I Pacienti Cori ponu Fast? À chì deve esse attentu à i malati di cori in digiunu?

Puderanu i Pacienti di Cori à digiunu? Chì duveranu i Pacienti di u Cori in digiunu à prestate attenzione?
Puderanu i Pacienti di u Cori à digiunu? Chì duveranu i Pacienti di u Cori Prestanu Attenzione?

Acıbadem Taksim Hospital Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Macit Bitargil hà spiegatu i punti 5 chì i pazienti chì sò in risicu di malatie cardiovascular, ma sò permessi di digiunu in modu cuntrullatu da i so medichi, devenu attentu, è hà fattu avvirtimenti è cunsiglii impurtanti.

Enfatizendu chì hè assai impurtante per i pazienti chì sò in risicu per a salute cardiovascular, ma chì sò permessi di digiunu in modu cuntrullatu da u so duttore, hè assai impurtante per aghjustà bè u so equilibriu d'acqua. Dr. Macit Bitargil "Se l'equilibriu di l'acqua ùn hè micca adattatu bè, l'avvenimenti cum'è l'aumentu di u travagliu di u cori, svenimenti, attaccu di cori è a morte pò accade per l'ipovolemia (desidratazione di u corpu). Per quessa, hè di grande impurtanza di cunsumà circa 2-2.5 litri d'acqua à intervalli regulari, in particulare trà iftar è sahur. forma parlata.

Soulignant qu'il faut éviter les aliments salés, piquants et les boissons acides et sucrées qui déclencheront la sete, l'Assoc. Dr. Macit Bitargil hà dettu chì saria sanu di manghjà riccu in ligumi è verdi, cunsumà pisci invece di carne rossa, preferite i metudi bollita, steamed è grilled invece di frittura. Hè ancu assai impurtante per a salute di u core per alluntanassi da pasticceria è dolci cù sciroppu, è per evitari l'alimenti chì cuntenenu eccessivu di salinu.

Assoc. Dr. Macit Bitargil hà enfatizatu chì hè assai impurtante di urganizà i medicini è l'ore di medicina da u duttore in cunfurmità cù u Ramadan è esse in cumunicazione stretta cù u duttore. Assoc. Dr. Macit Bitargil "Soprattuttu quelli chì anu bisognu di usà diluenti di sangue ponu sperimentà cunsequenze assai gravi, da u risicu di l'ictus à a perdita di a vita, si fermanu o ùn usanu micca diluenti di sangue". disse.

I malati di cori chì volenu fà attività fisica durante u Ramadan duveranu attente à certi punti. Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Macit Bitargil "L'attività fisica per esse fatta à u mumentu sbagliatu pò aumentà a carica di u core in una persona digià disidratata è pruvucà risultati indesevuli, svenimenti è attacchi di cori. Hè per quessa chì quelli chì volenu fà sportu ponu fà una caminata per 2-3 minuti 30-40 ore dopu à manghjà à a sera, senza esercità troppu è se u so duttore dà permessu.

Assoc. Dr. Macit Bitargil dici chì hè inconveniente per andà in lettu ghjustu dopu à manghjà, cusì l'inattività deve esse evitata.

Enfatizendu chì dorme abbastanza durante u Ramadan hè di grande impurtanza per u mecanismu di decisione curretta di u cervellu è e funzioni cognitive cum'è a memoria è u pensamentu logicu, Assoc. Dr. Macit Bitargil hà dettu:

"Ùn dorme abbastanza, purterà ancu à piglià decisioni sbagliate, esse irritabili durante u ghjornu, avè scoppi di rabbia, mal di testa è carichi di stress. Tutti questi aumenteranu direttamente o indirettamente a carica di travagliu di u core è ponu purtà à risultati indesevuli. In questu sensu, hè cunsigliatu per dorme almenu 4 ore di notte ininterrotta dopu l'iftar finu à u sahur, per dorme uni pochi d'ora dopu à u sahur, è per piglià picculi pause di sonnu di 20 minuti durante u ghjornu.

Assoc. Dr. Macit Bitargil, invece, enfatiza chì i pazienti cun un attaccu di cori recenti o disordini di ritmu severu, quelli cù ipertensione incontrollata è quelli chì anu una malatia di valvula cardiaca avanzata sò cunsiderate à risicu altu, per quessa, u digiunu ùn hè micca cunsigliatu. Acıbadem Taksim Hospital Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Macit Bitargil hà dichjaratu chì u digiunu pò purtà à risichi significati in quelli chì anu malatie cardiovascular, soprattuttu s'ellu ci sò e malatie supplementari cum'è a diabetes incontrolled è a fallimentu renale cronica; Ellu disse chì hè pussibule per i pazienti chì ùn usanu micca l'insulina è chì u zuccheru di sangue hè sottu à un cuntrollu strettu cù droghe di diabete à prestu sottu u cuntrollu di un duttore.