistione, hà attrattu l'attenzione di e squadre chì si dirigenu versu u locu induve i veiculi sottumessi à u cuntrollu veterinariu è parcheggiatu in questa zona.

Capendu chì ci era una persona sottu à u trailer di u veiculu, i squadre intervenenu direttamente in u veiculu. Hè statu vistu chì u cunduttore di u veiculu è a persona chì l'accumpagnava, chì eranu monitorati fisicamente è cù sistemi di càmera di circuitu chjusu, stavanu à esce da a zona doganale.

Dopu, u veiculu hà cuminciatu à esse cercatu in dettagliu da e squadre. In u risultatu di i cuntrolli, 13 kilogrammi di cannabis sò stati sequestrati in a zona previamente determinata di u veiculu.

Dui suspettati sò stati presi in custodia, mentre chì a droga sequestrata hè stata cunfiscata. L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne.