A marca di caffè basata in Germania entra in u mercatu turcu

A marca di caffè basata in Germania entra in u mercatu turcu
A marca di caffè basata in Germania entra in u mercatu turcu

U caffè, chì hè diventatu una cultura in l'ultimi anni, hè diventatu un strumentu per u cummerciu cù a so industrializazione. Infine, a marca di caffè basatu in Germania si prepara à purtà u mudellu di a catena di caffè in stile talianu in u nostru paese. Sicondu u rapportu di Statista, cù u cunsumu di cafè per capita chì righjunghji 42,6 litri annu, u caffè si eleva à u cima trà e bevande più cunsumate in u mondu. Sustinutu da sta dumanda, a marca di caffè in Germania Doppio Coffee Roastery si prepara à offre i so prudutti à l'amatori di caffè in Turchia. U fundatore di Doppio, Abdurrahman Aydın, hà dettu: "Avemu pigliatu passi per assicurà chì l'amatori di caffè in Turchia ponu cumprà un caffè di qualità à un prezzu più assequible. Dopu avè consegnatu i nostri caffè à i punti di vendita, avemu u scopu di serve cù diverse rami ".

"À longu andà, stabiliremu picculi caffè in stile talianu"

U fundatore di Doppio, Abdurrahman Aydın, chì hà sottolineatu chì anu u scopu di offre u caffè à i cunsumatori à una scala industriale, cù un travagliu di alta qualità à un prezzu accessibile, hà dettu: "Sò natu è cresciutu in Amburgo cum'è u zitellu di una famiglia di espatriati di terza generazione. Puderaghju dì chì Amburgo hè una cità di caffè. Avemu stabilitu a nostra propria marca, Doppio Coffee Roastery, in u settore induve avemu intrutu cù i caffè italiani. I nostri primi dui filiali in Germania sò in u prucessu di apertura. Avemu decisu di navigà à u mercatu turcu per purtà i nostri prudutti di caffè à l'amatori di caffè in Turchia. Per offre a megliu sperienza di caffè, prima purteremu i nostri prudutti di caffè è poi ramificatemu. À longu andà, stabiliremu picculi caffè in stile talianu.

"Integremu a sustenibilità in ogni tappa di a nostra attività"

Dichjarà chì a sustenibilità hà una impurtanza critica per elli, u fundatore di Doppio, Abdurrahman Aydın, hà dettu: "Facemu e nostre spedizioni cù imballaggi riciclabili, ecologichi è ecunomichi per prevene i rifiuti di plastica. Pruducemu u nostru caffè cù u nostru staffu espertu. Facemu ogni tappa di u caffè da a torrefazione à l'imballa. Cuntinuemu a nostra pruduzzione senza sacrificà a qualità. In u periodu à vene, manderemu i nostri caffè à grandi alberghi, cumpagnie è ristoranti in diversi paesi, in particulare in Turchia. Pensemu chì u caffè hè più cà solu una bevanda è purtemu a nostra missione à a nostra attività ".