Esportatori Turchi di Pietra Naturale Firmati in Asia Centrale

Esportatori Turchi di Pietra Naturale Firmati in Asia Centrale
Esportatori Turchi di Pietra Naturale Firmati in Asia Centrale

L'industria turca di petra naturale, chì offre 150 tippi diffirenti, 650 opzioni di culori è mudelli, hà una settimana impegnativa cù i Cumitati di Cummerciu Settoriali di Pietra Naturale urganizati da l'Associazione di Esportatori Minerali Egei, u capu di l'esportazioni naturali di Turchia, u 12-19 di marzu 2023. in Kazakhstan è Uzbekistan. .

Ricordendu chì a Turchia hà realizatu 2022 miliardi 2 milioni di dollari di esportazioni di petra naturale in 96, u presidente di l'Associazione Exportatori di Minerali Egei, İbrahim Alimoğlu, hà dettu: "In 2022, avemu esportatu 30 milioni di dollari in Kazakhstan cun una diminuzione di 8 per centu, è 18 milioni di dollari per Uzbekistan cun un aumentu di 10 per centu. L'Uzbekistan è u Kazakistan sò dui paesi induve venemu da e stesse radiche, sparte a listessa storia, è avemu valori cumuni assai forti. À u listessu tempu, sò i paesi chì ghjucanu un rolu centrale in e strategie di l'Asia Centrale di Russia, Cina, Corea di u Sud, Giappone è i paesi di l'Unione Europea. A pusizione strategica di u Kazakistan è l'Uzbekistan in u prughjettu di a Belt and Road di a Cina indica chì l'investimenti in infrastrutture cresceranu è chì pò diventà un centru di produzzione regiunale in altre industrii ". disse.

U presidente Alimoğlu hà dettu: "I nostri 17 cumpagnie esportatrici di pietra naturale anu visitatu Royal Stone, N Stone Group, cumpagnie Agregator, una di e più grandi cumpagnie di pietra naturale di a cità di Almaty, u 13 di marzu. U 14 di marzu, anu tenutu riunioni d'affari bilaterali cù più di 30 cumpagnie kazakh. U 15 di marzu, paganu una visita di fabbrica à Ceramo Stone Group, Chest, Kerama Group, Stone World, Anar, Sam Stone, Alatau, cumpagnie Kerama World è andà in Uzbekistan, l'altra parte di a delegazione. U 16 di marzu, i nostri esportatori di petra naturale realizaranu riunioni di cummerciale bilaterali cù 25 cumpagnie di compra in Tashkent, Uzbekistan, chì u nostru Ministeru di Cummerciu mostra cum'è unu di i paesi di destinazione. U 17 è u 18 di marzu di u 2023, Imperador, Artprofgroup, Natural Stone City, Gazgan Stone, Laminam Surfaces cuncluderanu u nostru Cumitatu di Cummerciu dopu avè visitatu a fabbrica. In u 2022, avemu esportatu 30 milioni di dollari di petra naturale à e Repubblica Turca. Prevemu chì ghjunghjemu à 150 milioni di dollari à mediu termini ". disse.