Cumu si passa a stitichezza in Ramadan? Cosa da fà per allevà a stitichezza durante u digiunu?

Cumu trattà a stitichezza durante u Ramadan Cosa da fà per allevà a stitichezza durante u digiunu
Cumu trattà a stitichezza durante u Ramadan Cosa da fà per allevà a stitichezza durante u digiunu

Cosa da fà è chì ùn deve micca fà per allevà a stitichezza durante u digiunu? Duranti u mese di Ramadan, l'iftar deve esse apertu cù un vetru d'acqua calda è datti o alivi, seguitu da zuppa. Dopu avè rottu u veloce è piglià una pausa per circa 20 minuti dopu à u cunsumu di zuppa, u manghjatu principale deve esse principiatu. Preferite principarmenti i platti principali di verdura durante u mese di Ramadan minimizerà i prublemi di stomacu è digestivu chì ponu esse sperimentati in i ghjorni dopu. Mentre manghja, l'alimenti deve esse cunsumati lentamente è in picculi muzzichi. Almenu 1-2 ore dopu à cunsumà u pranzu principale, i dessert cum'è frutti, gullaç è compote o dessert di latti deve esse cunsumati solu cum'è 1 parte.

Siccomu l'ingesta di fluidu diminuirà in u Ramadan, hè necessariu di sustene l'ingesta di fluidu bevendu acqua, soda, tè verde-nìuru è altre tisana dopu l'iftar. In sahur; U cunsumu di l'alimenti ricchi di proteine ​​​​cum'è u iogurtu, u latti, u furmagliu è l'ova è u pane di granu integrale o di segale prolongerà ancu a rata di sazietà è a durata u ghjornu dopu. Inoltre, hè utile per alluntanassi da l'alimenti di carbuidrati chì sò largamente cunsumati durante u Ramadan, ma attivanu a sensazione di fame dopu avè manghjatu. L'alimenti chì cuntenenu carbuidrati causanu l'aumentu è a caduta rapida di u zuccheru in sangue. A maiò parte di e persone in digiunu affrontanu u prublema di stitichezza durante u Ramadan. A ingesta di fluidu insufficiente, u cambiamentu di i tempi di alimentazione è l'inattività eccessiva in questu prucessu causanu u metabolismu à rallentà.

Per prevene u stinimentu in questu mese, l'alimenti fibrui cum'è frutti, ligumi, frutti secchi è legumi, bulgur è noci deve esse cunsumati in iftar è sahur. Ancu s'ellu ùn pudete micca muvimenti durante u ghjornu, camminendu per 45 minuti o fà esercizii ligeri dopu à l'iftar è piglià assai fluidi trà i pranzi è cunsumà 3-4 pezzi di albicocca secca è prugne o a so compota, soprattuttu dopu à manghjà, impediscenu a stitichezza. per quelli chì anu prublemi di stitichezza.

Per riduce a perdita di fluidu in u corpu per via di u Ramadan, deve esse cunsumatu assai fluidi. Inoltre, a pressione sanguigna bassa è a fatigue pò esse per via di una ingesta di fluidu insufficiente. Per quessa, hè assai impurtante per piglià almenu 3 litri di fluidu ogni ghjornu durante u mese di Ramadan.