Avvenimentu di u ghjornu Zero Waste per e vittime di u terremotu chì restanu in u Campus Kesikköprü di ABB

Avvenimentu di u ghjornu Zero Waste per e vittime di u terremotu chì restanu in u campus di Ankara Kesikkopru
Avvenimentu Zero Waste Day per e vittime di u terremotu chì restanu in Ankara Kesikköprü Campus

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà urganizatu un avvenimentu apposta per u 30 March, u ghjornu Internaziunale di Zero Waste per i sopravviventi di u terremotu chì stanu in u Campus Kesikköprü. Mentre a furmazione hè stata data à i participanti in modu di sensibilizà nantu à u rifiutu zero, i zitelli anu una ghjurnata divertente cù a corsa di raccolta di rifiuti, i cartoni è proiezioni di teatru.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì urganizeghja diverse attività per i citadini è i zitelli affettati da u terrimotu, cuntinueghja i so sforzi per sensibilizà nantu à l'ambiente è zero rifiuti.

U Dipartimentu di Estetica Urbana, Branch di Coordinazione di i Rifiuti, hà urganizatu un avvenimentu culuritu è ​​divertente u 30 di Marzu di u ghjornu Internaziunale di Zero Waste per e famiglie affettate da u terrimotu ospitate da ABB in u Campus Kesikköprü.

OBIETTIVU : SENSIBILIZZA SUI RIFIU ZERO

A Direzzione di a Branca di Coordinazione di i Rifiuti hà aumentatu sia a cuscenza di u rifiutu zero sia a motivazione morale di i sopravviventi di u terrimotu è di e so famiglie in l'eventu chì hà urganizatu à l'occasione di u 30 di Marzu di u ghjornu Internaziunale di Zero Waste.

In u prugramma assistitu da e donne è i zitelli, a furmazione di rifiuti zero hè stata data à i participanti da furmatori esperti, mentre chì i zitelli si divertenu cù attività cum'è teatru, proiezioni di cartoni è una corsa di raccolta di rifiuti preparata per elli.