A migrazione inversa da Istanbul hà iniziatu

A migrazione inversa da Istanbul hà iniziatu
A migrazione inversa da Istanbul hà iniziatu

A ghjente d'Istanbul hà truvatu a suluzione per emigrà in altre pruvince. Mentre Eskişehir hè in cima di e cità chì l'Istanbuliti volenu spustà u più, Samsun è Sakarya anu seguitu u ranking. Dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras in ferraghju, un muvimentu di migrazione inversa hà iniziatu in Istanbul. Dopu avè ricivutu una intensa immigrazione dapoi l'anni 1980 è accolta circa u 20% di a pupulazione di Turchia, Istanbul hè avà situata cum'è pruvincia di immigrazione. U rapportu preparatu da eTaşın, chì offre un serviziu di trasportu chiavi in ​​mano di nova generazione, hà furnitu u rapportu di i movimenti di migrazione in Istanbul dopu i terrimoti. U rapportu hà paragunatu i primi 30 ghjorni dopu à u terrimotu cù u listessu periodu di 2022. Sicondu questu, Eskişehir hè a cità chì i Istanbuliti chì migranu in Anatolia Centrale, Tracia, e cità di u Mari Neru Centrale è Orientale volenu più spustà, seguita da e pruvince di Samsun è Sakarya.

eTaşın hà preparatu un rapportu esaminendu e richieste di trasferimentu di quasi mille clienti dopu i terremoti in Kahramanmaraş. In u scopu di u rapportu, hè statu osservatu chì e richieste provenienti da Istanbul sò state riunite in quattru regioni. Dichjarà chì queste regioni sò l'Anatolia Centrale, u Mar Neru, a Tracia è u Mediterraniu, rispettivamente, u Partner Fundatore di eTaş, Kadir Nezih Elgün, hà dettu: "Dopu à i terremoti chì sò accaduti u 6 di ferraghju, sò stati osservati grandi cambiamenti in e dumande di trasferimentu. In a settimana dopu à u terrimotu, a dumanda di trasferimentu diminuì drasticamente à 4 in 1, è dopu ci era un rapidu aumentu. Sicondu u rapportu, in u quale avemu analizatu e dumande di trasferimentu urigginatu da Istanbul dopu à i terrimoti, pudemu dì chì Istanbul hè diventata una cità di emigranti piuttostu cà una cità di ricezione. Trà i mutivi principali di questu hè u timore causatu da u pussibbili terrimotu d'Istanbul è i prezzi elevati di l'affitti.

"U numeru di persone chì abbanduneghja Istanbul dopu à i terrimoti aumenta ogni ghjornu"

Kadir Nezih Elgün hà dettu: "Avemu patitu grandi perdite in i terremoti in Kahramanmaraş, chì anu affettatu 11 pruvince di u nostru paese, è sfurtunatamenti avemu sperimentatu è sperimentendu dulori profondi chì ùn ponu micca esse compensati. Dopu à i terrimoti, assai pirsuni sintìanu l'inquietudine di u terrimotu, ancu s'ellu eranu luntanu da a zona di u disastru, è e suluzioni chì puderanu esse pigliate contr'à u terrimotu sò tornati à l'agenda. Istanbul, chì e cità sò in a zona di u terrimotu, truvonu a suluzione per migrà. Sicondu a ricerca chì avemu fattu, pudemu dì chì a migrazione inversa à queste regioni hà iniziatu in Istanbul, chì hà ricevutu immigrazione principalmente da u Mari Neru è e Regioni di l'Anatolia Centrale finu à oghje ".

A dumanda di Sakarya hà aumentatu 8 volte

Kadir Nezih Elgün, cofundatore di eTaş, hà dettu: "Ricertamenti, cù u rapidu aumentu di i prezzi di l'abitazioni in Istanbul, ci hè statu un intensu muvimentu di migrazione versu Tracia. Cù u terrimotu, sta migrazione accelerà è allargò i so cunfini. Comparatu à l'annu passatu, vedemu chì ci sò più immigrati in cità cum'è Edirne, Tekirdağ, Çanakkale, Sakarya, Eskişehir, Kayseri è Samsun. I fatturi chì portanu queste cità à u primu pianu sò u risicu bassu di terramoti è i prezzi di l'abitazioni è di a terra più prezzu. A dumanda di trasferimentu in queste pruvince hè aumentata da una media di 3 volte in paragunà à u listessu periodu di l'annu precedente. In fattu, Sakarya hà ricivutu 8 volte più dumanda, facendu a cità più desiderata per traslassi in tutta a Regione di Marmara. Çanakkale hà ricevutu 5 volte più dumanda, Edirne, Tekirdağ è Bursa 2 volte più dumanda ", disse.

E cità più mosse in Anatolia Centrale sò Kayseri è Eskişehir.

Kadir Nezih Elgün hà dettu: "Quandu guardemu à a Regione di l'Anatolia Centrale, vedemu chì e cità soprattuttu grandi ricevenu una media di 8 volte più richieste di trasferimentu cumparatu cù i stessi mesi di l'annu precedente", disse Kadir Nezih Elgün è cuntinuò e so parolle. seguita : piazzatu in fila. A dumanda di Konya, una altra grande cità in a regione, ùn hà micca cambiatu significativamente. Mentre Eskişehir hà 18 volte più dumanda cumparatu cù l'annu passatu, ci hè un aumentu di 7 volte in Kayseri è 4 volte in Ankara ".

Samsun divintò una di e cità più vulsutu di spustà

Duranti stu periodu, l'interessu in a Regione di u Mari Neru in particulare intensificatu. Mentre chì Samsun, a cità più desiderata di spustà, hà ricevutu 16 volte richieste di trasferimentu, sta tarifa hè stata registrata cum'è 6 volte in Ordu, 4 volte in Giresun è 3 volte in Trabzon. A dumanda di traslassi in u Mediterraniu, chì hè a regione più bassu, cù una crescita media di 4 volte trà e regioni 3 chì anu ricivutu richieste intense di trasferimentu da Istanbul, hà aumentatu 4 volte à Antalya è 2 volte à Mersin. Inoltre, ci hè una forte diminuzione di e dumande per e cità cum'è İzmir è Kocaeli ".

"A caratteristica cumuna di e cità chì ricevenu l'immigrazione hè u risicu bassu di terremoti"

Kadir, u so cumpagnu fundatore di eTaş, hà dettu: "Quandu esaminemu e quattru regioni prominenti, à dì Tracia, Anatolia Centrale, Mari Neru di u Mediu Oriente è u Mediterraniu, e caratteristiche cumuni di e cità migrate sò u risicu bassu di terramoti, è u cursu più bassu di i prezzi di a casa è di a terra paragunatu à Istanbul. " Nezih Elgün hà cunclusu e so parolle cusì: "L'afflussu attuale di migrazione inversa ùn hè micca una sorpresa per Istanbul, chì hà ricevutu una immigrazione pesante da a linea Samsun-Trabzon in u passatu. Per d 'altra banda, Eskişehir in a Regione di l'Anatolia Centrale, induve l'industrializazione hè intensa, è Sakarya in a Regione di Marmara sò ancu assai attraenti cù queste qualità ".