U direttore generale di Rosatom Likhachev hà visitatu u situ di u NPP di Akkuyu

U direttore generale di Rosatom Likhachev hà visitatu u situ di u NPP di Akkuyu
U direttore generale di Rosatom Likhachev hà visitatu u situ di u NPP di Akkuyu

Aleksey Likhachev, Direttore Generale di a Corporazione di l'Energia Nucleare Statale Russa Rosatom, hà visitatu u situ di custruzzione di a Centrale Nucleare di Akkuyu (NGS) è hà scontru cù u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, Fatih Dönmez. AKKUYU NÜKLEER A.Ş. à Likhachev durante a visita. U General Manager Anastasia Zoteeva è a delegazione accumpagnata eranu ancu accumpagnati.

Esprimendu a so tristezza per i terrimoti in Kahramanmaraş è Hatay chì sò accaduti unu dopu à l'altru in Turchia, u Direttore Generale di Rosatom Likhachev hà trasmissu e so condolenze à e famiglie di quelli chì anu persu a vita in i terrimoti è hà desideratu à i feriti una pronta ricuperazione.

Dichjarà chì anu da fà u so megliu per eliminà e cunsequenze severi di u terrimotu in a so riunione cù u Ministru Dönmez, Likhachev hà dettu: "Dopu à u terrimotu, dopu avè riunitu cù i mo culleghi chì travaglianu in Akkuyu NPP è uttene infurmazioni, i nostri squadre di salvezza si sò immediatamente andati à Hatay. per urganizà è sustene i sforzi di ricerca è salvezza. In più di ricerca è salvata, avemu furnitu assistenza in parechji spazii è continueremu à fà.

Aleksey Likhachev, Direttore Generale di Rosatom, hà ancu nutatu u seguente in quantu à a so riunione cù u Ministru Dönmez: "Tutte l'obbligazioni di Rosatom restanu in vigore. Questa primavera, u carburante nucleare frescu serà consegnatu à a stazione, cusì u situ di u NPP di Akkuyu riceverà u statutu di a centrale nucleare. Questu serà un sviluppu impurtante per l'industria nucleare globale. In u terzu trimestre, compiemu i travaglii generale di custruzzione è assemblea in a prima unità è andemu à a fase di cumissioni. Allora in pochi mesi testeremu l'equipaggiu è u carburante direttamente in u reattore in cunfurmità cù i requisiti di l'IAEA. Hè un prugramma ambiziosu, ma ci rispettemu rigurosamente ".

Dopu à a riunione cù u Ministru di l'Energia Dönmez, Aleksey Likhachev hà scontru cù i rapprisentanti di i contractors turchi impegnati in i travaglii di custruzzione è di stallazione in u situ di Akkuyu NPP. Duranti a riunione, Aleksey Likhachev hà datu infurmazioni nantu à u finanziamentu di u prugettu, i piani di custruisce un campu di stabilimentu per u persunale operatore di Akkuyu NPP, quandu u carburante nucleare frescu serà furnitu à u situ di a centrale nucleare. Hà parlatu ancu di l'opportunità per e cumpagnie turche di participà à l'altri prughjetti d'oltremare di Rosatom.