I corsi di KOMEK per e persone cun disabilità attiranu l'attenzione

KOMEKin Corsi Disabili Interessati
I corsi di KOMEK per e persone cun disabilità attiranu l'attenzione

U cursu "Comunicazione in a vita suciale", chì hè statu apertu per a prima volta da i Corsi prufessiunali di a municipalità metropolitana di Konya per i sorditi, cuntribuisci à a fiducia in sè stessu è à u sviluppu persunale di i trainees. I corsi di artisanali aperti per i sorditi è i malati di vista attiranu ancu l'attenzione.

I corsi aperti per i disabili in Konya Metropolitan Municipality Vocational Courses (KOMEK) attiranu l'attenzione.

KOMEK, chì si rinnuva in permanenza è rializeghja furmazioni per e cundizioni di u ghjornu, cuntinueghja à serve à e persone disabili chì volenu migliurà si è participà à a vita suciale cù i corsi più impurtanti aperti per i disabili in a primavera.

In questu cuntestu, u corsu "A cumunicazione in a vita suciale", chì hè statu apertu per a prima volta per osservà a cumunicazione di i sorditi in a so vita quotidiana è privata è per cumunicà in modu efficace in e regule, attrae ancu l'attenzione. In a furmazione, chì hè sustinutu da a spiegazione di u Cunsigliu di Famiglia è a traduzzione in lingua di i segni, l'apprendisti sorditi guadagnanu fiducia in sè stessi à a fine di a furmazione è cuntribuiscenu à u so sviluppu persunale.

CORSO “ARTIGIANALE” PER I HANDICAPATI AUDITI E VISUALI

In novu, u cursu "Artisanale" apertu per i sorditi è i malati di vista hè trà i corsi populari di KOMEK. Mentre chì a furmazione in maglieria è rami di cucitura simplici hè datu in u cursu di l'artighjanu apertu per i sordi; In u cursu apertu per i deficienti visuali, a furmazione hè datu in i rami di maglia, ghjornu speciale è preparazione di caramelle di matrimoniu.

I citadini disabili chì anu assistitu à i corsi anu dichjaratu ch'elli eranu felici d'avè l'uppurtunità di sviluppà elli stessi è dicianu chì anu pruvatu à cumpiendu e so carenze grazia à KOMEK.