L'espedizioni di Container Cuntinueghjanu à Unye Port

L'espedizioni di Container Cuntinueghjanu à Unye Port
L'espedizioni di Container Cuntinueghjanu à Unye Port

Dopu l'opere di a Municipalità Metropolitana di Ordu, i viaghji à u Portu di Ünye, chì hè diventatu unu di i porti più impurtanti di u Mari Neru, cuntinueghjanu. In questu cuntestu, a nave cuntainer chì trasportava 184 tunnellate di materiale d'aiutu alimentariu mandatu in Turchia da a cità russa di Sochi hà ancoratu in u portu di Ünye.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Unye Port, chì hè statu allargatu aumentendu u numeru è a prufundità di i posti è facendu adattatu per l'ingressu di navi d'altu tunnellu cù l'iniziativi di Mehmet Hilmi Güler, hè diventatu l'indirizzu di i materiali d'aiutu mandati da l'esteru dopu à i terremoti di Kahramanmaraş accaduti. u 6 di ferraghju è qualificatu cum'è u "disastru di u seculu". A nave di u Gruppu Evrim, chì portava 184 tunnellate di materiali alimentari, partia da a cità russa di Sochi è ghjunse à u Portu di Ünye.

184 TUNNELLATI DI ALIMENTI SPEDITI À A ZONA TERRAMOTTI

A nave di cuntainer, chì partia da a cità russa di Sochi è purtò a mità di materiale à e zone di u terrimotu, hà scaricatu a so carica in u portu di Unye. I prudutti sò stati mandati à a zona di u terrimotu carrichendu i camioni finu à a tarda notte nantu à a nave di cuntainer chì cuntene 184 tunnellate di alimenti.

43 pacchetti di pasta, 974 tunnellate di 22 chilò di zuccaru, 500 tunnellati di 63 kilogrammi di farina, 500 pezzi d'oliu, 19 pezzi d'acqua di 700 litri, 5 pacchetti di pesce in scatola, 808 pacchetti di latte, nantu à l'aid. 5 pacchetti di carta igienica, 60 chilò di biscotti, 945 pacchetti di tè, 200 chilò di zuccaru, 260 chilò di granu saracenu, 300 chilò di fagioli, 72 chilò di sale, 725 chilò di zuccaru 536 kilogrammi d'oliu sò stati carricati nantu à 250 camioni è mandati à e zone di terrimotu sottu u cuntrollu di l'AFAD.