U filmu "A più bella fiducia in Istanbul" hè stata prima

A Best Emancipation Istanbul Film Gala hè stata tenuta
U filmu "A più bella fiducia in Istanbul" hè stata prima

U prughjettu "Da u Sehremanet à u Grande Settore Istanbul", chì hè custituitu da un libru in dui volumi cù filmi, documentarii è ritratti di u presidente, hè statu spartutu cù u publicu. Parlendu à a gala urganizata per a proiezione di u filmu, presidente di l'IMM è candidatu à u vicepresidentu Ekrem İmamoğlu, "U mo più grande desideriu è sforzu; In u futuru, hà dettu cun tranquillità: "Aghju prutettu è sviluppatu sta bella cità, a nostra Istanbul, chì aghju affidatu. È di sicuru, per pudè dì chì ùn aghju mai traditu Istanbul. Ali Müfit Gürtuna, unu di l'ex presidenti İBB chì anu assistitu à a gala, hà dettu: "A pusizione di una cità, a pusizione di un citadinu, a pusizione di una sucità deve esse. In questu rispettu, a pusizione di u presidente contr'à prughjetti cum'è "Canal Istanbul" chì pruvucassi massacri pazzi o prughjetti simili, è a so pusizione contr'à i prucessi chì avarianu dannu à Istanbul, sò state u mutivu perchè aghju pigliatu una postura cumuna in questu quadru ". disse.

A filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB) Medya A.Ş. A proiezione di gala di u filmu "Da u Sehremanet à u Grande Settore, a più bella fiducia in Istanbul" preparata da Cemal Reşit Rey (CRR) Concert Hall hà scontru cù l'audienza. Premiere; IMM President è Vice President Candidat Ekrem İmamoğluA riunione hè stata cun a participazione di u presidente provinciale CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, u sindaco di Şişli Muammer Keskin è l'ex presidente İBB Ali Müfit Gürtuna. Prima di a proiezione, İmamoğlu è Gürtuna anu fattu discorsi. Enfatizendu chì u cuncettu di affidamentu hà un significatu impurtante è assai prufondu in a nostra storia, İmamoğlu hà dettu: "Hè ancu un prublema assai impurtante per esse sicuru di a persona affidata. Pensu chì questu cuncettu hè un sentimentu chì deve esse premiatu più per e persone cum'è noi chì serve una cità cusì antica ".

"Sapemu chì ciò chì avemu scuntratu ùn hè micca veramente u nostru"

Dicendu: "Sapemu tuttu ciò chì confidemu cù a nostra dignità, pigliamu a rispunsabilità di ùn pruvucà micca u minimu dannu, è a prutegemu cum'è a nostra vita", disse İmamoğlu. Sapemu chì ciò chì affidemu ùn hè micca veramente u nostru. Sò quelli chì l'hanu affidatu à noi. A sensibilità deve esse grande per ellu, hè un duvere assai impurtante per pruteggillu, purtallu in u futuru è lasciallu à u so pruprietariu originale quandu vene u tempu. Istanbul hè stata a capitale di civilisazioni impurtanti da l'anni passati, da a prufundità di a storia à u presente, è hè a cità più impurtante è più impurtante in u mondu per noi. In fatti, dicemu sempre; A cità più degna di u titulu di a capitale di u mondu ", disse. Enfatizendu chì Istanbul hè una cità dinamica cù una populazione di 16 milioni, İmamoğlu hà dettu: "Hè più dinamica chè qualsiasi altra cità. È ùn hà micca persu in tutta a storia. Hè diversu cù sta funzione. U so locu in a so geugrafia è e benedizioni chì a geugraffia li offre sò magnifichi. Hè un grande onore di serve sta cità antica, di esse affidata à sta cità, rializendu u travagliu di u merre in a so definizione attuale.

Descrivendu a merria cum'è "un mandatu di un omu chì ùn serà mai diminuitu è ​​scurdatu in e generazioni future", İmamoğlu hà dettu:

"CORE GRAZIE A TUTTA A SO CITTÀ"

"Di sicuru, a ghjente ùn vole micca esse imbarazzata. Micca solu per a vergogna di i so abitanti, micca solu à a ghjente di quellu periodu, ma ancu di u so passatu è u futuru, è di dà u so duvutu. Hè a rispunsabilità di micca solu di priservà i valori di u passatu, ma ancu di bellezza di u presente è di custruisce u futuru. Pensu chì i migliori esempi di questu ci saranu mostrati da l'amichi è i culleghi chì anu cuntribuitu à stu documentariu. Videremu ancu cumu i servizii di i merri di a cità è di i sindaci metropolitani, chì anu lasciatu l'opere permanenti in sta cità anni fà, formanu è imbelliscenu sempre a vita di i Istanbuliti oghje. Videndu questu, di sicuru, sia lampà nantu à noi è darà un missaghju à l'avvene mentre pianificemu tutti i passi chì faremu. Da quì, à nome assolutamente di tutti i Istanbuliti, vogliu esprime u mo ringraziu sinceru à tutti i sindaci di a municipalità metropolitana chì anu servitu sta cità in u passatu, è à tutti elli, in presenza di u gentile venerable Ali Müfit. Gürtuna. Di sicuru, mentre vogliu bona salute à quelli chì sò vivi, vogliu ancu misericordia à quelli chì anu persu a vita. Eiu è i mo culleghi, cum'è elli, facemu assai sforzi per pruduce servizii chì aghjunghjenu valore à u valore di sta bella cità è purtanu bellezza à a vita di e persone. U mo più grande desideriu è sforzu hè di dì cun un core chjaru in u futuru, "Aghju prutettu è sviluppatu sta bella cità, a nostra Istanbul, chì aghju affidatu. È, sicuru, per pudè dì chì ùn aghju mai traditu Istanbul.

GÜRTUNA: "U NOSTRE OBJECTU hè; A PUBULAZIONE DI ISTANBUL, QUELLA ERA À 11 MILIONI, s'hè diminuitu à 7-8 MILIONI "

Gürtuna, chì hè stata dotata di u libru cù u listessu nome cum'è u documentariu di İmamoğlu, hà dettu brevemente ciò chì segue in u so discorsu:

"Servì sta cità ùn hè micca solu di serve una cità. Hè un legatu storicu chì hè statu cunservatu per millaie d'anni. Hè un patrimoniu umanu. Hè u pumu di l'ochju di a nazione turca. Hè l'ornamentu di a patria turca. Di sicuru, hè u nostru duvere di prutege è guardà questu. U serviziu di una tale cità è a prutezzione di sta reliquia hè, sicuru, un travagliu estremamente sacru. Hè una reliquia santa. Aghju pruvatu à rispittà à sta fiducia cum'è pudendu. Sfurtunatamente, a "visione 2023" chì avemu trasmessu ùn hè micca andata in u listessu modu. Ùn vogliu micca pulitizzà u prublema ; ma ùn possu aiutà ma enfatizà questu. In u 1999, quandu avemu priparatu un pianu di 2023 anni cù riferimentu à u 100 anniversariu di a Republica, chjamatu "visione 25", u nostru scopu era ; Era u cuncettu di una cità chì avia a pupulazione di Istanbul, chì era intornu à 11 milioni, diminuì à 7-8 milioni è divintò una cumunità di persone qualificate. U nostru sognu era Istanbul, una cumunità di persone qualificate capaci di pruduce una cultura alta, micca un magazzinu di persone o voti. Tuttavia, u nome di a visione 2023 hè stata, a so visione hè andata. Hè diventatu in un percorsu chì hè esattamente u cuntrariu di a stampa chì avemu prupostu.

"QUANDU CORRI, U POPLU DI ISTANBUL TI SEGUIRÀ"

"A postura contr'à u cattivu cursu deve esse tutale. Deve esse a pusizione di una cità, a pusizione di un citadinu, a pusizione di una sucità. In questu rispettu, a pusizione di u presidente contr'à i prughjetti cum'è "Canal Istanbul" chì pruvucassi massacri pazzi o prughjetti simili, è a so pusizione contr'à i prucessi chì avarianu dannu à Istanbul, sò state u mutivu per quessa chì aghju pigliatu una postura inseme in questu quadru. Caru presidente, u mo caru fratellu, Mr. Ekrem İmamoğlu; Mentre pigliate sta postura, simu cun voi. Finu chì tù stai, a ghjente d'Istanbul si alzarà ancu. Mentre caminate, a ghjente di Istanbul caminarà cun voi. Mentre corre, a ghjente di Istanbul correrà dopu à voi. È spergu chì a nostra nazione, a nostra nazione, u nostru paese hà bisognu, serà pruduciutu inseme. Ciò chì Turchia hà più bisognu oghje hè sta speranza, sta brama d'esistenza. Speremu chì questu succede prestu ".

Dopu à i discorsi, İmamoğlu hà spartutu una riunione cù Melda Davran, l'autore di u libru, è Medya A.Ş., chì hà cuntribuitu à u filmu è u prugettu. Plaques d'apprezzazione sò state presentate à l'impiegati. Dopu a presentazione di a placca, a prima proiezione di u filmu "Da u so Sehremanet à u Metropolitanu hè a più bella fiducia in Istanbul". Prughjettu; Hè custituitu da un libru in dui volumi cù filmi, documentarii è ritratti di u presidente.