A Fundazione di a New Life Valley d'Izmir hè stata posta

A Fundazione di a New Life Valley di Izmir hè stata pusata
A Fundazione di a New Life Valley d'Izmir hè stata posta

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà parlatu à a cerimonia di inaugurazione di Pir Sultan Abdal Yaşam Vadisi, chì serà custruitu inseme cù a Municipalità di Narlıdere. Dendu esempi di i ditti di Pir Sultan Abdal, u sindaco Soyer hà dettu: "Viderete, assai prestu ghjunghjeremu un paese maravigliu cù parechji culori, parechje voci è assai respiru, cum'è i rami di a primavera chì fiorisce. Aumenteremu a fertilità di queste terre è sparteremu in modu ghjustu ", disse.

A fundazione di Pir Sultan Abdal Life Valley, chì serà implementata in partenariatu cù a municipalità metropolitana di Izmir è a municipalità di Narlıdere, hè stata stabilita. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Narlıdere Ali Engin è a so moglia İlke Engin, u sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, sindaci precedenti, capi, membri di u cunsigliu municipale, burocrati, rapprisentanti di partiti pulitichi è citadini. L'Orchestra Sinfonica di i zitelli di a municipalità di Narlıdere hà ancu pigliatu u palcuscenicu in a cerimonia.

"Questa valle si adatta assai bè à Narlıdere"

Parlendu di u prugettu, chì serà un novu spaziu di respirazione è centru di attrazione per Izmir, u presidente Tunç Soyer, "Valley of Life's name suits Pir Sultan, chì dice: "Aghju dumandatu crocus giallu, avete una mamma è u babbu, chì dumandate, o mamma dervisu manghja u mo babbu pioggia". A valle di Pir Sultan Abdal si adatta ancu à Narlıdere è à a ghjente di Narlıdere. Perchè in questa vaddi, micca solu i facci di a vita, l'arburi, l'acelli è i fiori crescenu. À u listessu tempu, l'essenza, u rispettu, l'amore è u curagiu chì mantene a vita inseme cresce cù e parolle di Pir Sultan. Sò chì ogni arbulu serà u nostru cumpagnu, ogni fiore serà u nostru surrisu, è l'acelli seranu i nostri cumpagni in stu parcu. Ogni volta chì avemu intesu u sonu di l'acelli, avemu da ricurdà u modu di a bontà. Videremu u percorsu di a vita una volta à traversu l'ochji di a cunfessione è a nubiltà di Pir Sultan. Oghje, simu fieri di vede chì avemu riesciutu à stabilisce un bonu ligame, una relazione sottile trà i strati urbani è ecologichi di a vita ".

"Aumenteremu a fertilità di sti terreni è sparteremu equamente"

U presidente Soyer hà dettu ancu: "Pir Sultan Abdal dice in una di e so parolle; U rossignol spensieratu sbarca nantu à u ramu di rosa ? U nostru prublema, a nostra cura, u nostru sognu, a nostra speranza hè İzmir, Türkiye. Viderete chì assai prestu ghjunghjemu à un paese maravigliosu cù parechji culori, parechje voci, è assai respiru, cum'è i rami di primavera fioriti. Multiplicheremu a fertilità di sti terri è sparteremu bè. Cù a mo fede eterna in u putere di a primavera, vogliu ringrazià u mo preziosu cullega, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, è i so culleghi, chì anu cuntribuitu assai à a vita di sta preziosa zona. Cù una grande determinazione, travaglia duru è cù tutte e so forza, cù un grande ligame di core, passione è passione per Narlıdere. Vogliu chì u Pir Sultan Abdal Life Valley sia benefica per Narlıdere è a ghjente di Narlıdere.

I carri si sò spustati in Narlıdere Metro

U presidente Soyer, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u Metro Narlıdere, chì hè per esse cumpletu in a ceremonia, hà dettu: "Semu ghjunti à a fine di u metro. Per a prima volta eri, u trenu, vale à dì i carru di u metro, si sò spustati. I nostri travagliadori sò ghjunti nantu à i carri. Prima di a fine d'aprile, faremu u volu di prova. Andemu à Narlıdere da Fahrettin Altay. Allora cuminciaremu à trasportà tutte e persone di Izmir ".

"U Sindaco di Bronzu ùn gestisce micca a cità solu, ma cù una mente cumuna"

U sindaco di Narlıdere, Ali Engin, chì hà ospitu a cerimonia, hà dettu: "Dapoi u nostru primu appuntamentu, avemu dettu: "Portemu novi piazze à e cità, risturà i nostri edifici storichi, facemu strade pedonali" durante e riunioni chì avemu fattu cù u nostru sindaco di Tunç. U nostru merre hà dettu ch'ellu sustene i merri chì anu fattu questu. Hà veramente rializatu a so prumessa. Sò grati à ellu. Tunç Soyer U nostru Prisidenti ùn cerca micca di guvernà a cità solu, ma cù una mente cumuna, esperti, camere è merri. In tutti i nostri servizii Tunç Soyer è u sustegnu di l'impiegati di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Grazie ", disse.

Cuntribuzione di 50 milioni di TL da u Metropolitan

Quandu u prugettu hè finitu, serà a più grande zona di rinfurzamentu suciale in u distrittu. U Pir Sultan Abdal Life Valley, chì hà da creà un corridore verde in Narlıdere, serà implementatu in cunfurmità cù u Pianu d'Azzione Green City di a Municipalità Metropolitana di Izmir. In u parcu, chì cuntribuisce à aumentà a qualità ambientale è a prutezzione di l'equilibriu ecologicu; Ci saranu 7 mila metri quadrati di spazi verdi è piste di bicicletta, 300 metri quadrati di sala multifunzione, 300 metri quadrati di spaziu suciale, 260 metri quadrati di cafeteria, mille metri quadrati di spaziu per eventi apertu è un parcheghju per 30. veiculi. Cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà furnitu un sustegnu di 50 milioni 396 mila lire à u Prughjettu Pir Sultan Abdal Yaşam Vadisi di a Municipalità Narlıdere.