I prughjetti chì susciteranu u Centru Storicu di Ulus sò in corso

Prughjetti in corso chì risalteranu di novu u centru storicu di Ulus
I prughjetti chì susciteranu u Centru Storicu di Ulus sò in corso

I travaglii in a custruzzione di u "Ulus Cultural Center and Grand Bazaar Dolmus Stops", chì sò trà i prughjetti di a Municipalità Metropolitana d'Ankara chì portanu u Centru Storicu di Ulus à i so pedi, sò stati finiti à un ritmu di 80 per centu. I travaglii in a custruzzione di u "Ulus Cultural Center and Grand Bazaar Dolmus Stops", chì sò trà i prughjetti di a Municipalità Metropolitana d'Ankara chì portanu u Centru Storicu di Ulus à i so pedi, sò stati finiti à un ritmu di 80 per centu. Cù u prughjettu, chì hè previstu di risolve u prublema di parcheghju di a regione, a sala di esibizioni, i spazii cummerciale è u Museu Visually Impaired seranu purtati à a Capitale.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà rinnuvatu l'edificazioni in Ulus, a regione storica di a capitale, in cunfurmità cù a so struttura, cuntinueghja à aghjunghje novi prughjetti per fà a zona un centru di attrazione.

U Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale cuntinueghja à travaglià nantu à u prughjettu di u Grand Bazaar di u Centru Culturale Ulus è di Stazioni Dolmus, chì hà iniziatu in u District Hacı Bayram. U prughjettu, di quale 80% di i travaglii di custruzzione sò stati finiti, hè previstu di esse cumpletu è di mette in serviziu quist'annu.

U STUDIU SI CONDUCE SECONDU A TEXTURE STORICA

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un prughjettu in cunfurmità cù a trama storica è hà dettu: "Quandu guardemu u Prughjettu di u Grand Bazaar di u Centru Culturale Ulus è di Stazioni Dolmus in generale, avemu compie circa 80 per centu di questu. Se nunda ùn va male, u nostru prughjettu serà cumpletu è messu in serviziu questu annu. Mentre chì u 80 per centu di i mura esterni sò quasi finiti, avemu finitu u gesso di gesso à u 75 per centu. I muri esterni di a sala di mostra è di u Museu di i Visivi sò finiti. U travagliu cuntinueghja nantu à i rivestimenti meccanichi di e zone cummerciale è di e facciate d'aluminiu.

U PROGETTU CONTRIBUIRÀ ANCHE À A SOLUZIONE DI U PROBLEMA DI CIRCUITÀ E PARKING

In u scopu di u prugettu, chì hè previstu per risolve u prublema di trafficu è parcheghju di a regione, u travagliu hè realizatu nantu à una zona di 100 mila metri quatratu. U pianu di u sotano di u prugettu hè statu cuncepitu cum'è un parcheghju privatu di vittura, è u pianu inferiore è u pianu di a terra sò stati cuncepiti cum'è fermate di minibus.

Nutendu chì u trafficu in a zona respirarà dopu à a fine di u prugettu, Ödemiş hà dettu: "Unu di i nostri prublemi più serii in u Centru Storicu di Ulus hè u prublema di trafficu è parcheghju. Cù u prugettu, pigliamu tutti i minibus Keçiören è Mamak situati in a regione attuale di Bentderesi in casa quì. À u listessu tempu, u parking civile quì risponde à i bisogni di parcheghju serii di a regione. I prughjetti chì aghjunghjenu valore à Ulus trasformeranu Ulus in un centru culturale è turisticu impurtante di l'Anatolia Centrale, Ankara è ancu Turchia. In u scopu di stu prughjettu, avemu a cultura, i lochi d'arte è e sale d'esposizione chì risponderanu à i bisogni di i turisti chì venenu in questa regione è i nostri citadini da Ankara ".

SERÀ A PRIMA IN TURCHIA

Ödemiş hà dettu ancu ciò chì segue nantu à u Museu di i Visivi, chì hè u primu in Turchia:

"Ci hè u Museu Visually Impaired in u quadru di u protocolu chì avemu firmatu cù l'Università Hacettepe, u Museu di Civilizzazioni Anatoliane è a Municipalità Metropolitana di Ankara. Hè u primu prughjettu in Turchia ... In novu, tutti i prudutti lucali di Ankara seranu esposti quì. Un bazar lucale, induve i nostri invitati è i turisti lucali è stranieri ponu vede i valori, tradizioni, usanze è prudutti di Ankara, servirà ancu quandu u prugettu hè finitu ".