Soyer chjama i citadini di Izmir à u "Movimentu di Speranza"

Chjama di u Movimentu di Speranza da Soyer à i Cittadini Izmir
Soyer chjama i citadini di Izmir à u "Movimentu di Speranza"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà dumandatu u sustegnu di u populu di Izmir per a campagna "Movimentu di Speranza", chì hà iniziatu dopu à u disastru di u terrimotu chì affettava 11 pruvince. U presidente, chì hà dettu chì l'aiutu hè in diminuzione Tunç Soyer"Avemu bisognu di stà vicinu à i nostri citadini chì cuntinueghjanu a so lotta per a vita cù grandi difficultà in a zona di u terrimotu. Invitu tutti à sustene u Movimentu di a Speranza ".

A mobilizazione di l'aiutu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu subitu dopu à u disastru di u terrimotu cuntinua. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dettu chì migliaia di tunnellate di materiale d'aiutu umanitariu furnitu da a ghjente di İzmir è a municipalità metropolitana anu ghjuntu à e vittime di u terrimotu da u primu ghjornu. Tunç Soyerhà fattu una chjama di sustegnu à a campagna d'aiutu chjamata Hope Movement.

"A morte da un terrimotu ùn hè micca u destinu"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Per stà in piedi, ci vole à tene e mani è cuntinuà a nostra mubilizazione indiscutibile. İzmir serà sempre cun voi per guarì e ferite di u terrimotu inseme. Comu Ibn Khaldun hà dettu, a geugrafia hè u destinu. Hè u nostru destinu di campà in un paese nantu à e linee di difettu. A morte hè ancu destinata, ma a morte di un terramotu ùn hè micca destinata. Morri da un terramotu hè da ignuranza è tradimentu. Tracendu lezioni da stu grande disastru, stabiliremu cità resistenti per ùn sperimentà una perdita è una distruzzione cusì grande in un disastru simili, è u nostru populu cuntinueghja a so vita sicura, sana è pacifica.

"Avemu da rinviviscia"

President, chì hà invitatu u populu di Izmir à cuntinuà a sulidarità Tunç Soyer"U dulore è e ferite di u terrimotu cuntinueghjanu. Migliaia, decine di millaie di i nostri citadini cercanu di cuntinuà a so vita à l'apertu è in u fretu. Sfurtunatamente, a campagna straordinariamente grande in i primi tempi pare avè sbulicatu assai. Avà avemu da rinviviscia questu è cuntinuà à furnisce u nostru sustegnu à a regione. I più necessarii sò l'alimentarii, l'articuli d'igiene è l'alimenti caldi. Invitu tutti i nostri citadini à sustene a nostra campagna una volta di più. Avemu da cuntinuà a nostra campagna manu in manu. A vita continua. Avemu bisognu di stà vicinu à i nostri citadini chì cuntinueghjanu a so lotta per a vita cù grandi difficultà in a zona di u terrimotu. Invitu tutti à sustene u Movimentu di Speranza ", disse.