"Misure di trafficu di festa di Ramadan in 81" Circular Inviata cù 2023

Ile Ramadan Bayrami Traffic Measures Circular Sent
"Misure di trafficu di festa di Ramadan in 81" Circular Inviata cù 2023

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una circular nantu à "Precauzioni di trafficu per a Festa di Ramadan di u 81" à 2023 guvernatori pruvinciali. Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in u scopu di a circular in quale e misure di trafficu da piglià prima è durante e vacanze sò listate una per una, un totale di 51 mila 300 squadre / squadre è 99 mila 245 persone di u trafficu. esse assignati in a zona di rispunsabilità di sicurità è gendarmeria. I manifesti preparati cù u mottu "We Trust You on This Road" seranu presentati per attirà l'attenzione à l'impurtanza di l'usu di cinture di sicurezza per i citadini chì viaghjanu per strada per via di a Festa di Ramadan.

In u scopu di a circular mandata da u Ministeru à u guvernatore di 81 pruvince, hè statu dichjaratu chì e misure di trafficu pesante seranu pigliate nantu à l'autostrade, postu chì a festa di a Festa di Ramadan coincide cù a pausa trà u Periudu Educazione-Formazione, queste misure saranu principià u 14 d'aprile è cuntinuerà finu à u 24 d'aprile. E misure pigliate in a circular sò listate cusì:

A sicurità di u trafficu serà assicurata à u più altu livellu cù 2 ore di surviglianza aerea.

Per assicurà u più altu livellu di sicurità di u trafficu, 13 mila 138 ore di cuntrollu di u trafficu seranu realizati cù 2 elicotteri è 626 droni. Inspezioni fatti cù elicotteri, in particulare; Afyonkarahisar, Ankara, Antalya, Aydin, Bursa, Eskisehir, Istanbul, Izmir, Kayseri, Kocaeli, Konya, Manisa, Mugla, Sakarya, Yozgat, Adana, Agri, Balikesir, Batman, Burdur, Diyarbakir, Isparta, Nigde, Osmaniye, Tekirdag, Si concentrerà in i pruvince Yalova è Van.

99 mila 245 persone di u trafficu seranu assignatu

In u scopu di e misure di trafficu di a Festa di Ramadan, un totale di 7 mila 329 squadre / squadre, 14 mila 178 persunale di trafficu, cumprese 51 mila 300 squadre / squadre di trafficu di ogni ghjornu, 99 mila 245 persunale di trafficu, seranu assignatu. Inoltre, 36 ispettori capu di polizia / gendarmeria è 6 membri di u gruppu di ispezione di u dipartimentu d'ispezione seranu assignati per inspeccionà e misure pigliate da a squadra è u persunale nantu à e rotte è in i punti neri induve l'accidenti sò cuncentrati. L'ispezioni di u percorsu di l'urganizazione cintrali seranu realizate da 15 squadre cumposti da u Direttore Generale di Sicurezza, Direttori Generali Diputati è Capi di Dipartimentu. 44 squadre composte da 15 persunale seranu assignate per surveglià e squadre di trafficu è u persunale in diverse rotte. U persunale 514 assignatu cum'è passageri in autobus interurbani inspeccionerà 1.028 autobus di passageri senza annunziu.

Sarà dettu: "Avemu cunfidendu assai in sta strada"

Per popularizà l'usu di cinture di sicurezza in u trafficu durante a Festa di Ramadan, l'impurtanza di l'usu di i cinture di sicurezza in u veiculu serà enfatizatu. Distribuzione di materiali mandati prima per informà l'utilizatori di strada durante l'ispezioni, http://www.trafik.gov.tr I spots publichi nantu à l'indirizzu Internet sò trasmessi nantu à i canali TV lucali è i canali appropritati, in particulare i manifesti preparati cù u mottu "We Trust You on This Road", "Have a Happy Holidays", "Ogni annu megliu in u trafficu", "My Belt". Hè sempre in a mo mente", "I pedoni sò rossi" I slogans "A nostra linea", "Dà via à a vita" è "Per u vostru muvimentu, a vita" seranu ancu usati cum'è un ricordu per aumentà u tassu di usu di cinture di sicurezza di i cunduttori è passageri.

Serà assicuratu chì e squadre di trafficu sò visibili per sviluppà u "Riscu Percivutu di Sensu Catturatu", in particulare nantu à e rotte di rispunsabilità induve l'accidenti sò intensi. In quantu à a sicurità di u trafficu, i fanali di i veiculi di a squadra saranu accesi mentre guidanu, è i gruppi LED à u spinu di i fari seranu spenti per ùn disturbà i cunduttori di i veiculi daretu. U sensu di cuntrollu di i cunduttori serà aumentatu in e regioni induve e violazioni di e regule di trafficu aumentanu è per quessa l'accidenti sò cuncentrati. "Model/Model Traffic Team Vehicle" è "Model/Model Traffic Personnel" posti nantu à a strada per assicurà chì ùn guidanu micca per un periudu di tempu più longu sottu l'influenza di u "Perceived Sense of Risk of Being Arrested" sarà. esse manteni puliti, ben mantenuti è i fanali seranu operativi per aumentà a visibilità notturna.

A cumunicazione faccia à faccia serà stabilita

Duranti l'ispezioni, u cunduttore è i passageri seranu infurmati in u quadru di e regule di rispettu è di cortesia, è e prucedure seranu compie u più prestu pussibule. "Face to Face Communication" serà stabilitu fermendu micca solu i veiculi violatori, ma ancu i cunduttori di altri veiculi in i punti induve si trovanu e squadre di traduzzione. I cunduttori ùn devenu micca accelerà, portà cinture di sicurezza in i sedili davanti è posteriori di u veiculu, ùn facenu micca telefonate, fermanu è lascianu a strada à quelli chì passanu o stanu per passà per i passaghji scolastici è pedonali è i punti d'entrata è di uscita di l'intersezzione, rispettanu. cù e regule di l'usu di corsi è vicinu à seguità, quandu si avvicinanu à l'intersezzione. Seranu infurmati nantu à rallentà è micca distracting a so "attenzione è cuncentrazione" pigliendu una pausa di dece minuti ogni duie ore.

E misure nantu à e prime 20 rotte induve l'accidenti sò intensi seranu aumentate à u prossimu livellu.

In l'ultimi trè anni, e misure nantu à i primi 20 rotte, induve l'accidenti sò accaduti intensivamente durante e vacanze di vacanze, seranu pianificati in modu più efficau è intensivu, è e squadre seranu assignate cum'è una continuazione di l'altri in modu chì e zone incontrollate ùn sò micca lasciate. in trà. Durante a festa ufficiale, l'attività di regulazione di u trafficu è d'ispezione da elicotteri, droni è aerei di tippu UAV seranu aduprate à u massimu, in particulare in e date quandu u trafficu serà cuncentratu (iniziu è fine di a festa).

I cunduttori di l'autobus di passageru seranu invitati fora di u veiculu s'ellu sò privati ​​di u sonnu

In più di a perdita di l'attenzione per via di l'insonnia è di a fatigue, trà 02.00:08.00 è 05.00:07.00, quandu l'accidenti di trafficu fatali è feriti chì implicanu l'autobus di passageri si verificanu intensivamente, a sonnolenza causata da e prime luci di u ghjornu nantu à i cunduttori aumenta, è u risicu aumenta. di l'accidenti aumenta, soprattuttu trà XNUMX è XNUMX ore, seranu invitati à i cuntrolli necessarii è l'infurmazioni seranu fatte.

Inoltre, cuncentrandu nantu à i cuntrolli nantu à l'usu di cinture di sicurezza in autobus, i passageri seranu infurmati nantu à "l'usu di i cinture di sicurezza per impediscenu chì i veiculi si ribaltanu è esse cacciati fora di u veiculu in accidenti di trafficu chì implicanu autobus", è i cunduttori. sarà infurmatu di "ùn parlà micca à i telefunini mentre guida".

I veiculi chì portanu travagliadori agriculi staghjunali ùn saranu micca permessi di viaghjà trà e cità trà 24.00 è 06.00. L'attività di furmazione è d'ispezione seranu realizate inseme per sensibilizà à l'usu di tappi protettivi è occhiali protettivi nantu à l'utilizatori di motociclette è motociclette, è l'usu di cinture di sicurezza è sistemi di ritenzione per i zitelli in altri veiculi.
Cunsiderendu chì i zitelli ponu esse truvati in i carrughji è e strade, ùn sarà micca permessu di aspittà / parcheghju inappropriatu in i zoni induve l'accidenti di i veiculi-pedoni sò cumuni; I veiculi parcheggiati annantu è davanti à i marciapiedi, i passaghji pedonali, i sistemi di intersezzione, e rampe disabilitate seranu eliminati immediatamente. L'ispezioni seranu fatte in e regioni è i tempi di destinazione per prevene l'usu di veiculi mudificati, l'equipaggiu di scarico / luce inappropriatu è u sistema di sonu esternu, è i veiculi rilevati seranu pruibiti da u trafficu.

E misure di trafficu supplementari seranu pigliate cù a cuntribuzione di u persunale di serviziu generale per assicurà a sicurezza di i pedoni in spazii cum'è martiri, cimiteri è centri cummerciali, induve u trafficu di i pedoni hè previstu di intensificà cù u trafficu di i veiculi.