Sümeyye Boyacı si prepara per l'Olimpiadi di Parigi 2024

Sumeyye Boyaci si prepara per l'Olimpiadi di Parigi
Sümeyye Boyacı si prepara per l'Olimpiadi di Parigi 2024

Campionu Mundiale è Europeu, u Natatore Naziunale di Sümeyye Boyacı di a Squadra Paralimpica di Eskişehir Metropolitan Youth and Sports Club cuntinueghja a so preparazione per i Ghjochi Paralimpichi di Parigi 2024 per e gare di a serie mundiale, chì hè a qualità di raccoglie punti di quota per u paese.

U nostru orgogliu naziunale, Boyacı, chì participà à e gare Citi Para Swimming World Series 16 chì si terrà in Sheffield, Inghilterra u 19-2023 di marzu, cuntinueghja i so studii in Eskişehir. Cuntinuendu a so furmazione in a Piscina Indoor di Kentpark di a Municipalità Metropolitana è a Piscina Olimpica di Yenikent accumpagnata da l'Allenatori di l'Equipe Naziunale di Natazione Paralimpica Turca, Boyacı hà dichjaratu ch'ellu rapprisentarà u nostru paese in u megliu modu pussibule.

Boyacı hà dettu: "U mo scopu più grande hè di rapprisintà u mo paese in u megliu modu pussibule à i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi di Parigi 2024. Vogliu fà u mo megliu quì. Travagliemu duramente per ottene i migliori risultati in e gare Citi Para Swimming World Series 2024, chì si terranu u 16-19 di marzu in a strada di u 2023. Cuntinuemu i nostri sforzi per purtà novi successi è orgogliu novu à u nostru paese à i Ghjochi di Parigi 2024 ". disse.