Supportu di Mobili è Serviziu di Traslocu per 1.500 Famiglie da a Municipalità di Keçiören

Serviziu di Supportu di Famiglie è Movimentu da a Municipalità di Kecioren
Supportu di Mobili è Serviziu di Traslocu per 1.500 Famiglie da a Municipalità di Keçiören

Più di 1.500 famiglie, chì sò ghjunti in Ankara da a zona di u terrimotu è sò stati allughjati in diversi distretti di u distrittu, sò stati furniti cù supportu di mobili è servizii di muvimentu da a municipalità di Keçiören. Per d 'altra banda, cù a "Campagna di cullizzioni di mobili per a casa" lanciata cù u slogan "Avete un ospite, sò Keçiören", un ponte hè statu custruitu trà i filantropi è i vittimi di u terrimotu è hà cuntribuitu à a creazione di novi case. Centinaie di famiglie sò stati dati servizii gratuiti per a rinuvazione di e so case.

U sindaco di Keçiören Turgut Altınok, chì hà dettu chì tutte l'opportunità sò state mobilizate per e vittime di u terrimotu per custruisce una nova casa in Ankara, hà dettu: "Continuemu à furnisce ogni tipu di sustegnu à e nostre vittimi di u terrimotu in u disastru di u seculu. Avemu furnitu servizii di trasportu è beni di casa à millaie di a nostra ghjente. Cum'è un statu è una nazione, avemu unitu e mani per purtà li una casa calda. In l'ospiti di a nostra municipalità, avemu ancu accoltu i nostri vittimi di u terrimotu chì venenu da a zona di u terrimotu. Offremu trè pranzi à ghjornu. U nostru dulore hè grande, ma continueremu à sustene quantu pudemu finu à chì e ferite di e nostre vittime di u terrimotu sò guariti ". disse.

Intantu, e cose lasciate da i citadini benevolenti in u magazinu di merchenzie in u Distrettu Ovacık di a Municipalità di Keçiören cuntinueghjanu à esse offerte à e vittime di u terrimotu in bisognu, è i servizii di trasportu è di trasportu di merchenzie continuanu à esse furniti.