TÜYİDER è WIN EURASIA anu dettu "Continuà a Collaborazione" in 2023

TUYIDER è WIN EURASIA "Cuntinuà a Collaborazione"
TÜYİDER è WIN EURASIA anu dettu "Continuà a Collaborazione" in 2023

A fiera principale di l'industria di a fabricazione in Eurasia, WIN EURASIA, è l'Associazione All Surface Processing (TÜYİDER), una di l'urganisazioni prufessiunali più impurtanti in u so settore cù più di 100 membri permanenti, rinnuvà e so cullaburazioni di successu quist'annu è rinnuvà a so forza.

WIN EURASIA - Fiera Mondiale di l'Industria, chì si terrà in 7 sale è 10 mila m2023 di superficie netta in Istanbul Expo Center trà 6-27 di ghjugnu 2, cuntinueghja à rinfurzà a so cooperazione cù l'urganisazioni non governamentali chì rapprisentanu u settore. Infine, TÜYİDER è WIN EURASIA anu decisu di cuntinuà a so cuuperazione, chì hà iniziatu l'annu passatu per a prima volta, ancu questu annu.

I MEMBRI TUYIDER SERÀ À WIN EURASIA CU UNA LARGA PARTICIPAZIONE

Evaluendu a cooperazione WIN EURASIA, TÜYİDER Presidente di u Cunsigliu İbrahim Doğangün hà dettu: "TÜYİDER, soprattuttu in l'industria di difesa, spaziale è aviazione, cumunicazione è produzzione di sistemi elettronici cunnessi; rapprisenta una linea di cummerciale chjave chì serve settori assai impurtanti cum'è a medicina è l'alimentu, inseme cù l'industrii generale cum'è l'automobile, i bianchi, l'articuli di casa, l'armature, a custruzzione, i machini. Cum'è TÜYİDER, avemu participatu à WIN EURASIA l'annu passatu cù i nostri membri. I nostri membri firmavanu assai cullaburazioni à a fiera, è avemu trovu a nostra cuuperazione assai successu nantu à e dumande da elli; Avemu decisu di cuntinuà in 2023. WIN EURASIA hè una fiera à altu valore aghjuntu chì ci offre parechje opportunità di cummerciale diverse in u mercatu domesticu è internaziunale. Quist'annu, seremu in a Sala di Macchine di Produzione Industriale di WIN EURASIA cù più membri è una larga participazione, in e cundizioni offerte specificamente à TÜYİDER. disse.

WIN EURASIA RUNGE L'INDUSTRIA CU U FUTURU

In WIN EURASIA, chì hà determinatu u so mottu cum'è "L'industria incontra u futuru" quist'annu, Tecnulugie d'Energia, Elettriche è Elettroniche ', 'Tecnulugie di saldatura è robotica di saldatura', 'Logistica, Gestione di a catena di fornitura è Soluzioni intralogistiche', 'Macchinari di Produzione Industriale' ', 'Industriale è Robotica Ci sò gruppi di prudutti per i settori Automation & Fluid Power Systems".

QUESTO INSIEME SIGNIFICA NUOVE OPPORTUNITÀ DI AFFARI PER E DUE LATI

Belkıs Ertaşkın, vicedirettore generale di Hannover Fairs Turkey, chì hà dettu chì a cooperazione cù TÜYİDER hà cuntribuitu significativamente à a rapprisentazione di l'industria di fabricazione in tutti l'aspetti di WIN EURASIA, hà dettu: "A nostra cooperazione cù TÜYİDER hà iniziatu à a nostra fiera l'annu passatu è hè stata assai produtiva. . Cridemu chì questu annu serà ancu più successu. Cum'è WIN EURASIA, truvamu cullaburazioni cù urganisazioni prufessiunali chì rapprisentanu u settore assai preziosi. Quist'annu, avemu u scopu di a participazione di i membri di TÜYİDER in una zona di finu à 1.000 m2 in a nostra sala di Macchine di Produzione Industriale in a Fiera WIN EURASIA cù l'area "TÜYİDER (All Surface Treatments Association)". disse. Ertaşkın hà continuatu cusì: "Credemu chì u travagliu cù TÜYİDER cuntribuisce à sensibilizà in i nostri industrii di fabricazione nantu à e tecnulugia di trattamentu di a superficia è i spazii d'usu. Cum'è WIN EURASIA, permettemu à e nostre cumpagnie membri participanti di riunite cù i cumpratori prufessiunali à a nostra fiera sustenendu a so duminanza in u mercatu. Questa cullaburazione darà novi opportunità di cummerciale è una sperienza fiera efficiente per e duie parti ".

PIÙ DI 500 PARTICIPANTI È OLTRE 39 MIL VISITATORI SONT ASPETTATI

Quist'annu, WIN EURASIA riuniscerà più di 500 espositori da Turchia, Europa, Africa di u Nordu, Asia è e regioni di u Mediu Oriente è più di 39.000 visitatori / cumpratori da u mondu sanu à Istanbul Expo Center trà 7-10 di ghjugnu 2023. . In WIN EURASIA, l'unica fiera chì riunisce l'industria di a fabricazione in a regione Eurasiatica, cù a cooperazione di l'Associazione di Esportatori di Macchine (MAİB) è a Federazione Turca di Macchine (MAKFED), u Prugramma di Delegazione di Acquistu accoglierà i fabbricanti è l'importatori è ponenu e basi per novi cullaburazioni da l'Anatolia à a Zona Industriale Organizzata - I tour OSB sò inclusi. Cum'è ogni annu, i prublemi più attuali in u settore seranu purtati à l'agenda in manifestazioni cum'è cunferenze internaziunali, seminarii è pannelli, induve si svolgeranu i principali parlanti di u settore. In zoni tematichi speciali cum'è 5G Arena è Industry 5.0 Area, scopre è sperimentà tecnulugii chì apreranu novi orizzonti per u settore seranu alcuni di i privilegi offerti à l'espositori è i visitatori.