3 più fregate chì venenu à a marina turca!

Più fregate chì venenu à a marina turca
3 più fregate chì venenu à a marina turca!

Firmate sò state firmate per trè fregate novi in ​​u scopu di e fregate di Classe İSTİF, chì sò a continuazione di u Prughjettu MİLGEM. . E fregate seranu custruite simultaneamente in 36 mesi in trè cantieri navali privati ​​​​sferenti è messe in serviziu di a Marina Turca.

STM Defense Technologies Engineering and Trade Inc., chì hà sviluppatu e piattaforme pioniere è innovatori sfondendu terreni in Turchia, hà fattu un altru passu impurtante in Mavi Vatan.

STM, u designer è l'imprenditore principale di TCG ISTANBUL, a prima nave di u prughjettu di fregata naziunale di Turchia Stacking Class, hà firmatu una cuuperazione cù TAİS OG per l'altri trè navi chì saranu sorelle à ISTANBUL. À a cerimonia di u cuntrattu tenuta in Ankara, e firme sò state firmate per a custruzzione di trè fregate novi in ​​u scopu di e fregate di classe İSTİF.

A cerimonia di firma tenuta à a SSB hà assistitu u presidente SSB İsmail Demir, u direttore generale di STM Özgür Güleryüz, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di Sedef Shipyard è u presidente di TAİS Metin Kalkavan, u presidente di u cantiere di Anadolu Süalp Ömer ÜRKMEZ, u rappresentante di l'industria di difesa di Sefine Koloğluir. .

In u scopu di u Prughjettu MİLGEM realizatu da a Presidenza di l'Industrie di Difesa di a Republica di Turchia, i cuntratti sò stati firmati per a custruzzione di trè fregate di Classe MİLGEM Stack (I). E fregate, chì seranu custruite simultaneamente in 36 mesi in trè cantieri navali privati, seranu messe à u serviziu di a Marina Turca. I navi 6th, 7th è 8th, chì sò a continuazione di u Prughjettu MİLGEM, seranu equipati di sistemi naziunali.

Demir: "A nostra tariffa domestica hà righjuntu u 75 per centu"

Parlendu à a cerimonia di firma, u presidente di SSB Demir hà toccu l'impurtanza di u prugettu è hà dettu: "Grazie à u sviluppu di u nostru paese di sistemi di tecnulugia avanzata critica per i nostri navi, chì anu parechje piattaforme è sistemi di guerra sviluppati naziunale, a nostra tarifa lucale in questu campu. hà righjuntu u 75 per centu. Avà equiparemu u Prughjettu di Fregata di Classe MILGEM Stack (I), per quale avemu sviluppatu tutti i sensori è i sistemi d'arme in u paese, cù capacità di difesa aerea naziunale.

I nostri sforzi di localizazione ùn saranu micca limitati à questu. Per esempiu, cuntinueremu i nostri sforzi in parechji spazii cum'è Head Cannon, Helicopter Catch System, è diversi cumpunenti di u Sistema di Propulsione Principale. Vogliu u successu à tutte e cumpagnie chì participanu à a custruzzione di e nostre fregate, chì avemu da principià à u stessu tempu in 3 cantieri navali diffirenti è compie in 36 mesi. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, simu impegnati à u nostru scopu di una Industria di Difesa Completamente Indipendente. Vogliu sprimà a mo credenza assoluta chì ogni tipu di restrizione imposta à u nostru paese è à a nostra Presidenza, sia in segretu sia apertamente, ci rinfurzanu è i nostri tariffi lucali seranu spustati à livelli più alti.

Smiling: Trasferiremu a nostra sperienza è tecnulugia à Milgem 6th, 7th and 8th Ships

U direttore generale di STM Özgür Güleryüz hà dichjaratu chì STM hà furnitu prughjetti navali d'alta tecnulugia in i campi di cuncepimentu, custruzzione è mudernizazione di navi militari dapoi anni è hà dettu:

"Cum'è STM, avemu riesciutu à aumentà a tarifa di località nantu à e navi, inseme à u nostru ecosistema domesticu, à u 70 per centu, cù u principale compitu di subcontractor chì avemu fattu in MİLGEMs, u primu prughjettu di corvette naziunale di u nostru paese. Mentre i nostri Corvettes MİLGEM anu realizatu cù successu e so funzioni in u Vatan Blu, avemu diventatu u disegnatore è l'imprenditore principale di a prima fregata naziunale di u nostru paese, a Fregata di Classe MİLGEM Stack (I), vale à dì TCG ISTANBUL. Pudemu superà u nostru scopu di u 75 percentu di u tassu di località in a nostra fregata TCG ISTANBUL, chì avemu equipatu di sistemi massimi naziunali in armi è sistemi elettronici, è avemu purtatu a nostra nave à 80 percentu di località. Cunsegnaremu a nostra nave, chì cuntinuemu à custruisce in Istanbul Shipyard Command, in 100, u 2023 anniversariu di a nostra Republica.

Cù stu cuntrattu chì avemu firmatu, serà una surella di a fregata TCG ISTANBUL; E nostre fregate İZMİR, İÇEL è İZMİT seranu custruite in partenariatu cù STM-TAİS OG. In più di u Prughjettu di Corvette di Classe MİLGEM Island, a prima nave di a Fregata di Classe Stacker MİLGEM, trasfereremu ancu a nostra sperienza è tecnulugia di custruzzione navale militare, chì avemu guadagnatu da u Prughjettu Corvette di l'Ucraina è i nostri prughjetti in Pakistan, à u MİLGEM 6,7, 8 è XNUMX navi. Equiparemu i nostri navi cù i sistemi più muderni è naziunali simultaneamente in trè cantieri navali diffirenti (Anadolu, Sedef, Sefine) in u calendariu determinatu, è li purteremu à a Marina Turca ".

36 fregate da esse consegnate in 3 mesi

I navi 6,7, 8 è 36 di u Prughjettu di Fregata di Classe MİLGEM Stacking (I), chì saranu implementati in partenariatu cù STM è TAİS, parteranu simultaneamente in ognuna di i cantieri navali Anadolu, Sedef è Sefine. Cusì, in 3 mesi, XNUMX fregate entreranu in u serviziu di a Marina Turca. E fregate di Classe İSTİF, chì i so sensori interi è sistemi d'arme sò stati sviluppati naziunale, seranu ancu equipati di capacità di difesa aerea naziunale. Inoltre, l'attività di naziunalisazione cuntinueghjanu in parechje spazii cum'è u Cannone di Capu, u Sistema di Captura di Helicopteru è parechji cumpunenti di u Sistema di Propulsione Principale.