A Fundazione di Konya Bedesten, Custituita da 152 Shops, hè stata stallata in Hatay

A Fundazione di Konya Bedesten, Custituita da Shops in Hatay, hè stata stallata
A Fundazione di Konya Bedesten, Custituita da 152 Shops, hè stata stallata in Hatay

In cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Konya, MUSIAD Konya Branch è a Camera di l'Industria di Konya, a fundazione di Konya Bedesten in Hatay Narlıca, u Vice Ministru di a Difesa Naziunale Şuay Alpay, u guvernatore di Burdur Ali Arslantaş, u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, u presidente di MUSIAD Mahmut Asmalı. è MUSIAD Konya Branch President Mehmet Hè statu cast cù a participazione di Hilmi Kağnıcı.
Cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Konya, MUSIAD Konya Branch è a Camera di l'Industria di Konya, a fundazione di Konya Bedesten, custituita da 152 buttreghi, hè stata stabilita in Hatay Narlıca.

"Da esse cumpletu in circa duie settimane"

U presidente di a filiale di MUSIAD Konya, Mehmet Hilmi Kağnıcı, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un tali travagliu per rinviviscia a vita cummerciale di a cità è hà dettu: "Avemu avutu da piglià una nova azzione per accelerà u cummerciu è migliurà e cundizioni u più prestu pussibule. Cù a guida di u nostru Onorevole Guvernatore, cù l'appruvazioni di u nostru Presidente, cù l'assistenza infrastrutturale di u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana, è cù u sustegnu di a nostra Càmera di l'Industria, avemu cuminciatu à travaglià per stabilisce un bedesten custituitu di 152 buttreghi. Comu pudete vede oghje avemu finitu dui blocchi. Averemu custruitu un totale di 152 buttreghi. Facemu questu in pocu tempu cum'è 10-15 ghjorni. Cerchemu di creà una zona coperta di circa 20 metri quadrati è custituita da 40 metri quadrati di buttreghi ".

"CHE DIO PROTEGE A NOSTRA NAZIONE DA TUTTI I DISASTI"

U presidente di MUSIAD, Mahmut Asmalı, hà dettu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà guasgi ricustruitu l'infrastruttura di a cità da u primu mumentu di u terrimotu, è hà dettu: "Oghje, simu inseme à a cerimonia di inaugurazione di un bellu bazar coperto à u puntu. di rinvivisce u cummerciu. Chì Allah prutege a nostra nazione da tutti i disastri. Cum'è MUSIAD, avemu cuntinuatu à dà a nostra attenzione è u sustegnu à queste zone da u primu mumentu di u terrimotu, cum'è parechje urganisazioni non governamentali anu aiutatu, è continueremu à fà cusì da avà.

"SIAmu IN UNA ATTIVITÀ CHE REVISERA A VITA COMMERCIALE"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì, cum'è Konya, anu realizatu attività assai impurtanti soprattuttu in Hatay da u primu mumentu di u terrimotu. U sindaco Altay hà dettu: "A nostra municipalità metropolitana di Konya, municipalità di distrittu, camere, borse, avemu principiatu prima attività di ricerca è salvezza. Dopu avemu cuntinuatu cù l'aiutu umanitariu. Attualmente avemu travagliatu nantu à l'infrastruttura. Dapoi u primu mumentu di u terrimotu, u nostru Branch MUSIAD Konya hà dimustratu un grande sacrificiu, dedicazione è successu, soprattuttu in l'urganizazione di l'attività d'aiutu. Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu in a persona di u nostru presidente. Avà cuntinuemu l'attività infrastrutturali sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Konya. Da una banda, custruemu e cità di cuntainer inseme cù a nostra Camera di Industria, Borsa, Càmera di Cummerciu, Karatay, Meram è e municipalità Selçuklu. Quì, simu in un’attività chì farà rinvivisce a vita cummerciale di a cità, soprattuttu cù u sustegnu di MUSIAD. Vogliu ringrazià u nostru presidente di MUSIAD, a nostra Branch Konya, a gestione di a Camera di l'Industria di Konya è u nostru presidente. Cum'è Konya, avemu agitu in tuttu per guarì e ferite. Spergu chì continueremu à esse in Hatay per risponde à i bisogni, sempre chì ci hè bisognu.

"SEMPRE SPERIMENTAremu COSE BONE INSIEME"

U Vice Ministru di a Difesa Naziunale Şuay Alpay hà enfatizatu chì un travagliu esemplare hè statu realizatu in Hatay è hà felicitatu quelli chì anu cuntribuitu. Alpay hà dettu: "Spergu chì sperienzeremu cose boni inseme in pocu tempu. Serà pussibule guarì e ferite di u terrimotu, vultà à a normale è abbraccia a vita. Spergu chì questu locu darà un esempiu di prototipu è spergu chì cuntinueghja. Felicitatu di core à tutti i mo amichi, fratelli è soru per u so travagliu duru. Chi diu ti benedica. Spergu chì u mo Signore mantene sempre a nostra unità, a nostra unità, a nostra fratellanza ", disse.

"Ci sò circa 700 applicazioni"

U guvernatore di Burdur, Ali Arslantaş, chì hè u guvernatore coordinatore in Hatay, hà ancu desideratu chì u bazar coperto, chì farà una cuntribuzione impurtante à i cummercianti affettati da u terrimotu, serà benefica. U guvernatore Aslantaş hà dettu: "Avemu 13 mila cummercianti chì sò stati affettati da u terrimotu. Avemu picculi imprese. Quì, ancu, avemu da accoglie circa unu per centu. Avemu ancu ricevutu applicazioni da quì. Ci sò circa 700 candidati per questu locu. Avemu da cumincià à disegnà assai di elli, ancu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Dopu à i discorsi, a fundazione di u bazar hè stata fatta cù preghiere.

REGALU DI BICICLETTA À L'ORFANI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà assistitu dopu à a cerimonia di distribuzione di bicicletta organizata da MUSIAD Konya Branch in u distrittu di Yayladağı di Hatay. I zitelli sò stati felici di a ceremonia induve 79 studienti chì studianu in l'Associazione di Prutezzione di l'Orfani di Bayır Bucak sò stati presentati cù e biciclette.