Cafe-Kondus, chì taglianu a cunnessione visuale di l'Istambuli cù u Bosforu, ùn sò micca demoliti.

Ùn demoliscianu micca u Cafe Kondus Adiacente à a Moschea IBB Kuskonmaz
İBB "Ùn demucranu micca i Cafe-Condos Adiacenti à a Moschea Kuşkonmaz"

L'imprese illegali, chì taglianu a cunnessione visuale di Istanbuliti cù u Bosforu è disturbanu l'integrità di a Piazza Üsküdar, chì hè stata purtata à a cità da IMM, sò stati una volta di più prutetti da a Direzzione Provinciale di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu è u Governatoratu di u District Üsküdar. . A decisione di a tribunale datata u 6 d'aprile di u 2023, hà truvatu l'İBB ghjustificatu, è a demolizione di u caffè illegale hè stata impedita una volta di più. E squadre IMM si sò andate à u caffè u 10 d'aprile di u 2023 per piglià azzione legale. U persunale di l'IMM chì vulia realizà u prucessu di demolizione hè statu bluccatu da e squadre di sicurezza assignate da l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Üsküdar. U bloccu cuntinueghja per 3 ghjorni.

RISPETTU À MİMAR SİNAN

A Moschea Semsi Ahmed Pasha, chì hè stata custruita da Mimar Sinan à l'intersezzione di i venti in u XVIe seculu per chì l'uccelli ùn anu micca cacca nantu à elli, sò stati custruiti ghjustu accantu à a Moschea Kuşkonmaz, cum'è cunnisciuta trà a ghjente, in u 16u seculu. Strutture illegale chì taglianu a cunnessione visuale di Istanbulites cù u Bosforu è disturbanu l'integrità di a piazza Üsküdar, chì hè stata purtata à a cità da l'IMM, sò prutetti malgradu l'ordine di a corte. Gürkan Akgün, Capu di u Dipartimentu di Zonificazione è Urbanizazione, hà dettu: "Ùn hè micca legale piantà sta distruzzione. Ancu se avemu vintu u casu, ùn pudemu micca fà a demolizione. Semu rispunsevuli di a distruzzione ", disse.

LAVATE NON PERMESSA

I squadre IMM, chì anu utilizatu i so diritti legali da u principiu di a settimana è andonu in a regione per l'evacuazione è a demolizione, trovanu a polizia chì travaglia cù a direttiva di l'Uffiziu di u Governatore di u Distrettu di Üsküdar. U prucessu cuntinueghja per 431 caffè nantu à 4 isule è 359 imprese nantu à 367 è 3 isule, chì sò in l'accordu Üsküdar Square di IMM. Inoltre, alcuni di elli sò di proprietà di IMM.

Malgradu a decisione di demolizione di u Cumitatu IMM è a decisione di a tribunale chì rifiutava a dumanda di sughjornu di l'esekzione, u caffè illegale vicinu à a moschea hè stata prutetta da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. Invece di priservà u travagliu di Mimar Sinan, u caffè chì hà disturbatu a so estetica è l'integrità hè stata prutetta.

A CORTE FUNDA IMM RIGHT

L'applicazione di l'impresa illegale, chì hè stata impedita di esse demolita, à u tribunale per a sughjornu di a decisione d'esekzione hè stata rifiutata. Ancu s'ellu ùn ci era micca ostaculi legali à a decisione di e squadre di l'IMM per evacuà è demolisce, a listessa manu hè intervenuta è ùn hà micca esercitu a demolizione.

A DECISIONE LEGALE NON IMPLEMENTATA

A demanda presentata da i pruprietarii di l'imprese à a Corte Amministrativa Regiunale d'Istanbul per l'annullamentu di a decisione di u cumitatu è a sospensione di l'esecuzione hè stata rifiutata. I squadre İBB anu pigliatu l'azzione per evacuà è demolisce u caffè illegale adiacente à a Moschea Kuşkonmaz. Tuttavia, a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè intervenuta à a listessa data, affirmannu chì era autorizata, è scrivendu à u Guvernatore di u Distrettu di Üsküdar, esigendu chì misure di sicurezza sò state prese, dicendu chì "a distruzzione pruvucarà danni irreparabili in u paese. futuru". L'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Üsküdar ùn hà micca infurzatu a decisione di demolizione legale dapoi ghjorni plantendu a polizia davanti à a polizia municipale.

L'ILLEGALS IN ÜSKÜDAR CONTINUANO DA 2019

L'illegalità è u cumportamentu arbitrariu simili in Üsküdar dura da u 2019. IMM, decisu di salvà u Bosforu, chì hè a zona di usu cumuni di 16 milioni di Istanbuliti, è tutta a costa da l'invasioni cù a so vista unica, hà affruntatu ostaculi in Üsküdar da u principiu. A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà pigliatu azzione per finisce l'occupazione di l'imprese illegali nantu à a costa di Üsküdar Salacak dapoi u 2019. Tuttavia, a municipalità di Üsküdar è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà cura di una manciata di operatori. L'invasori eranu prutetti.

QUALCHE IMPRESA ANCORA GUARDATA

IMM hà realizatu a demolizione di 10 di l'imprese illegale 3 chì occupanu i camini di caminari di a ghjente, chì copre l'imaghjini nantu à a spiaggia di Salacak cù una vista di a Torre di Maiden è a penisula storica. Tuttavia, i restanti 7 imprese illegali anu decisu di firmà l'esekzione. Mentre i prucessi di a tribunale cuntinueghjanu in favore di IMM, a Municipalità di Üsküdar è u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione anu fattu in fretta un cambiamentu di u pianu di zonificazione per prutege l'occupanti, per prutege strutture illegali cum'è giardini di tè, caffè, ristoranti è buffet nantu à a spiaggia di Istanbul. residenti.

UNA FEBBRA DI UPERATORE HAN STATA PROTEGGIATA DA U CHANGE DI ZONING

U pianu di zoning hè statu ancu cambiatu da a municipalità di Üsküdar. U cambiamentu hè statu appruvatu immediatamente da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Per quessa, 431 caffè nantu à l'isule 4 è l'imprese 359 in l'isule 367 è 3 sò stati pigliati sottu prutezzione.

IMM hà fattu ciò chì e lege dicenu

IMM hà agitu in u quadru di a so autorità dapoi u principiu. Pigliò azzione legale. A Direzzione IMM di l'Immubiliare hà dumandatu à u Governatore di u Distrettu di Üsküdar cù una lettera ufficiale per l'evacuazione di strutture illegali. A dumanda legale ùn hè statu rispostu. Il s'opposait à la suspension des décisions d'exécution. L'evacuazione di strutture illegale, alcune di quali si trovanu nantu à terri intitulati appartene à IMM, hè stata dumandata. Mentre u prucessu di a tribunale cuntinueghja, hè statu dichjaratu chì alcune strutture illegali eranu in a zona di prutezzione ambientale speciale. In questu sensu, u mutivu hè statu datu chì a Direzzione Pruvinciale di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climàticu hè autorizata è chì queste imprese illegali anu ricevutu un Certificatu di Registrazione di l'Edifiziu. Determinatu à salvà Salacak Beach, unu di i posti più belli di Istanbul è l'area di usu cumuni di 16 milioni di Istanbuliti, da l'invasioni, IMM hà da cuntinuà à cumpiendu i so obblighi legali.