"Halit Kıvanç City Stadium" hè apertu à u so nome

'Halit Kivanc City Stadium hè statu apertu à u so nome
"Halit Kıvanç City Stadium" hè apertu à u so nome

U stadiu in Gaziosmanpaşa, chjamatu dopu à u tardu Halit Kıvanç, u veteranu di a storia di sport è televisione turca, hè statu apertu. U presidente di u partitu IYI Meral Şener, presidente di l'IMM è candidatu à a vicepresidenziale di Nation Alliance Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Gaziosmanpaşa Hasan Tahsin Usta, davanti à i tribuni chì eranu imballati.

"Halit Kıvanç City Stadium", cumpletu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB) è a Municipalità di Gaziosmanpaşa, hè stata aperta in u scopu di a maratona "300 Progetti in 300 Days". L'apertura di u stadiu, chì hè stata messa in serviziu in u District Mevlana; U presidente di u partitu IYI Meral Şener, presidente di l'IMM è candidatu à a vicepresidenziale di Nation Alliance Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Gaziosmanpaşa Hasan Tahsin Usta. Bülbin Kıvanç, moglia di u tardu Halit Kıvanç, un veteranu sportivi, è a so famiglia eranu ancu presenti à l'apertura. À l'apertura induve i tribuni eranu imballati, rispettivamente; Usta, İmamoğlu è Akşener anu fattu discorsi. Tutti i trè nomi anu cundannatu l'attaccu armatu à l'edificiu di a Direzzione Provinciale di u Partitu IYI d'Istanbul.

GRAZIE DA AKŞENER À İMAMOĞLU È MAESTRE

Akşener, chì hè ghjuntu à a piattaforma induve i participanti, chì riempianu i stands, anu da un discorsu cù u slogan "Tuttu serà bè", hà rispostu à l'audienza dicendu "Pensu ancu cusì". "Prima di tuttu, u nostru sindaco, Mr. Ekrem İmamoğlu ringraziu u sgiò ; per avè riunitu cun voi in stu bellu ambiente. Allora vogliu ringrazià u sindaco di Gaziosmanpaşa; Akşener hà dettu: "Oghje, inauguremu stu bellu stadiu in memoria di un nome assai preziosu. Semu quì per apre un stadiu in memoria di u tardu Halit Kıvanç, u nostru mudellu, chì ognunu di noi - maschile o femina - ammirava in a nostra ghjuventù. È ghjustu davanti à mè sta a signora è a so famiglia. Vi salutu cun u più prufondu rispettu. Vogliu a misericordia di Diu nantu à Halit Abi è u so postu in u celu. Vogliu ch'ellu vi scuntrà in u celu ", disse.

İMAMOĞLU: "DA U PASSU À PRESENTE, GRAZIE A QUELLI CHE HAN CONTRIBUITU"

Dichjarà chì u sindaco di Gaziosmanpaşa Usta, chì hà parlatu davanti à ellu, hà spiegatu u prucessu di custruzzione di u stadiu in una bona manera, İmamoğlu hà dettu: "Ringraziu ancu tutti i gestori chì anu cuntribuitu da u passatu à u presente, u defuntu Signore, ringraziu sinceramente à u Signore. gestori di a municipalità di Gaziosmanpaşa per a so cooperazione ". In quantu à u stadiu chì anu apertu, İmamoğlu hà dettu: "Questu hè un locu induve tutte e bellezze di u football seranu mantenute vive cù u so campu appruvatu da a FIFA, a tribuna di 5000 persone, i spazii d'usu muderni chì rispondenu à tutti i bisogni. Hà un parcheghju, avemu aghjustatu una nursery chì ùn esiste micca prima, è hà una bella nursery per 120 persone. Cù a so zona di mercatu, serà unu di i lochi più vivaci di a regione. À u listessu tempu, 21 club sportivi chì operanu in Gaziosmanpaşa averà centri di furmazione per sustene u sport amatoriale.

"ÙN AVAMU MAI AVERTU A RICERCA NOME IN STAT"

Nutendu chì ùn anu avutu micca difficultà à circà un nome per u stadiu, İmamoğlu hà dettu: "Cum'è una persona chì mi piace assai, chì insegna veramente u sport, ùn dice micca solu u sport, ma appena mortu, aghju dettu:" duverebbe definitivamente chjamà stu stadiu dopu Halit Kıvanç. È ringraziu sinceramente a so moglia assai preziosa è a famiglia, chì hà accettatu questu è hà datu "accettazione" à sta idea cun noi. Caru Halit Kıvanç, qualunque cosa hà fattu, l'hà fattu dendu u so dovutu. Hà fattu ogni travagliu di ghjurnalismu, di trasmissione di radio è di televisione è di scrittura bè. Hà datu u dirittu di esse umanu. Halit Kivanc; Hè u valore cumunu è l'amante cumunu di tutti quelli chì u cunnoscenu, amparanu da ellu, l'ascoltanu, tutta a sucetà. Era vivu è continuerà à esse cusì. Vogliu ringrazià a so famiglia una volta di più per sparta stu orgogliu cun noi ".

I FAMOSI ANTICHI JUCATURI DI CALCIO PIGLIANU IN SCENA

In a partita d'esibizione per l'inaugurazione di u stadiu, l'antichi ghjucadori di football, ognunu di i quali avianu ghjucatu in i club impurtanti di Turchia, pigliò u palcuscenicu. Akşener è İmamoğlu; ex-footballatori Ali Cansun, Sedat Yeşilkaya, Cihan Haspolatlı, Mert Korkmaz, Ömer Hacısalihoğlu, Adem Çalık, Tarık Daşgün, Hasan Yiğit, Lemi Çelik, Orkun Uşak, Ümit Karan, Ali Tandoğan, Anıl Karan, Bayern, Tuncayt Örçian , Gökhan Zan, Can Arat, Eren Aydın, Emre Toraman, Soner Boz è Orhan Kaynak posanu per una foto memoriale.

FRAI SERVICE À 24 CLUB SPORTIF OPÉRANT AU DISTRICT

U stadiu, custruitu da İBB in Gaziosmanpaşa, hè statu chjamatu Halit Kıvanç, u maestru di a storia di u sport è a televisione turca. Prima di custruisce u stadiu, era usatu cum'è u campu di tribuna di 300 persone di Kazım Karabekir Mevlana Sports Club. Stat, in a so nova forma; Hà una tribuna di 5000 persone, 4 vestiari, 4 sale di coaching, 2 sale d'arbitri, 1 sala d'osservatori, 1 sala di cuntrollu di doping, 1 sala di stampa è 6 uffici amministrativi. In u stadiu cù un pianu di campu appruvatu FIFA; Ci saranu ancu spazii di trasmissione in diretta è 24 uffizii da esse attribuiti per l'usu di i club sportivi dilettanti. U stadiu, chì accoglie ancu e cumpetizioni di i clubs di football prufessiunale, serà ancu un centru di furmazione per i clubs sportivi 24 chì operanu in u distrittu. In u stabilimentu; Parcheghju, kindergarten è zona di mercatu sò ancu dispunibili.