A mostra "Articuli parlanti" di Yıldız Holding porta tracce di a nostra cultura cumuna

A mostra d'articuli parlanti di Yildiz Holding porta tracce di a nostra cultura cumuna
A mostra "Articuli parlanti" di Yıldız Holding porta tracce di a nostra cultura cumuna

A mostra "Talking Writings", chì si trova in a cullezzione d'arte di Yıldız Holding è riunisce i migliori esempi di l'arte islamica, serà aperta à i visitatori in a Sala di Esposizione di Yıldız Holding in Çamlıca durante u Ramadan. In a mostra, l'opere uniche di Bakkal Arif Efendi, Mehmet Nuri Sivasi Efendi, Mahmut Celalettin Efendi è parechji grandi artisti di calligrafia si scontranu cù l'amatori d'arte.

Yıldız Holding, chì benefiziu ancu a sucità cù u sustegnu chì dà à l'arte in e geografie induve opera, mantene a mostra "Scritture parlanti", chì mette in pratica in a sala di mostra in a so sede in Çamlıca, aperta à i visitatori durante u Ramadan. quist'annu ancu. Curata da Mustafa Cemil Efe, a mostra Talking Writings presenta un gran numaru di opere di calligrafia preziose, trà e quali preghiere è supplicazioni, è ancu i versi di a preservazione è u malu ochju, sò presentati à u gustu di l'amatori d'arti.

Ali Ülker: "L'articuli parlanti offrenu indizi preziosi nantu à a nostra cultura cumuna"

Dichjarà chì dopu à u disastru di u terremotu chì hà affettatu prufondamente u nostru paese, anu accoltu u mese di Ramadan quist'annu in una manera amara, u presidente di u Cunsigliu di Yıldız Holding, Ali Ülker, hà enfatizatu chì u dulore sperimentatu ci hà ricurdatu chì simu tutti cunnessi cù radiche prufonde cum'è ghjente di u paese.

Dichjarà chì l'opere in a mostra Talking Writings portanu messagi ligati à sta cultura, Ali Ülker hà dettu: "L'opere preziose in a mostra ci offrenu à tutti indizi inestimabili nantu à a tradizione di a fede, a pacienza è a sulidarità in questa terra, chì hè stata impastata cun grande. dolore in u passatu. Invitemu tutti quelli chì volenu seguità e tracce di sta tradizione arradicata, chì ci ricorda chì ùn duvemu micca disperà di a misericòrdia di Allah, per quantu grandi sò i nostri dulori, à Yıldız Holding Exhibition Hall durante u Ramadan.

A mostra Talking Writings pò esse visitata ogni ghjornu trà 09:00 è 17:00.