Discorsu emotivu di Sıla à u Concertu di Solidarità di u Terremotu

Discorsu Emutivu di Silan à u Concertu di Solidarità di u Terremotu
Discorsu emotivu di Sıla à u Concertu di Solidarità di u Terremotu

Sıla Gençoğlu hà pigliatu u palcuscenicu in u Cungressu di Ankara cum'è parte di a campagna "One Rent One Home" per sustene a zona di u terrimotu. U discorsu emutivu di l'artista à u principiu di u cuncertu hè statu intesu cù applausi è lacrime.

Sıla era nantu à u palcuscenicu di u Cungressu di Ankara u weekend passatu per sustene l'eliminazione di e lamentele in a zona di u terrimotu. Tutti i proventi seranu donati à a campagna "One Rent One Home" gestita da a Municipalità Metropolitana di Izmir in cuuperazione cù a Mappa di i Bisogni, è 2 persone anu vistu u cuncertu di sulidarità, chì i biglietti sò stati venduti ghjorni fà. Sıla hà toccu l'audienza cù u so discorsu à l'iniziu di u cuncertu speciale, induve hà preparatu un repertoriu speciale è hà purtatu un vestitu neru.

Eccu u discorsu emotivu di Sıla ascoltatu cù applausi è lacrime à l'iniziu di u cuncertu di sulidarità di u terrimotu:

"Corremu d'emozione in emozione"

"Sta sera hè assai sfarente da i nostri altri cuncerti. Per una volta, spartemu una serata assai significativa. Bona furtuna à tutti voi unu à unu. Cerchemu di nurmalizà, ma a nurmalizazione ùn serà micca faciule. Cum'è tè, simu quì ùn sapemu micca ciò chì fà. Per quindeci ghjorni avemu pensatu tantu à u repertoriu ; chì facemu, chì ghjuchemu A nostra vergogna hè cusì grande. Ùn sò micca sapè cumu si spegne. Avemu svegliatu cù una tristezza prufonda u 6 di ferraghju. Ùn ci scurderemu è ùn ci scurderemu. Eramu assai disgustati, andavamu avanti è avanti trà l'emozioni, andemu da emuzione à emuzione, tristezza è rabbia. Allora una volta, grazie per esse quì è sustene. È di sicuru, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, per l'occasione. Tunç Soyer.

"Semu inseme per u pesu di a vita"

Ùn vi preoccupate, tuttu u vostru aiutu ci ghjunghjerà per mezu di noi. Stu sustegnu hè inestimabile. Quandu u dulore hè cusì grande, unu trova difficiule di parlà. Comu dicu à ogni cuncertu, ùn simu quì solu per piacè. Semu inseme per sparte i sentimenti, per esse fiancu à fiancu, per esse amichevuli, per alzà u pesu di a vita inseme, per sparte in a gioia di a vita.

"A speranza hè ciò chì avemu bisognu di più"

Ci sarà una altra sera cusì. Di sicuru, ci tocca à tutti un pocu sfarente. Ma in fine, pensu chì ciò chì avemu bisognu di più hè a speranza. Avemu preparatu un repertoriu diversu. Siate còmode mentre ascolta. Perchè unu si sente un altru sensu di rispunsabilità, un altru sensu di culpabilità, sia à pusà quì è quì. Disparemu inseme stu sentimentu di culpabilità ".