I risultati di l'appuntamentu di i Docenti Disabilitati di MoNE 3 sò stati annunziati?

MEB hà annunziatu i risultati di l'appuntamentu di i prufessori cù migliaia di prufessori disabilitati
Avete MoNE 3 risultati di l'appuntamentu di i Docenti Disabilitati Annunziati?

L'annunziu di l'ultimu minutu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale hè ghjuntu à a Direzzione Generale di u Personale. U prucessu d'inchiesta di i risultati di l'appuntamentu di i prufessori disabilitati 2023 hè iniziatu. I candidati chì anu cumpletu e so preferenze cù punteggi EKPSS aspittavanu i risultati di l'applicazione. I risultati di i 3 500 appuntamenti di i Docenti Disabilitati sò stati annunziati ufficialmente in a cerimonia tenuta in u Ministeru di l'Educazione Naziunale. Oghje, 25 d'aprile di u 2023, i candidati puderanu accede à i so risultati nantu à personel.meb.gov.tr ​​MEB 3 mila 500 Cumu è induve amparà i risultati di a selezzione di i prufessori disabilitati? Eccu u screnu di ricerca di risultati di preferenza di l'assignazione di u maestru disabilitatu ...

Cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, 3 prufessori disabili sò stati numinati in a cerimonia tenuta à a Sala di u Cunsigliu MEB. U presidente Erdoğan hà datu a bona nutizia chì tutti i candidati chì anu applicatu ma ùn sò micca stati numinati seranu numinati. 500 mila 3 prufessori disabili sò stati numinati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale in u scopu di l'Esame di Selezione di Personale Publicu Disabilitatu (EKPSS) cù una cerimonia tenuta oghje.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà mintuatu per prima volta i terremoti chì anu accadutu in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju, è una volta hà vulutu pietà di Allah à quelli chì anu persu a so vita è a pacienza à i so parenti. Özer hà dettu: "Avemu ancu persu i nostri maestri in u terrimotu di u 6 di ferraghju, vogliu a misericordia di Diu à tutti i nostri maestri chì avemu persu in u terrimotu di u 6 di ferraghju è à tutti i nostri maestri martiri chì sò stati martirizzati in l'attacchi terroristi. Chì u so locu sia u celu ". usatu a frasa.

"Sgiò presidente, sottu a vostra dirigenza, l'ultimi vint'anni anu vistu una trasfurmazioni rivoluzionaria in l'educazione". U Ministru Özer hà dettu chì a capitale più impurtante di un paese hè u capitale umanu è e risorse umane. Özer hà enfatizatu chì u fattore più impurtante per aumentà a qualità di stu capitale umanu hè l'educazione.

Ricordendu chì i paesi di l'OCDE cù quale Turchia compete oghje, i tassi di scola in tutti i livelli di educazione anu aumentatu à u 90 per centu è sopra à a fine di a Siconda Guerra Munniali, Özer hà dettu: "Sfurtunatamente, Turchia hà fallutu in l'educazione à i primi anni 2000. U tassu di scola di 5 anni era solu 11 per centu. U tassu di iscrizzione in l'educazione secundaria era solu 44 per centu. In altre parolle, a mità di a pupulazione di u liceu era fora di a scola ". disse.

Özer hà dettu chì cù a campagna educativa chì hà iniziatu sottu à a guida di u presidente Erdoğan, enormi investimenti educativi sò stati fatti in tutte e pruvince è distretti in Turchia senza alcuna discriminazione regiunale.

"Tutte e pratiche anti-demucratiche versu a demucratizazione di l'educazione sò state abulite durante stu periodu"

Özer cuntinuò: "Solu questi ùn sò micca stati fatti. Tutte e pratiche antidemucratiche versu a demucratizazione di l'educazione sò state abulite durante stu periodu. Ricurdativi, a pruibizione di u foulard era u più grande ostaculu à l'educazione in questu paese. E nostre zitelle sò state sottumessu à una pressione intensa per caccià u so foulard in i salotti di persuasione da l'intervenzione di a pulizza à e porte di l'università o da i so rettori, ma quelli chì parlanu oghje di i diritti di e donne ùn anu micca parlatu quellu ghjornu. Quelli chì parlanu oghje di a fuga di u cervellu ùn l'anu micca vistu cum'è una fuga di u cervellu per quelli chì ùn puderanu micca accede à l'educazione in u so paese, cum'è i pari, per via di u foulard, per andà in l'esteru. Solu a pruibizione di u foulard ùn hè statu rialzata. À u listessu tempu, l'applicazione di coefficient, chì hà purtatu à a distruzzione di i licei imam hatip è i licei prufessiunali, hè stata applicata per 12 anni in questu paese. In novu, l'applicazione di coefficienti hè stata abulita da voi in u periodu di i vostri stati è i licei imam hatip anu cuntinuatu à cuntà a so storia da induve si sò lasciati. I licei prufessiunali cuntinueghjanu à furmà risorse umane qualificate di u mercatu di u travagliu da induve anu lasciatu ".

Nutendu chì quelli chì abusanu di u tema di l'uguaglianza di l'uppurtunità in l'educazione oghje creanu barriere davanti à l'ugualità d'uppurtunità in l'educazione, Özer hà dettu: "Qui, i libri sò stati distribuiti gratuitamente per chì quelli strani ghouls, l'oppressi, puderanu parlà forte per l'ugualità. di opportunità in l'educazione. I risorse ausiliarii sò stati distribuiti gratuitamente. I nostri studienti sò stati trasferiti à e so scole gratuitamente cù l'educazione di trasportu. Oghje, 5 milioni di i nostri studienti sò in i nostri scoli per manghjà cibo caldu gratuitamente ogni ghjornu ". disse.

Özer hà dichjaratu chì e pulitiche suciale in l'educazione in l'ultimi 20 anni anu righjuntu 525 miliardi di lire in u tassu di scambiu di l'oghje, è chì u tassu di scola à l'età di 5 hà righjuntu u 2000 per centu, chì era 11 per centu à i primi anni 99,86.

Özer hà dettu: U nostru presidente hà sempre dumandatu "Da induve à induve?" dice. 11 per centu, 99,86 per centu. U tassu di scola in l'educazione secundaria hè aumentatu da 44 per centu à 99,12 per centu. A rata netta di iscrizzione in l'istruzione superiore hè aumentata da u 14 per centu à più di u 50 per centu. Signor Presidente, vogliu sprime a mo gratitudine sincera à i vostri stati per u sustegnu chì avete datu à l'educazione di i zitelli di stu paese, in nome di mè stessu, di i mo prufessori è di e so famiglie.

"L'investimenti in l'ultimi vint'anni currispondenu à un periodu chì hà eliminatu tutte e carenze di u primu seculu di a repubblica"

Dichjarà chì u seculu di Turchia ùn saria micca solu un sognu senza l'investimenti in l'educazione in l'ultimi 20 anni, u Ministru Özer hà dettu: "L'investimenti in l'ultimi vint'anni currispondenu à un periodu chì elimina tutte e carenze di u primu seculu di u republica. A storia ùn si scurderà mai di questu, ùn ci scurderemu mai ". disse.

Nutendu chì mentre u prublema di l'accessu hè stata risolta, l'investimentu di i prufessori hè statu fattu simultaneamente, Özer hà dettu: "In l'ultimi vint'anni, più di 800 mila maestri sò stati numinati, è u nostru esercitu di maestru hè statu aumentatu da 500 mila à 1 milioni, è Questu hè chjaramente evidenti in i rapporti di l'OCDE. Ùn ci hè nisun altru paese chì hà riduciutu cusì u numeru di studienti ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Nutendu chì hà spressu a so gratitudine sincera à i prufessori, chì ellu hà qualificatu cum'è "sintuali", per i so cuntributi à l'educazione, Özer hà dettu: "Avemu accoltu i nostri 3 maestri cù disabilità, chì nomineremu oghje, à a nostra cumunità educativa. dicu. Speremu, diventeremu assai più forte cù l'appuntamentu di u maestru d'oghje. ", disse.

Rimarchendu chì dui traumi maiò, cum'è l'epidemie di Kovid è u terrimotu di u 6 di ferraghju, sò stati superati in l'ultimi dui anni, u Ministru Özer hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"In l'epidemie di Kovid, mentre chì tutti cercavanu di prutege a so vita in quelli ghjorni, i nostri maestri in i gruppi di lealtà consegnavanu i prudutti necessarii da i citadini à i punti di bisognu, senza cunsiderà a so vita. I nostri licei prufessiunali anu pruduciutu a maschera, u disinfettante, u visu è tutti i tipi di bisogni chì i citadini avianu bisognu è li consegnanu à i citadini gratuitamente. In u terrimotu di u 6 di ferraghju, Necip Fazıl hà avutu una memoria di ghjuventù. "Quale hè quì?" quandu si dice: "Esisto" unu à unu senza fighjà à diritta è manca. un ghjovanu chì hà dettu ... Ddu ghjornu, quandu a ghjente in e nostre dece pruvince chjamava aiutu, u nostru esercitu di maestri dumandò: "Quale hè quì?" Quandu si dicia, andavanu à u campu unu à unu senza fighjà à diritta è manca. Cocciavanu pranzi, cocenu pane, travagliavanu nantu à a classificazione di l'aiuti ricevuti, è cuntinuavanu a so educazione in tende. Hanu fattu una grande cuntribuzione à l'urganizazione di e tende. Sò sempre quì. Vogliu sprimà a mo gratitudine sincera à tutti i nostri maestri chì vedenu l'altru micca cum'è un nemicu, ma cum'è a strada di u celu è chì anu dimustratu questu in questi ghjorni straordinarii. Spergu chì, sottu a vostra dirigenza, continueremu à marchjà nantu à a strada chì avete apertu cù tutta a nostra comunità educativa in u Seculu di Turchia, è continueremu à esse i vostri camaradi ".

Una bona nutizia per i candidati à i maestri disabili chì ùn sò micca numinati oghje da u presidente Erdoğan

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà annunziatu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà avutu una bona nutizia per tutti i candidati quandu u buttone hè statu premutu in u prugramma di 3 disabilità di i prufessori. Özer hà dettu: "I nostri 500 mila 4 maestri anu dumandatu per questu appuntamentu di maestru disabilitatu. Avemu fattu 300 assignazioni oghje. Nomineremu ancu tutti i prufessori disabilità rimanenti. Vulemu sprimà a nostra gratitudine à u sgiò presidente in nome di tutti i candidati à i prufessori disabili. disse.

Vulendu successu à tutti i prufessori numinati oghje, Özer hà dettu: "Vi salutu in a nostra cumunità educativa. Offre u mo amore è u rispettu à tutti voi ". Finì u so discorsu cù e so parolle.