Promenade d'observation des oiseaux dans le delta de Gediz

L'osservazione di l'uccelli hè tenuta in u Delta di Gediz
Promenade d'observation des oiseaux dans le delta de Gediz

Una caminata per l'osservazione d'uccelli hè urganizata in u Delta di Gediz dumenica 26 di marzu, cù a cooperazione di a municipalità metropolitana di Izmir è l'Associazione Natura. Ci scuntremu à a Kaklıç Junction per a caminata in u Candidatu à u Patrimoniu Naturale Mondiale di l'UNESCO Gediz Delta.

Dumenica 26 di marzu, una caminata d'osservazione d'uccelli serà realizata in u Delta di Gediz, una di e zone naturali più impurtanti di Turchia. Quelli chì volenu participà à l'avvenimentu gratuitu urganizatu da Izmir Metropolitan Municipality and Nature Association deve esse registratu à kuslar@dogadernegi.org. A priorità serà data à e famiglie chì sò ghjunte in İzmir dopu avè statu affettatu da u terrimotu, è a participazione serà limitata in numeru. I participanti si scontranu à a fermata di l'autobus Kaklıç Junction à 14.45 è si movenu in u delta in modu cullettivu.

A migrazione d'uccelli cuntinueghja

Gediz Delta, chì hè circa dui milioni d'anni, hè casa di millaie d'acelli, piante è persone. U delta cuntene assai abitati diffirenti, da bande di sabbia à prati salati, da canne à prati umidi tempuranee, steppe salate è machja. Diversi abitati portanu una alta biodiversità. A migrazione di l'uccelli di primavera cuntinueghja in u Delta di Gediz. In a nostra riunione, accumpagneremu a migrazione di l'uccelli di primavera è a furia di ripruduzzione di l'acelli. Sterna, ghiacciaio, gruccione, passero di salice, canna di canna, canna di canna, pignatta rossa, falco orecchie nere sò trà e spezie chì pudemu osservà mentre camminemu.