Ripienu è Fat Enemy "Tè di Ginger Latte di Miele"

Ripienu è Fat Enemy Honey Milk Ginger Tea
Ripienu è Fat Enemy Honey Milk Ginger Tea

Avete assai fame ? Prublemu intestinali, stitichezza hà iniziatu? Vulete perdiri un pocu di pisu è caccià u grassu di u ventre? U tè di ginger cù u meli è u latte hè a suluzione à tutti questi prublemi. Dr Fevzi Özgönül hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu.

Quandu simu stressati, i nostri glànduli surrenali secrenu una hormona chjamata cortisol, chì affetta negativamente l'equilibriu energeticu di u nostru corpu. In fatti, com'è u risultatu di a pruduzzione eccessiva di cortisol, pruvuca a retenzioni d'acqua innecessaria (edema) in u corpu è a dumanda eccessiva d'acqua dopu chì u nostru corpu usa sta acqua.

Quandu bevemu u tè di ginger cù u meli è u latte ogni matina per u colazione, sbaramu di u prublema di stitichezza chì sperimu, rinfurzendu i movimenti intestinali grazia à a sustanza chjamata gingerol in ginger. U tè di ginger cù u latte prutege u nostru corpu contr'à a depressione è u stress diminuendu a produzzione di cortisol è regulendu a liberazione di l'hormone dopamina è serotonina.

Tè di zenzeru di latte di miele

Cosa hè necessariu?

Zenzeru frescu 1-2 fette sottili o ½ cucchiara di ginger macinatu, 1 cucchiara di miele, 1 vetru d'acqua bollita o 1 caffettiera acqua calda

Cumu hè preparatu?

Sè vo aduprate ginger frescu, scorcia a pelle dura cum'è una patata è tagliate 2 fette fini. S'ellu hè ginger in polvere, mette ½ cucharadita di ginger in polvere in a caffettiera per esse preparata è copre cù un platu per chì u so aroma ùn sparisci micca mentre bolle. Foglie per 10 minuti à focu bassu, poi spegne u focu. è aspetta 5 minuti.

Riempite 1/3 di a tazza di tè cù stu tè brewed straining it. Imbulighjate 1 teaspoon di meli in questu è riempie cù latte à a fine.

Quelli chì ùn piacenu micca u gustu di u latti ponu mette un pocu di zuccaru di limonu invece di latti, ma a prisenza di u latte impedisce à a fame è face u travagliu di u vostru sistema digestivu più faciule.