I travaglii di Restaurazione di a Mansion Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa sò iniziati

Golbasi Hallacli Mehmet Aga U travagliu di Restaurazione di a Mansion hè iniziatu
I travaglii di Restaurazione di a Mansion Gölbaşı Hallaçlı Mehmet Ağa sò iniziati

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà restauratu i beni culturali è storici di a capitale rinnuvenduli in cunfurmità cù a so forma originale, restaurà a Mansion Hallaçlı Mehmet Ağa in u distrittu di Gölbaşı, chì hè trà l'impurtanti edifici storichi di a Guerra d'Indipendenza, da cunservà a so struttura naturali.

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, hà spartutu u travagliu fattu in Mansur Mansion nantu à i so cunti suciali: "Ristabilisce a Mansion Hallaçlı Mehmet Ağa, chì risponde à i bisogni di pane di i nostri eroi in a Guerra di l'Indipendenza, induve sò stati posti i fundamenti di a Republica. "Continuemu à prutege ogni parte di a lotta naziunale purtendu à a luce".

A Municipalità Metropolitana d'Ankara porta prughjetti impurtanti per prutege e strutture storiche di a capitale è per mantene u so patrimoniu culturale vivu.

In azzione per trasfirià a storia di a capitale à e generazioni future, a Municipalità Metropolitana d'Ankara hà iniziatu i travaglii di restaurazione di a Mansion Hallaçlı Mehmet Ağa in u distrittu di Gölbaşı, chì hè trà l'edificazioni storichi impurtanti di a Guerra d'Indipendenza.

U PRESIDENTE ANNUNCIAva SLOW

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, hà spartutu u travagliu fattu in Mansur Mansion nantu à i so cunti suciali: "Ristabilisce a Mansion Hallaçlı Mehmet Ağa, chì risponde à i bisogni di pane di i nostri eroi in a Guerra di l'Indipendenza, induve sò stati posti i fundamenti di a Republica. "Continuemu à prutege ogni parte di a lotta naziunale purtendu à a luce".

HÈ OBIETTIVI ESSERE COMPLETE IN 2023

L'opere, chì includenu opere di topografia, restituzione, risturazione è paisaghjisticu realizate in u circondu Hallaçlı Mehmet Ağa Mansion, custruita nantu à una superficie di 5 mila 755 metri quadrati, chì furnia supportu alimentari à Mehmetçik durante a Guerra di l'Indipendenza, sò destinati. per esse cumpletu in 2023.

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, chì hà esaminatu l'opere in situ, hà dichjaratu chì l'edifiziu serà restauratu in cunfurmità cù a so struttura storica è hà dettu: "Konak hè un edifiziu cù una identità chì pudemu dì hè u unicu esempiu in a campagna di l'architettura civile di u 1u Periudu Architetturale Naziunale di a nostra Republica, chì vedemu parechje volte in u Centru Storicu di Ulus. In u primu stadiu, u travagliu di pulizia hè stata realizata. Avà avemu principiatu u travagliu di cunsulidazione. "Dopu un pocu tempu, compieremu u travagliu di risturazione è u mette à u serviziu di u populu di Ankara in u 100 anniversariu di a nostra Capitale è Republica", disse.

In u scopu di u prugettu, ci sarà un spaziu di mostra per i prudutti agriculi di a regione in u sotano di l'edifiziu, è spazii di degustazione à a terra è u primu pianu. Una stanza in u palazzu serà cuncepita cum'è un museu induve l'effetti persunali di Hallaçlı Mehmet Ağa è i documenti è l'uggetti di u periodu seranu esposti.

U TURISMU SI PORTA À A CAPITALE CU UN APPROCUM PARTICIPANT

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale hà u scopu di rinvivisce u palazzu storicu cù una storia di più di 100 anni, chì hè stata donata à a Municipalità Metropolitana da Andaç Atak, a figliola di Mehmet Atak, è mette in luce l'Era Republicana, è per purtà lu à u turismu di a cità.

Sottulineendu chì anu u scopu di purtà Hallaçlı Mehmet Ağa Mansion in u turismu di a capitale cun un approcciu participativu, u Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale Bekir Ödemiş hà datu e seguenti informazioni nantu à u travagliu realizatu:

"Avemu sviluppatu u prucessu chì avemu creatu in u nostru travagliu nantu à tutte e strutture architettoniche storiche, culturali è qualificate in Ankara. Mentre restaurava stu edifiziu, avemu tenutu riunioni di ricerca cù l'urganisazioni non governamentali, e camere prufessiunali è l'università. In u risultatu di quelli riunioni di ricerca, avemu criatu a filusufìa di u prugettu, compie i disegni di u prugettu, è avemu avutu u nostru prughjettu appruvatu da u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Ankara, postu chì era un edifiziu registratu. "Allora avemu principiatu u travagliu di risturazione facendu l'offerta di implementazione".