Prestazioni supreme in elettrificazione: Hyundai IONIQ 5 N

Prestazioni supreme in elettrificazione Hyundai IONIQ N
Prestazioni supreme in elettrificazione: Hyundai IONIQ 5 N

Mentre i vitture elettriche sò diventate una nova tendenza in u mondu sanu, Hyundai Motor Company attira l'attenzione à un puntu assai diversu. Cuminciatu à coglie i frutti di i so investimenti è sforzi duru in elettrificazione cù mudelli attrattivi è eccitanti, Hyundai hà cuminciatu à riunisce a mobilità elettrica cù i mudelli N, chì attrae in particulare l'attenzione di l'utilizatori entusiasti di performance.

U primu mudellu N in a produzzione in serie elettrica di altu rendiment

U Dipartimentu di Hyundai N hà realizatu i duri testi invernali di l'IONIQ 5 N, u primu mudellu N elettricu d'alta prestazione prodottu in massa, in u situ di Hyundai Mobis Proving Center in Arjeplog, Svezia. U situ di prova di Hyundai Mobis in Arjeplog cunta cum'è a superficia ghiacciata più duru è aderente di u mondu, data a so situazione adiacente à u Circulu Articu. Mentre a terra hè cumpletamente cuperta di ghjacciu, a temperatura cade à -30 ° C. E cundizioni climatichi freti, chì affettanu a bateria è u tempu di carica, cumpletamente cumplettamente u principiu di travagliu di e vitture elettriche in l'invernu. In questa direzzione; Testendu a batteria è u sistema di trazione integrale HTRAC di l'IONIQ 5 N, l'ingegneri di Hyundai N anu cercatu di ottene l'equilibriu ottimale trà e caratteristiche di guida è a capacità di prestazione in cundizioni estreme di attritu bassu.

Hyundai utilizza ancu a Piattaforma Modular Globale Elettrica (E-GMP) di a marca in u mudellu IONIQ 5 N. Cumminendu i successi di Hyundai N in u Campionatu Mondiale di Rallye è e tecnulugia di rendiment d'altu livellu cù E-GMP, l'ingegneri anu pruvatu a prestazione stradale di u veiculu in u Nürburgring, a pista di corsa più sfida di u mondu. Pruvatu nantu à i curretti più stretti è i rettilinei longu in Svezia è in Germania, u Hyundai IONIQ 5 N hè tipicamente custituitu da trè criteri principali di marca N. Cumminendu dinamiche cum'è "prestazioni in curva", "capacità di pista" è "auto sportiva di ogni ghjornu", l'IONIQ 5 N adatta i cuncetti RM20e, RN22e, Veloster N E-TCR à a vita reale cum'è u mudellu EV di produzzione più veloce in a strategia di elettrificazione di Hyundai. .

L'ultimu piacè di guida cù u modu N Drift

L'IONIQ 5 N hà a capacità di curre high-end hè supportata da modi di guida avanzati. In più di i modi di guida; N Drift Optimizer supporta ancu a distribuzione di torque frontale è posteriore di a vittura, u rapportu di torque, a rigidità di a sospensione, a risposta di a direzzione è u sistema e-LSD (Differentiale elettronicu Limited Slip). U modu "N Drift", chì aiuta i cunduttori di tutti i livelli à gode di a deriva, serà una di e funzioni chì entusiasmu l'utilizatori entusiasti di prestazioni.

e-LSD di prossima generazione

L'IONIQ 5 N hè prodottu cù un e-LSD apposta, un differenziale à scorrimentu limitatu. Impulsatu da una unità di cuntrollu cumplettamente elettronica, stu differenziale analizà istantaneamente e risposte da i sensori per determinà quandu a rota necessita un torque extra per migliurà a manipulazione. Cusì, l'e-LSD trasmette variabilmente u torque elevatu à e roti per maximizà l'aderenza nantu à a pista di corsa o durante a guida d'altu tempu. L'IONIQ 5 N utilizza ancu in modu efficace u modu ottimizatu "N Torque" per diversi modi di guida. Permettenu di selezziunà u livellu di torque per i roti di fronte è posteriori, stu sistema travaglia cù l'e-LSD per distribuisce u putere à e quattru roti in proporzioni variate. Questu affetta direttamente u modu di deriva, aumentendu u livellu di piacè à a cima.

Hyundai revelarà più infurmazioni tecniche è equipaghji in i ghjorni à vene. L'eccitante Hyundai IONIQ 5 N serà dispunibule dopu u lanciu in lugliu.