A pittura "Donna da Urfa" di u pittore Ayşe Betil porta donne anatoliche in Europa

Invitu à u pittore turcu da l'Esposizione Internaziunale di Londra
Invitu à u pittore turcu da l'Esposizione Internaziunale di Londra

I pittori turchi cuntinueghjanu à ottene u successu glubale. L'artista Ayşe Betil, chì recentemente hà presentatu una pittura à l'oliu di una donna chì travaglia in Urfa in una mostra in Venezia, à l'amatori d'arte, hè avà invitatu à a mostra intitulata Supernatural, chì si terrà in Londra da u 7 à u 21 d'aprile.

I pittori turchi, chì rinviviscenu a pittura cuntempuranea purtendu e tracce di l'arte figurativa turca à u presente, cuntinueghjanu à ottene u successu glubale. Stingendu cù e so opere figurative, a pittore Ayşe Betil, cù a so pittura "Donna d'Urfa", hà participatu à a mostra intitulata "Mixing Identities" in Venezia u 3-21 di marzu, è cù a stessa opera intitulata "Supernatural", chì serà tenutu in Inghilterra u mese prossimu in u quadru di "ITSLIQUID International Art Fair", hè statu invitatu à a mostra cum'è artista invitatu.

A seconda mostra, chì si terrà in a galleria d'arte THE LINE u 7-21 d'aprile, in cullaburazione cù ITSLIQUID Group è YMX Arts, presenta opere in diverse branche di l'arti cum'è fotografia, pittura, video, installazione, scultura è performance. A pittore turca Ayşe Betil, chì hè stata invitata à l'esposizione, chì serà visitata da parechji curatori, cullezzione, scrittori è editori in u mondu sanu, exhibirà a pittura "Donna di Urfa", chì hà dipintu cù l'oliu nantu à tela, nantu à dumanda. . U travagliu, in quale una donna chì vive in Urfa hè rapprisentata cum'è a figura principale, riflette l'identità regiunale di e terri anatoliani, da a robba à l'accessori, da u fondu à i culori chì usa.

Porta e donne anatoliche in Europa

A pittrice Ayşe Betil hà spartutu i so pinsamenti nantu à a mostra cù queste parolle: "A pittura figurativa turca, chì e so radiche sò seculi, hè un riflessu di l'esperienza in Anatolia, chì hè stata a casa di parechje civiltà. Cum'è sempre enfatizatu, ùn aghju micca dipintu un mudellu chì ùn aghju micca impressuatu, solu per pruvà u mo talentu. In i mo travaglii, aghju revelatu a mo propria perspettiva è stile alimentatu da diverse geografie, tempi è emozioni. Mi ispirau da u realismu di l'arte figurativa tradiziunale è incorpore i pennelli di ieri in u quadru di l'oghje. In u mo travagliu A donna di Urfa, aghju trasfirutu i dettagli di a terra, cumpresi tutti i dettagli di a mo figura, à a tela imaginendu l'umore chì pensava ch'ella viveva, i so lati boni è cattivi. Dopu à Mixing Identities, sò fieru di esse invitatu à l'esposizione Supernatural per vede a mo pittura.

Crea paisaghji architettonici inseme cù opere figurative.

A pittrice Ayşe Betil, chì hà participatu cù diverse opere in mostre in cità cum'è New York è Parigi, è ancu in mostre domestiche à a quale hà participatu prima, faci ancu paisaghji architettonici cù opere figurative. In i so pitturi, usa assai metudi, cumpresi oliu, acqua è crayon, carbone o tecnica mista. In questu modu, u pittore, chì hà datu una identità à u so arte, hà apertu a so prima mostra persunale intitulata "Macchie umane nantu à e mo mani" in Ortaköy Historical Hüsrev Kethüda Bath l'11-17 di nuvembre 2022, è hà successu. Definisce l'arti cum'è un campu di ghjocu à sè stessu, induve hà guadagnatu a so libertà, l'artista hà riunitu u publicu di l'arti cù u so mondu internu cù a so prima mostra individuale, è hà apertu a porta per creà diverse finestre andendu oltre u significatu cù i culori.