A densità di vacanze hà cuminciatu à l'aeroportu Sabiha Gökçen

A densità festiva hà cuminciatu à l'aeroportu Sabiha Gokcen
A densità di vacanze hà cuminciatu à l'aeroportu Sabiha Gökçen

Cumplendu i preparativi necessarii per l'intensità creata da l'aghjunzione di e vacanze di vacanze d'aprile à e vacanze imminenti, l'aeroportu Sabiha Gökçen hè prontu à riunite migliaia di passageri da 150 rotte cù i so amati.

À l'Aeroportu Internaziunale di Istanbul Sabiha Gökçen (ISG), chì furnisce voli à un totale di 45 destinazioni in 50 paesi cù 150 compagnie aeree, i preparativi necessarii sò stati cumpletati per evità a congestione durante e vacanze Eid.

A causa di i citadini chì volenu passà e so vacanze in a so cità nativa o in e regioni turistiche, a densità in u terminal di passageru hà cuminciatu à aumentà. À l'Aeroportu Sabiha Gökçen, chì hà aumentatu u numeru di passageri di 2023 per centu in i primi trè mesi di u 25 paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, sò stati fatti piani supplementari per i punti induve a densità di i passageri serà sperimentata durante e vacanze.

Massima satisfaczione di i passageri cù soluzioni tecnologiche

ISG, chì monitoreghja tutti i prucessi operativi cù u sustegnu di l'intelligenza artificiale, offre à i so passageri i servizii necessarii per un viaghju còmode è piacevule cù una applicazione mobile. Sabiha Gökçen, chì hà implementatu u sistema chì permette un accessu veloce è faciule à i voli domestici senza una carta d'imbarcu, ma solu cù una nova carta d'identità di chip, permette transazzione senza bisognu di u persunale di servizii di terra.

À l'aeroportu, chì sviluppa soluzioni innovative per facilità l'esperienze di u volu è di i passageri, un novu accordu hè statu fattu in i terminal domestici è internaziunali in u scopu di u Prughjettu di Espansione di Bus Gate 2022, è 15 porte internaziunali sò state aghjunte per accelerà i prucessi operativi. Cù l'altru prughjettu lanciatu in u scopu di u 2023, hè destinatu à espansione l'area di passaportu è furnisce una bona sperienza aeroportuale à u crescente numeru di passageri internaziunali.

Albayrak: 1 destinazioni novi u 3 di ghjugnu

U CEO di l'aeroportu, Berk Albayrak, chì hà dichjaratu chì l'accordi necessarii sò stati fatti per u massimu cunfortu di i passageri in l'alimentari, bevande, parcheggi è spazii di riposu, hà dettu chì i prughjetti di espansione sò stati realizati in l'ultimu annu in u terminal, chì hè in crescita i termini di u trafficu aereu è a densità di passageru dopu à l'epidemie, è da l'altra banda, a satisfaczione di i passageri cù soluzioni digitale hè stata aumentata.

Dichjarendu chì i voli à e novi destinazioni anu aumentatu cum'è una continuazione di l'aumentu di i passageri internaziunali, Albayrak hà dettu: "Da u 1 di ghjugnu, a compagnia aerea di bandiera britannica British Airways è l'aeroportu di Londra Heathrow, è Pegasus Airlines, l'aeroporti greci di Rodi è Lesbos, un totale di novi voli internaziunali 3. Semu pronti per a nova stagione cù a so destinazione ".

Dichjarà chì i travaglii cuntinueghjanu senza rallentà per maximizà a satisfaczione di i passageri, Albayrak hà dettu: "Avemu finitu tutte e nostre preparazioni per furnisce u megliu serviziu à i nostri passageri, chì ci importa di avè una sperienza di viaghju còmoda durante e vacanze. Ottimisimu u tempu d'attesa in e zone di check-in è di consegna di bagaglii nantu à i nostri voli domestici, è furnisce à i nostri invitati parechje cunvenzioni in ogni tappa di i so viaghji.

L'aeroportu, chì hà chjusu l'annu 2022 cù 30,8 milioni di passageri, hà u scopu di aumentà ancu u numeru di visitatori in a nova stagione.