Denizgoz Octopus System Consegna da ASELSAN

Consegna Seagozu Octopus System da ASELSAN
Denizgoz Octopus System Consegna da ASELSAN

U sistema Seaeye-Octopus cuntinueghja à entre in l'inventariu in diverse plataformi di e Forze Navali. U sistema Denizgözü-Octopus sviluppatu da ASELSAN cuntinueghja à entre in l'inventariu in diverse piattaforme di e Forze Navali. U sistema Denizgözü-Octopus hè statu sviluppatu specificamente per e plataforme navali, tenendu in contu i bisogni di u Sistema Elettro-Otticu Dayrector (EOD) di u Comandante di e Forze Navali. Hè statu cuncepitu per esse usatu invece di u sistema ASELFLIR-300D è hè statu offrittu à e Forze Armate Turche cù i prudutti prototipi consegnati in 2018.

U sviluppu di u sistema Denizgözü-AHTAPOT, chì i primi dui prototipi sò stati integrati è in realtà utilizati nantu à e navi MİLGEM 3rd è 4th, hà iniziatu in 2015 cù e risorse di ASELSAN. In u scopu di i cuntratti firmati à a fine di l'attività svolta durante un prucessu di sviluppu di cinque anni, u sistema Sea-Eye-Octopus hè intrutu in u serviziu di a Marina Turca cum'è u Sistema EOD di basa. I testi d'accettazione in fabbrica di i primi dui sistemi Sea-Eye-Octopus, l'ultimu di quale serà consegnatu in 2025, sò stati cumpletati in u campus di Akyurt di a Presidenza di u Settore Microelectronic Guidance and Electro-Optics (MGEO).

L'usu di u sistema Denizgözü-Octopus cuntinueghja à cresce in tutti i distruttori di nova generazione è i navi di supportu, cumpresi TCG-BURGAZADA, TCG-KINALIADA è TCG-ANADOLU. Hè destinatu chì u sistema Sea-Eye-Octopus, chì hè un dyrector elettro-otticu mundiale chì hè statu sviluppatu cù risorse domestiche è naziunali, serà u rappresentante di u nostru paese in l'elettro-ottica marina in e marine amiche è alleate. in l'anni à vene.

Denizgözü-AHTAPOT Cuntrattu di Fornitura

Per risponde à i bisogni di u Comandante di e Forze Navali, un cuntrattu hè statu firmatu trà u Ministeru di a Difesa Naziunale è ASELSAN per a supply of Denizgözü AHTAPOT-S Electro-Optical Reconnaissance and Surveillance System.

Cù u cuntrattu valenu 54.5 milioni di dollari; Grazie à l'alte capacità elettro-ottiche di u Sistema Seaeye-OctopusS di e navi in ​​l'inventariu di u Cumandamentu di e Forze Navali, sia a sorveglianza di ghjornu è di notte è e capacità di posizionamentu di destinazione seranu aumentate.

source: Difesa Turca