Cumincia u Festival Internaziunale di Film di Direttori Femminili

Inizia u Festival Internaziunale di Film per i Direttori Femminili
Cumincia u Festival Internaziunale di Film di Direttori Femminili

U 6th International Women Directors Festival, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, principia u marti 7 di marzu (dumane). U festivale, induve 32 filmi di 125 paesi cumpeteranu è seranu proiettati, scuntrà l'amatori di cinema à u Centru Culturale Francese è u Centru d'Arte di Izmir. I direttori femminili cumpeteranu per u Golden Reel.

U sestu Festival Internaziunale di Film di Direttori di Donne, sustinutu è ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, principia u marti 7 di marzu (dumane). I filmi 12 anu a so premiere mundiale è i filmi 56 anu a so premiere in Turchia in u festival, chì durà finu à u 70 di marzu, urganizatu da l'Associazione di Direttori di e donne sottu u patrocini di Megapol, cù u sustegnu di u Prughjettu Pensu Civile Europeu. 70 filmi seranu dispunibili in linea nantu à u situ web di u festival.

32 filmi da 125 paesi cumpeteranu

U festivale, induve 32 filmi di 125 paesi cumpeteranu è seranu proiettati, scuntrà l'amatori di cinema à u Centru Culturale Francese è u Centru d'Arte di Izmir. I direttori femminili in u festival cumpeteranu per u Golden Reel. Gülten Taranç, u direttore fundatore di u festival, hà dettu: "U nostru tema quist'annu hè di superà l'onda. Passemu veramente un momentu straordinariamente difficiule cum'è paese. Avemu bisognu di l'arte è di u cinema, perchè ognunu di noi hè statu assai affettatu è profondamente scuzzulatu da u disastru di u terrimotu. Cridemu in u putere curativu di l'arti. Simu i ricordi di sta sucetà, ùn ci scurderemu mai di stu periodu è ùn ne lasceremu micca scurdatu. "Invitemu tutti l'amatori di cinema à fighjà filmi in u nostru festival", disse.