A Fiera Agricola di Hasyurt apre e so porte per a 26ª volta

A Fiera Agricola Hasyurt apre e so porte per a seconda volta
A Fiera Agricola di Hasyurt apre e so porte per a 26ª volta

A Fiera Agricola di Hasyurt, chì hà a distinzione di esse a prima fiera agricula di Turchia, si prepara à apre e so porte per a 26a volta u 29-2023 d'aprile di u 26. Parlendu à a riunione introduttiva di Hasyurt Agriculture Fair, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Muhittin Böcekhà invitatu tutti i protagonisti di u settore à a 26a Fiera di l'Agricultura di Hasyurt, induve saranu presentati novi servizii è prudutti è seranu stabiliti novi partenariati cummerciale è cummerciale.

A prima fiera agricula di Turchia, 'Hasyurt Agricultural Fair', chì hà riunitu di novu cù u settore agriculu dopu una pausa di 7 anni l'annu passatu, aprirà e so porte per a 26a volta questu annu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya in quantu à a Fiera Agricola di Hasyurt chì si terrà trà u 26 è u 29 d'aprile 2023 Muhittin Böcek, u sindaco di Finike Mustafa Geyikçi, u presidente di u Cunsigliu di u Cunsigliu di l'Agricultura è l'Antalya Ali Çandır, u presidente di a Cummerciu è l'Industria di Kumluca Fahri Özen, u presidente di a Borsa di Kumluca Fatih Durdaş, u presidente di a Camera di l'Agricultura di Finike Halil Sarıçobanoğlu è u direttore provinciale di l'agricultura di Antalya, Gökhan Karaca, anu tenutu una stampa. cunferenza..

SUPPORTEmu SEMPRE L'AGRICULTURA

Sindaco di a Municipalità Metropolitana chì parla in a cunferenza di stampa Muhittin BöcekDichjarà chì a prima fiera agricula di Turchia, Hasyurt Agriculture Fair, si terrà per a 26a volta quist'annu in Finike, i terreni fertili di l'agricultura, trà 26-29 d'aprile 2023, hà dettu: "Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu cum'è Municipalità Metropolitana. , avemu statu a parte più impurtante di l'agricultura per Antalya. Cù a cuscenza chì hè unu di i settori impurtanti, sempre sustenemu i nostri agricultori è pruduttori cù i nostri Prughjetti di Sviluppu Locale. Cuntinuemu à travaglià in cooperazione cù i nostri pruduttori è agricultori in 19 distretti di Antalya. I visitori à a nostra fiera da esse fatta; anu da cunnosce novi servizii è prudutti, è cuntribuiscenu à u so travagliu per mezu di riunioni. Inoltre, truveranu l'uppurtunità di fà i so prudutti è a produzzione più preziosa stabilendu novi partenarii cummerciale è cummerciale.

PORTEMU A FIERA IN A ZONA INTERNAZIONALE

Dichjarà chì Antalya, chì svolge u 50 per centu di l'agricultura in serra di Turchia, hè u primu postu in quantu à a capacità di produzzione, u presidente Muhittin Böcek, "40 per centu di a necessità vegetale di Turchia hè soddisfatta da i distretti di Kumluca, Finike, Demre è Kaş, induve si trovanu circa 30 mila agricultori registrati, vale à dì da a cintura di u Mediterraniu Occidentale. Cù a capacità di pruduzzione è u putenziale di a nostra regione agricula di u Mediterraniu Occidentale, è a sperienza passata di Hasyurt Agriculture Fair, avemu u scopu di purtà a fiera à una dimensione internaziunale è rinfurzà u so valore di marca in l'anni à vene. Aspittemu à tutti l’attori di u settore à piglià u so postu ind’è issu grande scontru agriculu ch’è no urganizeremu, è invitu tutti i nostri pruduttori à a nostra fiera.

TUTTI I NOSTRI POPLU sò INVITATI

U sindaco di Finike, Mustafa Geyikçi, invece, hà ricurdatu chì a prima fiera agricula di Turchia, chì hà iniziatu in u giardinu di una scola, hè stata sospesa per 7 anni, è chì anu cuminciatu di novu l'annu passatu cù u sustegnu di u presidente di u sindaco metropolitanu Muhittin, è hà invitatu tutti i stakeholder di l'industria à Finike.

FAIR NASCUTA DA A FRANE

Ali Çandır, presidente di l'Antalya Commodity Exchange and Agricultural Council, hà enfatizatu chì a Fiera Agricola di Hasyurt hà risuscitatu da e cendri cù u so amicu agricultore-pruduttore Muhittin President dopu à 7 anni: "Avemu fattu una fiera di successu l'annu passatu. In a nostra fiera, discuteremu tematichi assai impurtanti ligati à a nostra industria cù temi diversi è invitati ogni ghjornu. A nostra fiera, chì hè stata tenuta annantu à una superficie di 6 mila metri quatratu l'annu passatu, si terrà annantu à una zona di 8 mila 500 metri questu annu. A fiera, chì hà avutu 75 espositori l'annu passatu, averà espositori 95 questu annu. Aspittemu 25 mila visitatori à a nostra fiera. L'ingressu à a nostra fiera hè liberu ".

Emu REVISU A FIERA

U Direttore Provinciale di l'Agricultura di Antalya, Gökhan Karaca, hà dettu in u so discorsu chì Antalya hè a capitale di l'agricultura è di u turismu è hà dettu: "Antalya incontra una parte significativa di u pruduttu naziunale grossu di Turchia in l'agricultura. Cum'è Antalya, sapemu assai bè l'impurtanza di i fieri agriculi. Avemu rinvivitu a Fiera Agricola Hasyurt per l'ultimi dui anni. Avemu purtatu una fiera assai impurtante in u nostru paese di novu. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

A EXHIBITION INIZIATA

U presidente di a Camera di l'Agricultura di Finike Halil Sarıçobanoğlu hà dichjaratu chì, cum'è Finike, accoglieranu i visitori in u megliu modu, è hà nutatu chì aspettanu tutti i cumpunenti di l'industria à Finike. U presidente di Kumluca Commodity Exchange, Fatih Durdaş, hà ricurdatu chì anu finitu cù successu a prima fiera agricula di Turchia l'annu passatu è hà dettu: "Semu assai entusiasti di a fiera. L'agricultura hà una cuntribuzione assai impurtante à l'ecunumia di u nostru distrittu, chì hè unu di i pruduttori principali di aranci è pumati. In a nostra regione, chì hè ancu u centru più impurtante di a produzzione di serra in Turchia, i nostri pruduttori è i rapprisentanti di u settore anu l'uppurtunità di vede novi sviluppi, sistemi di irrigazione è equipaghji di machini cù sta fiera. A nostra fiera farà vede à i nostri agricultori un annu impurtante ».

ENTRATA LIBERA À A FIERA AGRICOLA HASYURT

U presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Kumluca, Fahri Özen, hà dichjaratu ch'elli vulianu vede tutti l'attori di u settore à a Fiera Agricola di Hasyurt, l'urganizazione più impurtante di Antalya Occidentale.

I participanti di parechji settori, da e sementi à i fertilizzanti, da i pesticidi à i sistemi di irrigazione, da e custruzzioni di serra à e piantini, participaranu à a fiera, chì si terrà nantu à una zona di 8 500 metri quadrati in u Fairground Hasyurt. L'agricultori è i pruduttori anu l'uppurtunità di cunnosce novi prudutti è servizii in u settore à a Fiera Agricola Hasyurt, induve l'entrata hè gratuita.