"Hope Street" in Kahramanmaraş hè diventatu una casa calda per i malati di cancro è e so famiglie

Hope Street in Kahramanmaras hè diventata una casa calda per i malati di cancro è e so famiglie
"Hope Street" in Kahramanmaraş hè diventatu una casa calda per i malati di cancro è e so famiglie

In Kahramanmaraş, l'epicentre di i terrimoti accaduti u 6 di ferraghju, u Ministeru di l'Interior hà creatu una "Strada di Speranza" fora di cuntenituri per i malati di cancru è e so famiglie.

In a cità di u containeru di l'Università Kahramanmaraş Sütçü İmam (KSU) Avşar Campus, ci sò spazii suciali cum'è un giardinu di hobby, corsi è parchi per i zitelli in a strada creati per 21 malati di cancro è e so famiglie.

Tutti i bisogni di e vittime di u terrimotu sò scontri sottu a coordinazione di l'AFAD, mentre chì i cuntenituri cuntenenu equipaghji cum'è acqua calda, cucina, bagnu è toilette.

U guvernatore di Sakarya, Çetin Oktay Kaldirim, chì hà servitu cum'è u guvernatore coordinatore in Kahramanmaraş, hà dichjaratu chì i bisogni di l'oghje differiscenu da i bisogni in u primu mumentu dopu à u terrimotu, è chì sò stati realizati studii speciali chì anu da esse più sensibili.

Dichjarà chì i servizii è i travaglii sò realizati per copre tutti i segmenti di a sucità è tutte e vittime di u terrimotu, Kaldirim hà dettu: "A strada chì campemu hè unu di elli. L'avemu chjamatu Hope Street, una strada induve pusemu i nostri pazienti cù leucemia, cancru è quelli chì necessitanu trattamentu speciale ". disse.

U numeru di Containers Aumenterà à 45

Dichjarà chì u numeru di cuntenituri in a strada Umut serà aumentatu, Mr. Lift hà dettu:

"Prima, avemu messu 21 famiglie in 21 cuntenituri, è dopu ci era bisognu, facemu 24 altri. Era un bellu prughjettu induve avemu accoltu 45 famiglie in 45 cuntainer in duie strade. Avemu dumandatu u so nome à e famiglie, "Avemu a speranza". Dicenu, è hè per quessa chì l'avemu chjamatu cù ispirazione da e famiglie quì. Avemu stallatu e famiglie è scontru tutti i so bisogni da a televisione à a lavastoviglie. Avemu accoltu a cucina di zuppa, a masjid è e zone di attività suciale. Avemu ancu creatu spazii di attività per i zitelli. Avemu stabilitu attelli di cucitura è ricami, facemu un giardinu di hobby per ognuna di e nostre famiglie.

Mr. Sidewalk, grazia à i cuntributi di e famiglie, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u nostru Ministru, Mr. Dichjarà chì hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu, in particulare Süleyman Soylu, spiegò chì a strada hè una bella opera chì mostra a faccia calda di u statu, u so latu cumpassione è misericordioso, chì abbraccia è ghjunghje à ogni segmentu, è chì tocca u so core. .

I pazienti ringrazianu l'Autorità

Mürsel Küçük, 40 anni, un paziente cù leucemia, hà dettu ch'ellu hè statu pigliatu in u terrimotu mentre era trattatu in un ospedale in Gaziantep.

Dichjarà chì u diagnosticu di a malatia hè stata fatta circa 1,5 anni fà è chì hà avutu un trasplante di medula ossea circa 3 mesi fa, Küçük ringraziò l'autorità chì anu creatu Umut Street per elli.

Sema Köstü, 42 anni, a mamma di trè figlioli chì e so case sò state danumate in u terrimotu, hà dichjaratu ch'ella hà amparatu chì avia cancru l'annu passatu è chì hà cuminciatu à riceve trattamentu di quimioterapia dopu a so cirurgia.

Dicendu chì Hope Street hè una speranza per elli, Köstü hà dettu: "Che u mo Signore ùn lascià micca u nostru statu colapsà è ùn lascià micca fà un tali disastru à u nostru paese di novu. Chì Diu sia piacè di tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a strada ". disse.