
Duranti l'operazione realizata da e squadre di u Ministeru di Cummerciu di Cumpagnia Doganale à a Porta Doganale di Habur, 66 telefuni mobili, oculati in a scatula di a batteria di un veiculu, sò stati sequestrati.
Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, e squadre di l'Infurzazione Doganale anu revelatu un altru mètudu pruvatu da i contrabandisti in l'operazione chì anu realizatu in Habur. In parte di l'analisi di risichi è i studii di destinazione realizati da e squadre, u veiculu sottu u cuntrollu di un stranieru chì hè ghjuntu à l'Area Doganale di Habur da l'Iraq per entre in Turchia hè statu cunsideratu risicatu è hè statu mandatu per scanning di raghji X.
Analizendu l'imaghjini durante a scansione, hè statu determinatu chì ci era una densità sospetta in u veiculu. Allora u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca per esse cercatu in dettagliu da e squadre. Intantu, ancu s'è u cunduttore hà dichjaratu chì ùn ci era micca cuntrabandu in u veiculu, una ricerca dettagliata di l'hangar hà revelatu chì ci eranu parechji telefunini oculati in a scatula di a bateria.
Hè stata capitu chì i telefoni, chì sò stati meticulosamente posti in a bateria, eranu l'ultimi mudelli. In u risultatu di l'operazione, in quale i squadre di l'Assistenza Doganale anu disturbatu u ghjocu di i contrabandisti, un totale di 66 telefunini sò stati sequestrati, è i telefuni mobili cun un valore di mercatu di 555 mila Lire Turche sò stati cunfiscati.
L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Silopi.
Günceleme: 01/04/2023 13:25