Şişecam rinnova i vetri di l'automobile di Anıtkabir è i vetri di torre

Sisecam hà rinnuvatu i vetri di l'automobile è i vetri di torre di Anitkabir
Şişecam rinnova i vetri di l'automobile di Anıtkabir è i vetri di torre

Şişecam hà rimpiazzatu i vetri è i vetri di torre induve e vitture ufficiali di Atatürk eranu esposte in Anıtkabir. Şişecam, chì hè stata stabilita cù e direttive di Mustafa Kemal Atatürk è u puntu di partenza di l'industria di u vetru in Turchia, cuntribuisce à purtà i so ricordi in u futuru. Şişecam hà finitu a rimpiazzamentu di e vitrine induve e vitture d'uffiziu restaurate di Ata sò state esibite è i vetri di torre di Anıtkabir in Anıtkabir. A cerimonia di consegna di l'ultimu veiculu ufficiale restauratu di Ata hè stata ancu tenuta in Anıtkabir.

I vetri di vetrina chì pruteghjanu e vitture ufficiali di Atatürk sò stati prudutti apposta in i stabilimenti Şişecam. In più di i vetri di vetrina, a sustituzione di vetru di 19 torri, cumprese e torri induve si trovanu i veiculi di cummandu, hè stata cumpletata cù u sustegnu di Şişecam è i so cumpagni di cummerciale.

Fundatu in u 1935, Şişecam hè unu di i primi è i più impurtanti rapprisentanti di i muvimenti di sviluppu industriale di a ghjovana Republica. Şişecam cuntinueghja à cuntribuisce à u patrimoniu culturale cum'è unu di i principali attori mundiali di l'industria di u vetru chì hà stabilitu è ​​sviluppatu in u paese.