A Countdown hà iniziatu per a linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas!

U Countdown hà iniziatu per a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara Sivas
A Countdown hà iniziatu per a linea di trenu d'alta velocità Ankara Sivas!

Turchia hà cunnisciutu a tecnulugia di treni d'alta velocità in 2009 cù a messa in opera di a linea Ankara-Eskişehir. In seguitu, sta linea hè stata seguita da a messa in funzione di e linee Ankara-Konya in 2011, e linee Eskişehir-Konya in 2013, e linee Ankara-Istanbul è Konya-Istanbul in 2014. Infine, in ghjennaghju 2022, a linea Konya-Karaman hè stata messa in serviziu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì a Linea di Treni d'Alta Velocità Ankara-Sivas serà aperta u 26 d'aprile. In fattu, u direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, chì hà participatu à a prova, hà dettu chì e ferrovie sò state trattate cù una nova cunniscenza cum'è una pulitica statale dapoi u 2003, più di 20 miliardi di lire sò stati investiti in ferrovie in l'ultimi 370 anni, è l'ultimi 60 anni. a parte di e ferrovie in investimenti di trasportu hà superatu u XNUMX per centu.

Dichjarà chì cambiamenti impurtanti sò accaduti in a vita ecunomica è suciale di e cità cù a transizione à l'operazione di treni d'alta velocità, Pezük hà enfatizatu chì da oghje, quandu a Linea di Treni Ankara-Sivas hè inclusa, ci hè un 13. reta di ferrovia di chilometri.

Pezuk hà sottolineatu chì anu realizatu cù successu operazioni di treni à alta velocità nantu à un totale di 2 chilometri di linee di treni à alta velocità, è chì anu furnitu à 228 milioni di citadini l'uppurtunità di viaghjà economicamente, rapidamente è cunfortu ghjunghjendu à 13 à alta velocità. treni, cum'è a famiglia TCDD hà spressu a so felicità.

FACEMU TRIAL DRIVES

Rimarchendu chì l'investimenti ferroviari necessitanu prucessi longu in quantu à a custruzzione, elettromeccanica è signalazione, Pezük hà dettu: "In questu momentu, facemu test drive inseme. Tutti i nostri travaglii di custruzzione è elettromeccanica è testi di signalazione nantu à a nostra linea sò stati cumpletati. Attualmente eseguimu una prova di prova nantu à a nostra linea. I tempi più felici sò quandu avemu a ricumpensa di anni di travagliu duru è pruvà a linea da u principiu à a fine. Spergu chì, u 26 d'aprile, sia noi è i nostri citadini chì vivenu in e regioni trà Ankara è Sivas aspettemu ansiosi chì a nostra linea sia aperta ". disse. Enfatizendu chì a Linea di Trenu Ankara-Sivas d'Alta Velocità riguarda direttamente trè pruvince, Pezük hà dichjaratu chì 1,4 milioni di citadini in Kırıkkale, Yozgat è Sivas averebbenu opportunità di viaghju economiche còmode. Dichjarà chì sta linea serà cunnessa à cità cum'è Tokat, Erzincan è Malatya in a continuazione di Sivas, inseme cù e linee di l'autostrada, Pezük hà dettu chì servirà un publicu assai più grande quandu e pruvince cunnesse indirettamente cum'è Istanbul, Ankara, Konya, Eskişehir, Tokat è Erzincan sò cunsiderati, hà sottolineatu chì serà una linea impurtante.

IN QUESTU PROGETTU, UTILIMU I RAILS LOCALI PER A PRIMA VOLTA IN LINEE DI TRENI DI VELOCITA

Pezük hà dichjaratu chì cù a cumissioni di a linea, a distanza trà Ankara è Sivas per ferrovia diminuirà da 603 chilometri à 405 chilometri, è u tempu di viaghju da 12 ore in ferrovia à ore 2. Hà dichjaratu chì un totale di stazioni 8, cumprese Sivas, sò stati custruiti.

Dichjarà chì stu impurtante prughjettu di u trenu d'alta velocità include assai "migliori", novi applicazioni tecnologiche, suluzioni di ingegneria è primi, Pezük hà dettu: "Un totale di 155 milioni di metri cubi di scavi è riempimentu hè statu realizatu in u scopu di u prugettu. Sò stati custruiti 66 tunnel cù una lunghezza tutale di 49 chilometri è 27,2 viadutti cù una lunghezza totale di 49 chilometri. U tunnel più longu di u prughjettu hè statu custruitu in Akdağmadeni cù 5 mila 125 metri, è u viaductu ferroviariu più longu hè statu custruitu in Çerikli / Kırıkkale cù 2 mila 222 metri. A custruzzione di u viaduttu ferroviariu, chì hà u pilastru più altu di Turchia cù una altezza di 88,6 metri, hè stata realizata in Elmadağ in u scopu di stu prughjettu. U viaductu di a ferrovia, chì hà a più longa di u mondu, hè stata custruita passendu 90 metri di span cù u metudu MSS (carru di furmagliu). Per a prima volta in e linee di treni d'alta velocità, avemu usatu rails domestici in stu prughjettu. Avemu realizatu l'applicazione di strada senza ballast (strada di cimentu) in tunnel per a prima volta in stu prughjettu. Inoltre, avemu custruitu un stabilimentu di prevenzione è scongelamentu di u ghjacciu domesticu è naziunale in Sivas adattatu per e cundizioni invernali ".

C'È UNA DOMANDA ALTISSIMA PER I NOSTRI LINEE ESISTENTI

Nutendu chì a linea hè stata cuncepita per una velocità di 250 chilometri à l'ora, Pezük hà dettu: "Questa velocità di cuncepimentu, sicuru, i nostri treni ponu andà finu à 300 chilometri. Cù a messa in funzione di a linea, u tempu di viaghju trà Ankara è Sivas serà ridutta da 12 ore in ferrovia à solu 2 ore. I nostri citadini chì partenu da Ankara anu l'uppurtunità di ghjunghje à Yozgat in pocu tempu cum'è 1 ora. Avemu calculatu chì cù a cumissioni di a linea, un benefiziu ecunomicu annuale di più di 410 milioni di TL puderia esse ottinutu da u risparmiu di energia è di tempu è di i costi di l'accidenti di trafficu. Inoltre, più di 29 tunnellate di emissioni di carbone seranu salvate, chì hè un indicatore impurtante chì u prugettu hè assai amichevule per l'ambiente ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Pezük hà rimarcatu chì e linee di treni d'alta velocità sò ora in crescita è integrate, hà enfatizatu chì ci hè una dumanda assai alta per e linee esistenti. Pezuk, Ankara-Izmir, Bursa-Bilecik, ÇerkezköyDichjarà chì i travaglii di custruzzione di u trenu d'alta velocità cuntinueghjanu nantu à una strada tutale di 3 mila 593 chilometri, cumprese Kapikule, Karaman-Ulukışla-Yenice-Mersin-Adana, Adana-Osmaniye-Gaziantep, hà dettu: "Pudemu dì cù orgogliu chì u nostru paese. hà a custruzzione di ferrovia più in corso dopu a Cina è hè diventatu un paese di pianificazione ". disse.

FATTI DI FABRICAZIONE DI NOSTRE TRENI NAZIONALI DI VELOCITA ELECTRICA COMPLETE

U Direttore Generale di TCDD hà enfatizatu chì anu realizatu studii intensivi di localizazione in quantu à i signalazioni, i sistemi elettromeccanici è a custruzzione di l'infrastruttura per aumentà i tassi di località è naziunalità sia in tecnulugii di treni d'alta velocità sia in ferrovie. Pezük hà dichjaratu chì a locomotiva elettrica di tipu E5000, chì hè stata sviluppata cù strutture domestiche è naziunali in a fabbrica TÜRASAŞ Eskişehir di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè un prughjettu impurtante chì furnisce un grande valore aghjuntu à u paese per parechji anni sia in merci sia in trasportu. trasportu di passageri. Dichjarà chì anu ghjuntu à una tappa impurtante in u travagliu di u Trenu Elettricu Naziunale d'Alta Velocità chì anu realizatu inseme cù TÜRASAŞ, Pezük hà dettu: "I travaglii di fabricazione di u nostru Trenu Elettricu Naziunale d'Alta Velocità, chì vi farà. vitezza finu à 160 chilometri à l'ora, sò stati cumplettamente cumpletati, è e teste finali sò attualmente realizate. Seranu messu in opera in pocu tempu. Dopu, avemu finitu u travagliu di cuncepimentu di u nostru trenu elettricu naziunale è naziunale d'alta velocità, chì ghjunghje à una vitezza di 225 chilometri per ora. Pudemu dà a bona nova chì i travaglii di produzzione sò cuminciati. Seguimu questi prughjetti cù u sustegnu multiforme di u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Karaismailoğlu ". hà fattu valutazioni.