A "Coppa Internazionale U12 İzmir" hà iniziatu cù a participazione di 22 squadre di 72 paesi.

International U Izmir Cup Accuminciata cù a participazione di squadre di u Paese
A "Coppa Internazionale U12 İzmir" hà iniziatu cù a participazione di 22 squadre di 72 paesi.

"International U12 İzmir Cup", una di e più grandi urganisazioni d'Europa in a categuria sottu 12, hà iniziatu cù a participazione di 22 squadre da 72 paesi. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà assistitu à a ceremonia di apertura di u torneu Tunç Soyer"Altınordu hè veramente una di e più preziose istituzioni è sicomori di Turchia. Inseme, simu felici di accoglie una di e più belle urganisazioni in u mondu in a cità più bella di u mondu.

A Cuppa Internaziunale U12 İzmir, chì hè trà i più grandi tornei di football di i zitelli sottu à 12 anni in Europa, hà iniziatu cù una cerimonia in u distrittu Selçuk di İzmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà apertu u torneu di giganti, chì hà purtatu à a scuperta di parechji atleti in Turchia è in Europa annantu à l'anni, è hà cuminciatu questu annu cù più di 22 atleti cù 72 squadre di 500 paesi. Tunç Soyer è u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Muharrem Kasapoğlu, u presidente di a Federazione Turca di Football Mehmet Büyükekşi, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u presidente di l'Altınordu Football Club Seyit Mehmet Özkan, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay, membri di a federazione, rapprisentanti di club sportivi, burocrati, atleti è fan di sport anu assistitu.

Soyer: "Stu locu hè cum'è una fabbrica di talentu"

Parlendu à a ceremonia di apertura di u torneu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì Altınordu hè una di l'istituzioni più preziose è i platani in Turchia, Altınordu hè unu di i nostri club sportivi assai impurtanti chì esiste da più di 100 anni è cresce constantemente nova ghjuventù. Questa hè una istituzione straordinaria induve quellu platanu dà novi rimjiet. Stu locu hè cum'è una fabbrica di talentu, chì cresce talentu straordinariu. Manda i so talenti in u mondu sanu, facendu una fonte di orgogliu per ognunu di noi. Hè ugualmente preziosu per tutti noi di accoglie sta urganizazione quì oghje. Semu felici di accoglie una di e più belle urganisazioni in u mondu in a cità più bella di u mondu.

Kasapoğlu: "Ci hè eccitazione in İzmir"

Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ministru di Ghjuventù è Sport, hà dettu: "U sport hè un putere chì riabilita è guarisce. Ci hè eccitazione in Izmir oghje. Facemu l'iniziu di a Copa U12, chì hè ospitata da Altınordu ogni annu, cù atleti preziosi da parechji paesi di u mondu è invitati chì amanu u sport. Stu campionatu revela una sfida di a Champions League per i zitelli U12. L'atleti di l'infrastruttura di i più grandi club d'Europa venenu in u nostru paese.

Köşger: "Ùn pudemu micca vantà abbastanza"

U guvernatore di Izmir, Yavuz Selim Köşger, hà dettu: "Cum'è u guvernatore di a pruvincia, vogliu dì chì sò assai fieru di avè l'accademia di football di megliu qualità è successu in a nostra cità, micca solu in Izmir, ma ancu in u nostru paese. Ùn hè micca abbastanza per vantà di Altınordu ", disse.

Büyükekşi: "L'anu fattu cunnosce in u mondu sanu"

Mehmet Büyükekşi, presidente di a Federazione Turca di Football, hà dettu: "Questa urganizazione hè assai preziosa. Grazie mille à u nostru club Altınordu. L'anu fattu cunnosce in u mondu sanu. Hanu urganizatu una urganizazione eccellente ", disse.

Özkan: "U mondu pò unisce solu cù u sport"

U presidente di u Altınordu Football Club, Seyit Mehmet Özkan, hà dettu: "A pandemia hà fermatu u mondu. U mondu ripiglià pianu pianu. Incuraghjemu i nostri figlioli à fà torna sportu, ch'elli sianu sportivi. Stu mondu pò unisce solu per via di u sport ", disse.
U torneu, chì hè tenutu da u 2012, hè statu interrottu solu durante u periodu pandemicu.