Quandu hè stata fundata Ankara Kecioren? Storia di u distrittu di Kecioren

Quandu Ankara Kecioren hè stata stabilita Storia di u distrittu di Kecioren
Quandu era Ankara Kecioren Fondata Storia di u District di Kecioren

A storia di Keçiören District ùn pò esse separata da a storia di Ankara. A storia di Ankara data di l'età di petra di i primi tempi. Hè apparsu cum'è u risultatu di e ricerche chì l'Hittiti, Frigi, Lidiani è Galati campavanu in Ankara. Hè cunnisciutu chì Ankara hè stata fundata da i Galati.

Quandu Galatia era cunnessu à Roma, Ankara diventò a capitale provinciale. Quandu l'Imperu Rumanu hè statu divisu in l'Imperu Rumanu Orientale è Occidentale in u 395 dC, Ankara ferma à u latu di l'Imperu Rumanu Orientale. Hè divintatu un Centru Cristianu in 314-315 AD.

In u 620 dC, u regnu sassanide Hüsrev pigliò a cità da i cristiani bizantini. In l'annu 654 d.C., l'Arabi anu captu Ankara, ma ùn pudianu stà longu, finu à u 1073, Ankara hà campatu sottu u regnu di Bizanziu.

Infine, in u 1073, i raiders turchi arrivanu à Ankara è a cità cascò in manu di i Seljuks. 28 anni dopu, i Bizantinu ripigliò a cità di novu. A cità passò à e mani di i Seljuks un quartu di seculu dopu, è l'Ilkhanids d'origine mongoliana in u 1308.

Dopu chì Ankara hè stata catturata da l'Ottumani in u tempu di Orhan Gazi in u 1356, quandu l'armata di Timur è l'armata sottu u cumandamentu di Yıldırım Beyazıt si sò riuniti in a pianura di Çubuk in u 1402, l'armata di Yıldırım Beyazıt anu utilizatu Keçiören Kalaba cum'è quartier generale. Ankara, chì hà avutu una vita disgraziata finu à a Guerra di l'Indipendenza, diventò u core di Turchia cù a Guerra di l'Indipendenza.

Situatu à a diritta à l'iniziu di Keçiören Sanatorium Street è utilizatu cum'è a Direzzione Generale di Meteorologia, l'edificiu diventò u locu di avvenimenti impurtanti per Ankara è Turchia à u principiu di u seculu. L'edificiu, chì era usatu cum'è una Scola Agricola in quelli anni, hè statu apertu in u 1907 durante u regnu di u guvernatore Ferit Pasha. Mustafa Kemal Pasha, chì hà stabilitu a so sede in a Scola Agricola, hà travagliatu quì ghjornu è notte per a nostra lotta di liberazione.

I cunfini di Keçiören, chì era cunnessu à u distrittu Altındağ in u 1953, sò diventati un distrittu in i cunfini di a Municipalità di Ankara in u 1966, è diventenu un Comune di Distrettu Metropolitanu cù a Legge N ° 30 datata u 1983 di nuvembre di u 2983, sò state determinate da a decisione numerata. 13/81 di u Ministeru di l'Interior.

Keçiören, chì hè custruitu nantu à una terra assai aspra è rocciosa, hè circundatu da i Monti Ufuktepe è Karyağdı à u nordu, a collina Etlik à u nord-ovest, a Yükseltepe à l'ouest, a Aktepe, a muntagna Hüseyin Gazi à l'est, è a muntagna Idris, chì hè. 1985 metri d'altezza. L'unicu fiume in u distrittu hè Çubuk Stream. Çubuk Stream nasce da i pendii miridiunali di i Monti Aydos, entra in u territoriu di u distrittu dopu avè passatu per Çubuk Plain, scorri tracendu una fruntiera trà Altındağ in u distrittu per un tempu, si unisce cù İncesu è Hatip Brooks per furmà Ankara Brook. Ùn ci sò micca pianure, laghi, dighe o fiumi in i cunfini di Keçiören. Ci sò dui stagni di irrigazione di piante è animali di Kösrelik è Sarıbeyler custruiti da l'amministrazione privata. L'area di serviziu di a municipalità di Keçiören hè 58,66 km2. L'altezza di u nostru distrittu hè 850 metri da u mare, è a so superficia hà righjuntu 159 km2 cù a so cunnessione cù u nostru distrittu in Bağlum.

Keçiören hè unu di i distretti metropolitani di Ankara. Hè adiacente à Pursaklar à l'Est è à u Nord-Est, Çubuk à u Nordu è u Nordu-Est, Kahramankazan à u Nordu-Ovest è à l'Ovest, Yenimahalle à u Sud-Ovest è Altındağ à u Sud è u Sudeste.