I prublemi di u settore di a custruzzione è i suggerimenti per e soluzioni sò stati discututi in Şanlıurfa

I prublemi è i suggerimenti di suluzione di l'industria di a custruzzione in Sanliurfa sò stati discututi
I prublemi di u settore di a custruzzione è i suggerimenti per e soluzioni sò stati discututi in Şanlıurfa

U Panel di Stakeholder Settoriali intitulatu "Problemi di u Settore di a Custruzzione in Şanlıurfa è Suggerimenti di Soluzioni" hè statu tenutu in a Camera di Cummerciu è Industria di Şanlıurfa (ŞUTSO) cù una intensa participazione.

Harran University Facultà di Ingegneria Dean Prof. Dr Hüsamettin Bulut, Direzzione Provinciale di l'Ambiente, l'Urbanizazione è l'Ispezione di l'Edificiu di u Cambiamentu Climaticu, Manager di Branch Yahya Ceyran, Capu di u Dipartimentu di Zonificazione è Urbanizazione di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, Hikmet İnan, Responsabile di Zonificazione di a Municipalità di Haliliye Ahmet Ayık, Responsabile di Zonificazione di a Municipalità di Eyyübiye İbrahim Gürcük U Manager di Control Mehmet Mızrak, u Segretariu Generale di u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale di TMMOB Fikret Çakır, u presidente di l'Associazione di Contractors Şanlıurfa Mustafa Aşıklıoğlu, u presidente di l'Assemblea ŞUTSO Serhat Karadağ, i presidenti di i cumitati è i rapprisentanti di u settore anu assistitu à a riunione settoriale intitulata "Problemi di u settore di a custruzzione è a soluzione" tenuta in Şanlıurfa. à a Sala di Riunione di l'Assemblea di ŞUTSO U Panel di Stakeholder hà iniziatu cù u discorsu di apertura di u presidente di u Cunsigliu di ŞUTSO, Mehmet Yetim.

U settore di a custruzzione hè u settore di locomotive in a nostra cità

U sindaco Mehmet Yetim hà nutatu ciò chì segue in u so discorsu: "Comu sapete, u disastru straordinariu di u terremotu chì avemu patitu in a prima settimana di ferraghju ci hà affettatu profondamente è hà purtatu una nova pianificazione è gestione di prucessu. Sfurtunatamente, a nostra cità hè stata affettata sociologicamente è economicamente da stu disastru. U settore di a custruzzione si distingue cum'è u settore di locomotive in a nostra cità. Inseme à circa 240 sottosettori, custituisce u 40% di l'ecunumia di a nostra pruvincia. 3933 cumpagnie registrate in a nostra camera cuntribuiscenu à l'impiegazione di 40 mila persone in a cità. In questu cuntestu, l'arrestu di u settore di a custruzzione pruvucarà una diminuzione significativa di l'ecunumia pruvinciale.

"A nostra aspettazione hè di piglià misure chì rivitalizzanu l'ecunumia di a nostra cità in pocu tempu è di truvà suluzioni permanenti à i prublemi". disse.

Dopu à u discorsu di u sindaco Yetim, u presidente di u Cumitatu Vocational 8th Reşat Uçan, u presidente di u Cumitatu Vocational 9th ​​Engin Duru, u presidente di u Cumitatu Vocational 10th Sedat Dülger, u presidente di u Cumitatu Vocational 11th Ali Demir, u presidente provinciale di l'Associazione di Contractors publichi è imprenditori Fevzi Eriş, vicepresidentu di Bahriş, Şanlış. l'Associazione di Contractors, hà fattu e so presentazione nantu à i Prublemi è Suggerimenti di Soluzione di u Settore di a Custruzzione in Şanlıurfa.

Dopu à e presentazioni, u panel hè statu moderatu da u presidente di l'Assemblea ŞUTSO, Serhat Karadağ. Parlendu à l'apertura di u pannellu, u sindaco Serhat Karadağ hà dettu: "Avemu sperimentatu un grande disastru di terramotu. Stu terrimotu hè u più grande terrimotu chì avemu avutu da u terrimotu di u 17 d'Aostu di u 1999. Sfurtunatamente, avemu avutu u dulore di quellu ghjornu di novu. I terrimoti sò una realità di a geugrafia chì campemu, cusì avemu bisognu di riduce l'effetti distruttivi di i terrimoti. L'impurtante hè d'adattà à a realità di i terrimoti è di cumpiendu i requisiti di campà cù risicu di terrimotu.

Cerchemu di cuntribuisce à u prucessu identificendu i nostri prublemi settoriali è offre suluzioni.

Mentre chì e ferite di l'ultimu disastru di u terrimotu chì avemu sperimentatu guariscenu, u prucessu di nurmalizazione hè ancu principiatu. Mentre u nostru guvernu, i ministeri pertinenti, l'istituzioni pubbliche è l'urganisazione travaglianu per accelerà stu prucessu, pruvemu di cuntribuisce à u prucessu identificendu prublemi settoriali è offre suluzioni.

Avemu identificatu qualchi prublemi à a riunione chì avemu tenutu a settimana passata cù i nostri presidenti di cumitatu di l'industria di a custruzzione è i rapprisentanti di a camera affiliati à TMMOB. In a listessa riunione, avemu decisu di urganizà un panel cù una participazione più larga, induve riceveremu l'opinioni, i prublemi è i suggerimenti di suluzione di tutti i nostri attori di u settore nantu à u sughjettu. "Tutti i risultati chì avemu da ottene in stu pannellu seranu rappurtati è trasmessi à i destinatari pertinenti, in particulare i nostri ministeri". disse.

Dopu à u discorsu di Serhat Karadağ, u Rappresentante Provinciale di a Camera di l'Ingegneri Civili di Şanlıurfa Ömer Faruk Dilek, u Rappresentante Provinciale di a Camera di i Pianificatori di a Città İbrahim Halil Taşçı, u Presidente di l'Associazione di l'Organizazioni di Inspeczione di l'Edifiziu İbrahim Halil Yılmaz, u Rappresentante Provinciale di a Camera di l'Ingegneri Geologichi A.Vahap Bayram, Surveying è Cadastral Engineers. U pannellu hè statu tenutu cù u Rappresentante Provinciale di a Càmera di l'Architecti Mustafa Güzeller è u presidente di a filiale di Şanlıurfa, Deniz Demir, cum'è panelisti.

Dopu à u pannellu, a sessione di dumande è risposte cuminciò. Dopu chì e dumande sò state risposte, u prugramma hè finitu.