Container City Stabbilita da Izmir Metropolitan in Adıyaman Entra in u serviziu

Container City Stabbilita in Adiyaman da a cità metropolitana di Izmir si mette in serviziu
Container City Stabbilita da Izmir Metropolitan in Adıyaman Entra in u serviziu

A cità di container di circa 700 persone stabilita da a Municipalità Metropolitana di İzmir in Adıyaman hè stata messa in serviziu. Ci hè un parcu per i zitelli, una unità di salute, una biblioteca, una facilità suciale è una lavanderia nantu à l'area di 165 mila metri quadrati induve si trovanu 15 cuntainer.

U travagliu cuntinueghja in i centri di coordinazione stabiliti da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Hatay, Kahramanmaraş, Osmaniye è Adıyaman per guarì e ferite di u terrimotu. U Metropolitanu, chì hà stabilitu e cità di cuntainer per risponde à l'abitazione è i bisogni basi di vita di i citadini in a regione, hà finitu a custruzzione di a cità di container in Adıyaman. Inseme cù a Camera Medica Adıyaman, un spaziu di vita di 15 containeri hè statu creatu nantu à una superficie di 184 mila metri quadrati. Mentre chì 184 di 165 cuntenituri sò stati dispunibuli per i vittimi di u terrimotu, l'altri cuntenituri sò stati attribuiti à i zitelli, unità di salute, biblioteca, facilità suciale, lavanderia è unità di gestione.

Una zona di giardinu per ogni famiglia

Ekrem Tükenmez, Direttore Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Egeşehir A.Ş. è u Manager di Coordinazione di Disastru Adıyaman di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà dichjaratu chì a maiò parte di e vittime di u terrimotu sò stati posti in cuntenituri. Avemu finitu tutti i travaglii di l'infrastruttura. Inoltre, avemu applicatu un disignu architettonicu inusual. Un prughjettu hè statu creatu cù u sustegnu di un amicu architettu chì hà sperimentatu u Van Earthquake. Avemu lasciatu circa 20 metri quadrati di spaziu di usu fora di ogni cuntainer. E nostre famiglie chì vivenu in cuntenituri puderanu aduprà stu locu cum'è un giardinu. E famiglie anu cuminciatu à verdi i so giardini ", disse.

"Travagliemu à novi insediamenti in Adıyaman"

Tükenmez hà dichjaratu chì i preparativi per una cità di cuntainer sò fatti in u centru di Adıyaman, è hà dettu: "A municipalità d'Izmit darà 30 cuntenituri di 120 metri quadrati è l'Unioni Alevi austriache darà 150 cuntenituri. Faremu l'infrastruttura è l'opere di superstruttura è u paisaghju. Stabbiliremu e strutture suciale. A trasmettemu à i nostri citadini. U centu per centu di u travagliu in terra hè avà finitu. Custruemu l'infrastruttura di acqua è fognaria. Avemu finitu a stallazione di circa 30 containeri. Quì, 270 di e 120 spazii viventi seranu edifici prefabbricati. À u listessu tempu, prepareremu l'infrastruttura di l'area di u containeru in a cità Harmanlı di Gölbaşı, distrettu di Kalemkaş. Avemu principiatu u travagliu di scavi. Sarà creata una zona per campà 110 famiglie.

U travagliu cuntinuau durante è dopu à u disastru di inundazione

Tükenmez, chì hà parlatu di i travaglii realizati da a Municipalità Metropolitana di İzmir in Adıyaman, hà dettu: "Furnemu i materiali per l'infrastruttura d'acqua è fognaria di Gölbaşı. Cuntinuemu i nostri travaglii di rinnuvamentu è riparazione di l'infrastruttura d'acqua è fognaria cù 22 persone. Dopu à l'inundazione in u distrittu di Tut in marzu, avemu travagliatu per assicurà u flussu naturali di i letti di i corsi è per prevene l'inundazioni. L'avemu urganizatu sguassendu e strade chì anu danatu per via di l'inundazione. Avemu ancu pulitu a cità cù macchine di custruzzione ", disse.

E cità di cuntainer sò state stabilite in 4 pruvince

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà creatu un spaziu di vita di 120 container in Kahramanmaraş. I sopravviventi di u terrimotu cuminciaru à stallà in cuntenituri. In Osmaniye, a stallazione di cuntenituri 200 in a cità cumpostu di cuntainer 150 hè stata cumpletata. A custruzzione di una cità di 200 contenitori in Hatay cuntinueghja.