U Ministeru hà trattatu 11.377 XNUMX animali salvatichi è li hà liberatu in u so ambiente naturale

Le ministère a traité l'animal sauvage et l'a libéré dans son environnement naturel
U Ministeru hà trattatu 11.377 XNUMX animali salvatichi è li hà liberatu in u so ambiente naturale

A Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali (DKMP), affiliata à u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, hà trattatu 11 11 animali l'annu passatu in 377 centri di riabilitazione stabiliti per sustene a fauna salvatica, chì li permettenu di vultà in i so abitati naturali.

Turchia hà una ricca diversità biologica cum'è hà 3 geografie vegetali diffirenti: Europa-Siberia, Mediterraniu è Iran-Turan.

Turchia, chì hà 36 di i 3 punti caldi in u mondu, hà una rata di endemismu di 30 per centu. A Direzzione Generale di DKMP travaglia ancu per prutege a ricca diversità in quistione è per aumentà u benessere di tutte e cose viventi in cunfurmità cù u principiu di sustenibilità.

Trà l'animali salvatichi chì campanu in Turchia, i mammiferi, l'uccelli è i rèttili sò determinati è listati sottu a Legge di Caccia in Terra. Queste listi sò aghjurnati periodicamente è e spezie d'animali per esse prutetti sò rivisioni durante questi aghjurnamenti.

Di conseguenza, ci sò attualmente 154 spezie di mammiferi, 490 d'uccelli è 140 spezie di rettili chì campanu in Turchia. In i studii di l'inventariu di a biodiversità, vicinu à 19 mila spezie animali invertebrati è vicinu à 11 mila spezie vegetali sò stati registrati.

U travagliu di cunservazione nantu à 1,2 milioni di ettari

Per a continuità di e spezie in quistione, i studii di cunservazione in situ sò realizati scientificamente chjamati "in situ". In questu cuntestu, a prutezzione è u sviluppu di e spezie in periculu hè di grande impurtanza per a biodiversità di u paese. Per prutege queste spezie, 1 zoni di sviluppu di a fauna salvatica cù una superficie di 165 milione 447 mila 85 ettari sò state dichjarate, è hè destinatu à aumentà u numeru di spezie di destinazione in queste zone.

Spezie cum'è capra salvatica, pecura salvatica anatolica, cervu, capriolu, daim, ibis calvo, vulture neru è gazelle sò sottu prutezzione in questi spazii, chì sò dichjarati per diverse spezie.

A Direzzione Generale stabilisce stazioni d'allevamentu per certe spezie per sustene l'animali salvatichi. Spezie cum'è cervu rossu, daini, gazelle, pecuri salvatichi anatoliani, gazelle di muntagna di Hatay è ibis calvi sò pruduciuti in questi spazii. Ci sò 12 stazioni d'allevamentu di mammiferi è 9 di pollame è 3 stazioni d'allevamentu di truite in totale. À a fine di u 2022, ci sò 165 daini, 624 pecuri salvatichi, 145 cervi rossi, 249 gazelle è 288 ibis calvi in ​​i stazioni di ripruduzzione.

In più di l'attività di pruduzzione, l'attività di sustegnu di a fauna è di riabilitazione sò ancu realizate. Studi in 11 centri di riabilitazione di a fauna salvatica stabiliti in tutta a Turchia sò realizati in cuuperazione cù e facultà veterinarie di l'università. A fine di l'annu passatu, 17 di i 772 animali salvatichi chì sò stati feriti per diverse ragioni in natura sò stati trattati è riabilitatu, è lasciati à u so ambiente naturale.

Studi di Pianu d'Azzione di Conservazione di Spezie

I piani d'azzione di conservazione di e spezie sò ancu preparati per prutege e spezie in via di estinzione. Stu pianu furnisce u ligame trà u statu attuale di una spezia in periculu è u statu futuru desideratu, è definisce l'azzioni da piglià per ghjunghje à u statu futuru.

In u studiu iniziatu in u 2013 per preparà sti piani, e spezie priurità sò state determinate cù a participazione di tutti l'attori, è e strategie implementate in periodi di 5 anni sò state messe in pratica.

U travagliu nantu à a preparazione di i piani d'azzione hè statu finitu per 2019 spezie à a fine di u 100. I piani d'azzione preparati da sta data sò rivisti in u quadru di una nova metodulugia cù un prughjettu preparatu in u scopu di u prugramma IPA supportatu da l'Unione Europea. Mentre chì 40 di i piani d'azzione preparati à l'aostu di questu annu continuanu à esse implementati, i studii di monitoraghju di a pupulazione seranu realizati nantu à 65 spezie.