Turchia hè u 5u in u mondu in a produzzione di carburu di boru

Turchia hè a perla di u mondu in a Produzione di Carburu di Boru
Turchia hè u 5u in u mondu in a produzzione di carburu di boru

U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, in quantu à l'investimentu in carburu di boru in opera in Bandırma, Balıkesir, hà dettu: "U nostru paese hè unu di i pochi paesi in u mondu in questu campu cù a so pianta di carburu di boru cù una capacità annuale di 1000. tunnellate. Ci era 4 paesi chì pruducianu stu pruduttu. Avà hè Turchia cum'è u 5u paese ". disse.

L'apertura di u stabilimentu di produzzione di carburu di boro Bandırma, chì hè stata creata cù a cooperazione di u Ministeru di l'Energia è di e Risorse Naturali è a Presidenza di l'Industrie di Difesa, cù a cullaburazione di e cumpagnie Eti Maden è SSTEK, hè stata realizata à a Direzzione Generale di Operazioni Eti Maden. campus in Bandırma cun una cerimonia assistita da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

In u so discorsu à l'apertura di a prima pianta di carburu di boru di Turchia, u Ministru Dönmez hà manifestatu a so tristezza per i terremoti in Kahramanmaraş chì anu affettatu 11 pruvince.

Vulendu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita in i terrimoti è una ricuperazione rapida per i feriti, Dönmez hà dettu:

"Da u primu ghjornu di l'incidentu, u nostru statu cuntinueghja à guarì e ferite cù tutti i so mezi. Da u primu ghjornu di u disastru di u terrimotu, eramu nantu à u campu cù i nostri culleghi. Da avà, continueremu à stà à fiancu à i nostri citadini nantu à u campu. Dopu à u terrimotu, avemu risoltu subitu i prublemi in e linee di trasmissione è distribuzione di l'electricità è di u gasu naturale, grazie à Diu. Da avà, ùn avemu micca prublemi in l'electricità è u gasu. In u scopu di l'opere di ristrutturazione in a regione, avemu ancu principiatu i preparativi necessarii per i travaglii infrastrutturali di e novi regioni per esse stabilitu. U dulore è a tristezza chì sperimu ci mette più rispunsabilità. Assumimu a rispunsabilità di travaglià, pruducia è stringhje più per u nostru paese, u nostru paese è u nostru avvene. Travaglieremu più duru chè ieri per fà megliu. Riviveremu u nostru paese cù investimenti è prughjetti, è continueremu a nostra strada più forte chè prima ".

"L'annu passatu, avemu battutu u nostru propiu record d'esportazione cù a vendita di 2,67 milioni di tunnellate di boru"

Dönmez hà enfatizatu chì anu fattu un prugressu significativu in tutti i campi di l'energia è di e risorse naturali in l'ultimi 20 anni, è hà enfatizatu chì anu stabilitu a tecnulugia è l'infrastruttura R&D chì aumenta u valore di stu pruduttu finu à 2 volte, soprattuttu cù u valore. avvicinamentu di u produttu aghjuntu chì portanu in u minerale di boru.

Spieghendu chì Turchia hè u capu in u mercatu mundiale di boru cù e so esportazioni di boru in più di 100 paesi, Dönmez hà cuntinuatu:

"L'annu passatu, avemu battutu u nostru propiu record di esportazione cù 2,67 milioni di tunnellate di vendita di boru. In ogni casu, issi ghjorni chì marchjemu versu l'avvene cù u scopu di una Turchia grande è putente, vulemu andà un passu più luntanu. Spergu chì u seculu di Turchia serà u seculu di a tecnulugia, a sustenibilità, u sviluppu, a stabilità, a scienza è a pruduzzione. In cunfurmità cù sta visione, facemu i nostri passi in u campu di l'energia è di e risorse naturali. In u minerale di boru, avemu pocu focu annantu à i nostri sforzi per pruduce prudutti finali di altu valore aghjuntu. U carburu di boru hè ancu un pruduttu di questa cunniscenza. U carburu di boru hè un materiale industriale assai impurtante cù a so resistenza à a temperatura alta, durezza, forza fisica è bassa densità. Hè largamente usatu in l'industria di difesa, nucleare, metallurgia, industria di l'automobile è a produzzione di parti meccaniche resistenti à l'usura. U minerale di boru hè una minera chì pò aumentà u so valore finu à 2 volte, da a materia prima à u pruduttu finitu, secondu u settore in u quale hè adupratu è u so postu in a catena di valore. Cù i pianti di carbonate di lithium è di ferro boru chì avemu da cumissioni dopu à a pianta di carburu di boru, prucederemu un minerale cusì altu potenziale cù l'alta tecnulugia è trasfurmemu u minerale in gioielleria è cuminciamu à exportà. Cù a pianta di carburu di boru cù una capacità annuale di 1000 tunnellate, chì apremu oghje, u nostru paese hè trà i pochi paesi in u mondu in questu campu. Ci era 4 paesi chì pruducianu stu pruduttu. Avà hè Turchia cum'è u 5u paese. Pruducendu u carburu di boru, chì hè adupratu in i prudutti d'alta tecnulugia, cù i nostri propri mezi, apremu a porta à una nova era ".

U Ministru Dönmez hà infurmatu chì 279 persone seranu impiegate quandu a pianta di carburu di boru cumencia à travaglià à piena capacità.

Nutendu chì sta facilità furnisce direttamente un ingressu annuale di 35-40 milioni di dollari à l'ecunumia naziunale, Dönmez hà dettu: "I nostri investimenti in boru ùn saranu micca limitati in a nostra facilità di carburu di boru. Quist'annu, avemu u scopu di mette i fundamenti di i nostri dui novi impianti di lithium cù una capacità di pruduzzione di 700 tunnellate. Di novu questu annu, metteremu in serviziu a nostra pianta di ferro boru, chì avemu stabilitu i fundamenti di l'annu passatu. Per d 'altra banda, cuntinuemu u nostru travagliu nantu à elementi di terra rara. Spergu chì a nostra pianta pilotu serà messu in opera in pocu tempu questu annu. I dati chì utteneremu da quì seranu una riferenza per a nostra facilità chì operarà à piena capacità ". usatu e frasi.

Fatih Dönmez, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u direttore generale di Eti Maden İşletmeleri, Serkan Keleşer, chì hà datu u sustegnu più forte à ogni prughjettu realizatu, è quelli chì anu cuntribuitu à i so sforzi.