Più di 3 mila cumpagnie si sò riunite à a Fiera Internaziunale di Beni di Cunsumu Chine

Più di mille cumpagnie si sò riunite à a Fiera Internaziunale di Beni di Cunsumu Chine
Più di 3 mila cumpagnie si sò riunite à a Fiera Internaziunale di Beni di Cunsumu Chine

Più di 3 cumpagnie famose da a casa è di l'esteru si sò riuniti à a 300a Fiera Internaziunale di i Prudutti di Consumatore Chine (CICPE). A fiera hà apertu u primu ghjornu di a settimana in Haikou, a capitale di a pruvincia di Hainan in u Sud di a Cina.

A fiera, chì hè furmata intornu à u slogan "Sharing Existing Opportunities, Creating a Better Life Together", hà u scopu di incuragisce u sviluppu è a mudernizazione di u cunsumu è di furnisce startups da tuttu u mondu cù l'uppurtunità di participà à u mercatu cinese. Più di milla prudutti di più di 300 marche seranu presentati per a prima volta in a fiera, chì durà finu à u 15 d'aprile.

In questu cuntestu, u Ministru di u Cummerciu Cinese Wang Wentao hà annunziatu chì a fiera di quist'annu hà da fucalizza nantu à temi cum'è "cunsumu verde, sanu è intelligente", è ancu u cunsumu di moda. Hè statu ancu infurmatu chì una seria di riunioni è attività seranu realizate per prumove u cunsumu.

Wang hà ancu dichjaratu chì l'attività di mostra avarà effetti pusitivi cum'è rinfurzà e relazioni cummerciale trà i pruduttori è i cumpratori, rinfurzà a fiducia di i cunsumatori, è svelà potenzialità attraversu a mudernizazione di u cunsumu. Per d 'altra banda, più di 35 mila cumpratori da 2 paesi è regioni sò stati ancu invitati à participà à a mostra. Sicondu l'urganizatori, quist'annu, una grande area di 20 mila metri quadrati hè stata attribuita specificamente per i prudutti di u cunsumu domesticu per vede i prudutti domestici di alta qualità.